Obsługa klienta outsourcing

Płać za użytkowanie: skalowalna obsługa klienta dostosowana do Twoich potrzeb

Elastyczne i skalowalne rozwiązania Salesupply w zakresie obsługi klienta pomagają markom internetowym i sprzedawcom detalicznym zapewnić optymalne lokalne doświadczenie klienta w każdym miejscu. Dzięki rodzimym agentom obsługi klienta w 36 językach i na 3 kontynentach jesteśmy partnerem w zakresie obsługi klienta dla rozwijających się na całym świecie sklepów internetowych. Oferujemy niestandardowe, przyjazne dla kosztów rozwiązania: niezależnie od tego, czy chcesz zlecić całą operację na zewnątrz, skupić się na jednym konkretnym kraju, czy też potrzebujesz pomocy poza godzinami pracy / w szczycie sezonu. Salesupply jest tutaj dla Ciebie.

Dlaczego Salesupply

Beztroska

Zajmiemy się wszystkim za Ciebie, abyś mógł skupić się na tym, w czym jesteś naprawdę dobry: rozwijaniu swojego sklepu internetowego.

Płatność za użycie

Brak bolesnych kosztów stałych, u nas płacisz za to, czego używasz.

Skalowalność

Nasze elastyczne rozwiązania rozwijają się wraz z Tobą.

Innowacja

Nieustannie wprowadzamy innowacje w naszych rozwiązaniach, aby poprawić zarówno rentowność, jak i obsługę klienta.

Integracje i systemy obsługi klienta

Jako specjaliści w obsłudze klienta dla sklepów internetowych, posiadamy integracje z najczęściej używanymi platformami e-commerce i systemami ERP. Dzięki temu możemy szybko i sprawnie uruchomić obsługę klienta.
Masz własny system zgłoszeń? Nie ma problemu, pracujemy dla naszych klientów w różnych systemach.

Gotowy, by stać się globalnym graczem e-commerce?

Customer Service Textblock 1

Obsługa klienta podlega ciągłym innowacjom, my również

Oczekujesz, że Twój partner w zakresie obsługi klienta będzie bardzo dobrze dbał o Twoich klientów, ale na tym nie koniec. Powinieneś również oczekiwać beztroski technologicznej. Od integracji typu plug-and-play z platformami e-commerce po nasze autorskie oprogramowanie, od naszej zdolności do pracy w praktycznie każdym systemie biletowym po integrację nowych kanałów kontaktu i sztuczną inteligencję, Twoja obsługa klienta zawsze wyprzedza konkurencję.

Oszczędzaj i ulepszaj obsługę klienta dzięki AI

Sztuczna inteligencja oferuje sklepom internetowym bezprecedensowe możliwości oszczędzania kosztów i poprawy doświadczenia klienta, szczególnie w obszarze obsługi klienta. Aplikacje do obsługi klienta opracowane przez Salesupply przyczyniają się do osiągnięcia głównego celu: zadowolonych i lojalnych klientów. Robimy to, wykorzystując to, co najlepsze z obu światów: nieograniczone możliwości sztucznej inteligencji i doświadczenie naszych wyszkolonych agentów obsługi klienta. Dowiedz się, jak nasze hybrydowe rozwiązania AI pomagają obniżyć koszty, zwiększyć wydajność i poprawić doświadczenie klienta.

Customer Service Textblock 2

Natywna obsługa klienta w następujących językach:

Onitsuka Tiger
Onitsuka TigerGrant Crawford / E-commerce operations specialist EMEA
Salesupply jest zaufanym partnerem, oferującym proaktywne, oparte na danych porady, które są zgodne z naszą wewnętrzną strategią.
Karhu
KarhuGabriel Putnam / E-commerce manager
W miarę jak nasza firma zmieniała się i rozwijała, Salesupply był w stanie zmieniać się i rozwijać wraz z nami.
HBM Machines - Naam persoon
HBM Machines - Naam persoonHarald Tijhuis / Customer Service Manager
„Współpraca z Salesupply odegrała kluczową rolę w zarządzaniu złożonością rynków międzynarodowych”.
Segway-Ninebot EMEA
Segway-Ninebot EMEADennis Hardholt / President
Współpraca z Salesupply odegrała kluczową rolę w zarządzaniu złożonością rynków międzynarodowych”.
Justbrands
JustbrandsLena Geuskens / Customer Service Coordinator
'Dzięki Salesupply zapewniamy więcej godzin obsługi, co przekłada się na szybszą i lepszą obsługę naszych klientów.
Online Plastics Group
Online Plastics GroupMax Bisseling / CTO
Byliśmy pod wrażeniem skalowalności ich rozwiązania do obsługi klienta. Aby jak najlepiej je wykorzystać, zwiększyliśmy skalowalność naszej oferty”.
Bissell
BissellHenrique Nogueira / Sr. Insights en eCommerce Data Specialist
Salesupply pomogło nam zwiększyć sprzedaż na cyfrowych platformach handlowych, zapewniając jednocześnie obsługę klienta, którą obiecuje nasza marka.

Projekty, które realizujemy wcześniej

Gotowy, by stać się globalnym graczem e-commerce?