Bears with Benefits, suplementy witaminowe w kształcie gumisiów dla młodych, profesjonalnych kobiet, szybko stały się hitem w Niemczech, a teraz wyruszają na podbój Europy. Pierwszy przystanek, jeden z największych rynków suplementów w Europie: Włochy. Philippe Renoirte, dyrektor operacyjny Bears with Benefits, opisuje, w jaki sposób ich włoski kanał sprzedaży bezpośredniej dla konsumentów został uruchomiony w ciągu zaledwie 7 tygodni dzięki usługom e-fulfilment i obsłudze klienta przez Salesupply.

Lena i Laurence, dwie założycielki Bears with Benefits, odkryły szansę na rynku suplementów witaminowych dla urody i wprowadziły na rynek nową generację nutraceutyków, pozycjonowanych jako produkty kosmetyczne klasy premium, aby wspierać naturalne piękno od wewnątrz. W 2019 roku Bears with Benefits rozpoczął działalność jako marka Direct-to-Consumer (D2C). „Od samego początku niektóre z największych niemieckich sieci drogeryjnych wyraziły zainteresowanie naszymi produktami, więc pierwszy rok poświęciliśmy na zaopatrywanie tych detalistów. Po tym czasie mieliśmy czas na rozwinięcie naszej działalności Direct-to-Consumer, która również szybko się rozwijała. Teraz, gdy odnieśliśmy sukces w Niemczech, nadszedł czas, aby go pielęgnować i rozszerzyć działalność na inne kraje”, wyjaśnia Philippe.

Włoska premiera

„Kiedy podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu działalności na Włochy, znaleźliśmy Salesupply w Internecie. Międzynarodowy dostawca usług e-commerce i fulfilment z lokalizacją we Włoszech, brzmiało bardzo interesująco. Zwróciłem się do nich z zapytaniem: ‘Chcemy wystartować we Włoszech w ciągu 7 tygodni: możecie nam pomóc?’ Kiedy odpowiedź brzmiała ‘Nie ma problemu, porozmawiajmy o połączeniach i jednostkach magazynowych SKU’ – wiedzieliśmy, że znaleźliśmy naszego partnera w zakresie usług fulfilment.

Połączenie Plug and Play WMS- Shopify

„Połączenie pomiędzy Systemem Zarządzania Magazynem a naszym kontem Shopify zostało skonfigurowane bardzo łatwo. Natychmiast uzyskaliśmy dostęp w czasie rzeczywistym do łatwego w obsłudze systemu WMS. Głównym wyzwaniem był nasz asortyment produktów. Mamy 10 jednostek magazynowych SKU i 46 różnych pakietów zbudowanych z tych jednostek magazynowych SKU. Nie jest to najłatwiejsza konfiguracja, ale Salesupply zorganizowało ją bez żadnych problemów.”

Niezawodny przewoźnik, bezcenna obsługa klienta

„Bears with Benefits to produkt premium, więc musimy zapewnić najwyższej jakości obsługę klienta na każdym etapie procesu. Dlatego nie szukamy najtańszego przewoźnika, lecz wybieramy najbardziej niezawodnego na każdym rynku, który zapewnia naszym klientom najlepszą możliwą obsługę” – mówi Philippe.

Obsługa klienta zewnętrznego pełna pasji

„Niezawodność była również powodem, dla którego z przyjemnością zleciliśmy obsługę klienta we Włoszech firmie Salesupply. „Od początku pracownicy działu obsługi klienta Salesupply pokazali, że naprawdę zależy im na naszych produktach, a ich zaangażowanie było wspaniałe. Nigdy wcześniej nie spotkałem się z takim zaangażowaniem ze strony firmy świadczącej usługi fulfilment i obsługi klienta.”

Dalsza ekspansja

Na najbliższe lata Bears with Benefits planuje międzynarodową ekspansję kanału DTC. Po Włoszech suplementy będą dostępne we Francji, Hiszpanii i Holandii.

Błyskawiczna realizacja zamówień za pośrednictwem efulfillment i natywna obsługa klienta od Salesupply
Pawel Bilczynski_circle

Paweł Bilczyński