Obsługa klienta
Obsługa klienta outsourcing
Płać za użytkowanie: skalowalna obsługa klienta dostosowana do Twoich potrzeb
Elastyczne i skalowalne rozwiązania Salesupply w zakresie obsługi klienta pomagają markom internetowym i sprzedawcom detalicznym zapewnić optymalne lokalne doświadczenie klienta w każdym miejscu. Dzięki rodzimym agentom obsługi klienta w 36 językach i na 3 kontynentach jesteśmy partnerem w zakresie obsługi klienta dla rozwijających się na całym świecie sklepów internetowych. Oferujemy niestandardowe, przyjazne dla kosztów rozwiązania: niezależnie od tego, czy chcesz zlecić całą operację na zewnątrz, skupić się na jednym konkretnym kraju, czy też potrzebujesz pomocy poza godzinami pracy / w szczycie sezonu. Salesupply jest tutaj dla Ciebie.









Dlaczego Salesupply

Beztroska
Zajmiemy się wszystkim za Ciebie, abyś mógł skupić się na tym, w czym jesteś naprawdę dobry: rozwijaniu swojego sklepu internetowego.

Płatność za użycie
Brak bolesnych kosztów stałych, u nas płacisz za to, czego używasz.

Skalowalność
Nasze elastyczne rozwiązania rozwijają się wraz z Tobą.

Innowacja
Nieustannie wprowadzamy innowacje w naszych rozwiązaniach, aby poprawić zarówno rentowność, jak i obsługę klienta.
Integracje i systemy obsługi klienta
Jako specjaliści w obsłudze klienta dla sklepów internetowych, posiadamy integracje z najczęściej używanymi platformami e-commerce i systemami ERP. Dzięki temu możemy szybko i sprawnie uruchomić obsługę klienta.
Masz własny system zgłoszeń? Nie ma problemu, pracujemy dla naszych klientów w różnych systemach.
Gotowy, by stać się globalnym graczem e-commerce?

Obsługa klienta podlega ciągłym innowacjom, my również
Oczekujesz, że Twój partner w zakresie obsługi klienta będzie bardzo dobrze dbał o Twoich klientów, ale na tym nie koniec. Powinieneś również oczekiwać beztroski technologicznej. Od integracji typu plug-and-play z platformami e-commerce po nasze autorskie oprogramowanie, od naszej zdolności do pracy w praktycznie każdym systemie biletowym po integrację nowych kanałów kontaktu i sztuczną inteligencję, Twoja obsługa klienta zawsze wyprzedza konkurencję.
Oszczędzaj i ulepszaj obsługę klienta dzięki AI
Sztuczna inteligencja oferuje sklepom internetowym bezprecedensowe możliwości oszczędzania kosztów i poprawy doświadczenia klienta, szczególnie w obszarze obsługi klienta. Aplikacje do obsługi klienta opracowane przez Salesupply przyczyniają się do osiągnięcia głównego celu: zadowolonych i lojalnych klientów. Robimy to, wykorzystując to, co najlepsze z obu światów: nieograniczone możliwości sztucznej inteligencji i doświadczenie naszych wyszkolonych agentów obsługi klienta. Dowiedz się, jak nasze hybrydowe rozwiązania AI pomagają obniżyć koszty, zwiększyć wydajność i poprawić doświadczenie klienta.

Natywna obsługa klienta w następujących językach:
- Angielski brytyjski
- Chorwacki
- Estoński
- Hiszpański
- Łotewski
- Niemiecki
- Portugalski
- Słowacki
- Węgierski
- Angielski USA
- Czeski
- Fiński
- Kataloński
- Mandaryński
- Norweski
- Rosyjski
- Szwedzki
- Bułgarski
- Duński
- Francuski
- Litewski
- Niderlandzki
- Polski
- Rumuński
- Włoski

Salesupply jest zaufanym partnerem, oferującym proaktywne, oparte na danych porady, które są zgodne z naszą wewnętrzną strategią.

W miarę jak nasza firma zmieniała się i rozwijała, Salesupply był w stanie zmieniać się i rozwijać wraz z nami.

„Współpraca z Salesupply odegrała kluczową rolę w zarządzaniu złożonością rynków międzynarodowych”.

Współpraca z Salesupply odegrała kluczową rolę w zarządzaniu złożonością rynków międzynarodowych”.

'Dzięki Salesupply zapewniamy więcej godzin obsługi, co przekłada się na szybszą i lepszą obsługę naszych klientów.

Byliśmy pod wrażeniem skalowalności ich rozwiązania do obsługi klienta. Aby jak najlepiej je wykorzystać, zwiększyliśmy skalowalność naszej oferty”.

Salesupply pomogło nam zwiększyć sprzedaż na cyfrowych platformach handlowych, zapewniając jednocześnie obsługę klienta, którą obiecuje nasza marka.
Projekty, które realizujemy wcześniej

Koncentracja na ciągłej poprawie satysfakcji i doświadczenia klienta.

Fulfillmentu, Obsługa klienta, Zwroty
Jak Segway szybko odblokował 6 rynków UE w ciągu 2 miesięcy dzięki sklepom D2C.

Obsługa klienta
Skalowalna natywna obsługa klienta w 6 krajach

Fulfillmentu, Obsługa klienta
Błyskawiczna realizacja zamówień za pośrednictwem efulfillment i natywna obsługa klienta od Salesupply

Obsługa klienta
Szybka obsługa klienta nawet w szczycie sezonu


Obsługa klienta
Obsługa klienta e-commerce B2C w pełni outsourcowana do Salesupply


Obsługa klienta
Wspólna modowa obsługa klienta w kraju i za granicą


Obsługa klienta
Natywna, wspólna modowa obsługa klienta dla międzynarodowego rozwoju


Obsługa klienta
Elastyczne rozwiązanie do obsługi klienta dla międzynarodowego rozwoju


Obsługa klienta
Natywna obsługa klienta skoncentrowana na lojalności klientów w 8 krajach