Francja zajmuje znaczącą pozycję zarówno w Europie, jak i na świecie. Kraj ten zajmuje trzecie miejsce w Europie, po Wielkiej Brytanii i Niemczech. Francuscy konsumenci oprócz zainteresowania dużymi platformami, takimi jak Amazon i Aliexpress, zdecydowanie preferują lokalne platformy, takie jak Cdiscount, podkreślając znaczenie zrozumienia dynamiki lokalnego rynku. Zakupy online są preferowane ze względu na oszczędność czasu, co potwierdza 92% konsumentów. Przeciętny e-kupujący dokonał 54 zakupów online rocznie, co przekłada się na jeden zakup tygodniowo.
Biorąc pod uwagę wyraźne lokalne preferencje, warto rozważyć fulfillment we Francji. Właśnie dlatego Salesupply oferuje centra fulfillmentu w Paryżu i Lyonie, zapewniając wydajne i konkurencyjne usługi dostaw. Obejmuje to kompleksowe wsparcie i elastyczne rozwiązania do zarządzania popytem w okresach szczytowego sezonu, umożliwiając firmom rozwój na tym dynamicznym rynku.
Od 2023 roku Francja, z populacją wynoszącą około 67 milionów, nadal utrzymuje silną pozycję w rynku e-commerce. Około 88% francuskiej populacji robi zakupy online. Sektor e-commerce wygenerował 159,9 mld euro przychodów w 2023 r., co oznacza wzrost o 10,5%, w porównaniu z rokiem poprzednim (144,7 mld euro) (źródło: Ecommerce Europe).
Francuscy e-konsumenci preferują lokalne platformy i są coraz bardziej zainteresowani wygodnymi opcjami dostawy i spersonalizowanymi doświadczeniami zakupowymi.
W 2023 roku Salesupply rozszerzyło swoją działalność w zakresie fulfillmentu e-commerce we Francji, otwierając drugie centrum, w odpowiedzi na rosnące międzynarodowe zapotrzebowanie na lokalne usługi. Ze względu na swoją strategiczną lokalizację, magazyn jest przystosowany, aby obsługiwać również klientów w Szwajcarii i we Włoszech. Nowy obiekt wzmacnia zdolność Salesupply do obsługi różnych typów produktów i usprawnia procesy realizacji zamówień w całym kraju. Oferując opcje dostawy następnego dnia, zarówno dla dostaw do domu, jak i usług Pick-Up Drop-Off (PUDO), wraz z korzystną cenowo dostawą do domu w ciągu 48 godzin, Salesupply zapewnia szybkie i konkurencyjne usługi dostawy, dopasowując się do standardów wyznaczonych przez lokalnych konkurentów.
Klient klika przycisk „kup”, a my kompletujemy, pakujemy i wysyłamy zamówienie – szybko i dokładnie – 7 dni w tygodniu. W Salesupply zajmujemy się całym procesem, w tym przyjmowaniem, śledzeniem, fulfillmentem i zwrotem zamówień. Nasz system zarządzania zamówieniami (OMS) posiada integracje plug & play dla najczęściej używanych platform e-commerce, rynków i systemów ERP.
W Salesupply to Ty masz kontrolę, dlatego włożyliśmy wiele wysiłku w zapewnienie Ci całodobowego wglądu w proces fulfillmentu w czasie rzeczywistym. Dzięki naszej aplikacji dashboard nasi klienci zawsze mają najnowszy wgląd w proces fulfillmentu. W portalu Fulfillment masz dostęp do wszystkich (dziennych/tygodniowych/miesięcznych/rocznych) raportów dotyczących fulfillmentu.
Dzięki Salesupply jako partnerowi w zakresie fulfillmentu, Twoi klienci nigdy nie przegapią Twoich produktów. Dzięki płynnej integracji zajmiemy się planowaniem zapasów, dzięki czemu nigdy nie będziesz musiał martwić się o nadwyżki, niedobory, straty i braki.
Prawidłowo dokonane zwroty nie muszą kosztować tyle, ile są obecnie naliczane. Ponadto zwroty mogą pomóc w zwiększeniu powtarzalności sprzedaży i promowaniu pozytywnych opinii. W Salesupply możemy zapewnić pełną obsługę zwrotów, w tym: zwroty dla klientów tego samego dnia, zoptymalizowany zwrot do magazynu oraz odnawianie i naprawę produktów.
Francja jest bardzo silnym rynkiem dla Amazon, a udział firmy w rynku wynosi ponad 20%. W Salesupply zapewniamy Amazon FbM (Fulfillment by Merchant), umożliwiając szybką i niedrogą dostawę. Wybierając Salesupply FbM, sklepy internetowe mają pełną kontrolę nad całym procesem obsługi i wysyłki.
Nasza globalna sieć e-commerce fulfillment obejmuje 27 centrów na 3 kontynentach, zapewniając lokalne usługi na całym świecie. Infrastruktura ta skraca czas i koszty dostawy, umożliwiając firmom e-commerce oferowanie szybkich, niedrogich dostaw na całym świecie, a wszystko to zarządzane za pośrednictwem jednej, zintegrowanej platformy, która zapewnia pełne informacje. Dzięki Salesupply możesz konkurować lokalnie wszędzie, korzystając z szybkiej dostawy po lokalnych stawkach. Nasza scentralizowana platforma oferuje jeden punkt kontaktowy i jedną fakturę, zapewniając usprawnienie operacji. Nasza lokalizacja fulfillment w Holandia jest częścią tej rozległej sieci.
Outsourcing fulfillmentu może przynieść korzyści wielu rozwijającym się firmom e-commerce. Oto kilka kluczowych punktów odniesienia, aby sprawdzić, czy Twoja firma jest gotowa do outsourcingu fulfillmentu do strony trzeciej (3pl), takiej jak Salesupply:
Każdego ranka Salesupply sprawdza zamówienia z poprzedniego dnia (tego samego dnia w przypadku dostawy tego samego dnia): czy wszystkie te zamówienia zostały prawidłowo przetworzone i wysłane? Jeśli nie, natychmiast informujemy klienta w naszej informacji zwrotnej, dlaczego te zamówienia nie zostały wysłane, aby mógł poinformować konsumenta na czas. W ten sposób klient i konsument są przez cały czas informowani o postępach, a w rezultacie proces fulfillmentu ma pozytywny wpływ na doświadczenie klienta
Dla Salesupply optymalne doświadczenie klienta jest jednym z filarów współpracy. Proces fulfillmentu jest dostosowywany w jak największym stopniu, tak aby idealnie pasował do Twojej marki i pozycjonowania.
W Salesupply oferujemy nie tylko outsourcing usług fulfillment, ale także kompleksowe opcje outsourcingu obsługi zwrotów. Międzynarodowa usługa zwrotów Salesupply umożliwia oferowanie lokalnego adresu zwrotnego klientom w 25 krajach, w tym w Francji.
W naszych centrach obsługi zwrotów możemy zająć się testowaniem i niszczeniem zwracanych produktów, a także lokalnym przetwarzaniem i przechowywaniem.
W Salesupply zapewniamy również wyjątkową obsługę klienta w Francji. Nasz dedykowany zespół oferuje natywną obsługę klienta w języku francuskim, zapewniając jasną i skuteczną komunikację. Jesteśmy dostępni w dni robocze w ciągu dnia i wieczorem, a także w weekendy, aby spełnić Twoje potrzeby. Ponadto oferujemy elastyczne rozwiązania na okresy szczytu sezonu, pozwalając na outsourcing tylko przepełnionej obsługi klienta, zapewniając płynne wsparcie w okresach wysokiego zapotrzebowania.