Outsourcing Zarządzanie Zwrotami

Outsourcing zarządzania zwrotami - całkowicie beztrosko

Sprzedaż międzynarodowa oznacza międzynarodowe zwroty. Dzięki rozwiązaniu Salesupply do obsługi zwrotów międzynarodowych można zaoszczędzić na kosztownych zwrotach międzynarodowych. Jednocześnie oferujesz swoim międzynarodowym klientom lepsze lokalne doświadczenia. Salesupply pozwala zaoferować klientom w ponad 20 krajach lokalny adres zwrotny. W naszych centrach zwrotów oferujemy testowanie, odnawianie, a nawet niszczenie zwracanych produktów, a także lokalne przetwarzanie i przechowywanie.

Dlaczego Salesupply

Ulga

Zajmiemy się wszystkim, abyś mógł skoncentrować się na tym, w czym jesteś naprawdę dobry: rozwijaniu swojego sklepu internetowego.

Płatność za użycie

Brak bolesnych kosztów stałych, u nas płacisz za to, czego używasz.

Skalowalność

Nasze elastyczne rozwiązania rozwijają się wraz z Tobą

Innowacja

Stale rozwijamy nasze rozwiązania, aby zwiększyć zarówno rentowność, jak i zadowolenie klientów.

Returns Service Textblock 1

Ekonomiczne rozwiązanie do zarządzania zwrotami

Międzynarodowe zwroty powodują ból głowy zarówno dla sklepu internetowego, jak i klienta. Koszt wysyłki międzynarodowej – zwłaszcza poza UE – i (dłuższa) niepewność co do zwrotu pieniędzy sprawiają, że doświadczenie klienta jest mniej przyjemne. Nie jest to konieczne. Międzynarodowe rozwiązanie zwrotów Salesupply umożliwia klientom zwrot lokalnie w ponad 25 krajach. Jako sklep internetowy masz do wyboru trzy opcje:

Wszystkie trzy opcje międzynarodowego rozwiązania do obsługi zwrotów są płatne w zależności od wykorzystania i zapewniają elastyczność umożliwiającą łatwe otwieranie nowych rynków.

Czy jesteś gotowy, aby stać się graczem światowej klasy?

Portal automatycznych zwrotów

Dzięki potężnej, kompleksowej platformie zwrotów i naszej globalnej lokalnej sieci zwrotów możesz zaoferować swoim międzynarodowym klientom najlepsze możliwe lokalne doświadczenie w zakresie zwrotów, obniżyć koszty zwrotów, a nawet zapobiec przyszłym zwrotom. Niektóre z korzyści:

Skutkuje to niższymi całkowitymi kosztami zwrotów, mniejszą liczbą przyszłych zwrotów i zadowoleniem klientów.

Returns Service Textblock 2

Rozwiązania dotyczące zwrotów (międzynarodowe) Marketplaces

Prowadzisz sprzedaż za pośrednictwem (między)krajowych rynków, takich jak Amazon, eBay, Bol.com lub CDiscount i szukasz lokalnego rozwiązania w zakresie zwrotów? Dzięki naszym konkretnym usługom zwrotu na rynku, takim jak nasza usługa zwrotu Amazon, przestrzegasz ustalonych wytycznych i możesz zaoferować adres zwrotny. Zapytaj o możliwości już dziś!

Nasze międzynarodowe lokalizacje zwrotów

AMI (ISKN)
AMI (ISKN) Clément Rosset / Head of Product Development & Operations
„Salesupply przejął cały proces zwrotów, w tym testowanie i odnawianie, oszczędzając nam kosztów i dodając wartości”.
Segway-Ninebot EMEA
Segway-Ninebot EMEADennis Hardholt / President
„Współpraca z Salesupply odegrała kluczową rolę w zarządzaniu złożonością rynków międzynarodowych”.
Bissell
BissellLidia Morais / Sr. International Operations Manager
Usługi Salesupply umożliwiły nam realizację strategii wejścia na rynek i osiągnięcie celów w zakresie zadowolenia klientów w Europie.

Projekty, które kończymy wcześniej

Czy jesteś gotowy, aby stać się graczem światowej klasy?