nasi klienci
Dowiedz się, jak ponad 250 sklepów internetowych i marek korzysta z Salesupply, aby stać się globalnym graczem
Filter

Natywna obsługa klienta w 6 krajach – e-mail, telefon i czat – na żywo w ciągu 6 tygodni
Obsługa klienta w USA – Obsługa zwrotów – Centrum napraw w USA.

Natywna obsługa klienta w 11 krajach, która zostanie rozszerzona w ciągu następnego roku – Asortyment produktów grzewczych/chłodzących Panasonic – Obsługa klienta przez telefon i e-mail.

Jak Segway szybko odblokował 6 rynków UE w ciągu 2 miesięcy dzięki sklepom D2C.

Wysoki poziom obsługi klienta z prawdziwymi fashionistkami w 4 krajach – telefon, e-mail i czat.

Błyskawiczna realizacja zamówień za pośrednictwem efulfillment i natywna obsługa klienta od Salesupply


Doradztwo w zakresie strategii Brexit i wspieranie głównych celów: zrównoważony rozwój – obniżenie kosztów i zwiększenie zadowolenia klientów dzięki lokalnemu przetwarzaniu zwrotów.

Błyskawiczna realizacja zamówień za pośrednictwem efulfillment i natywna obsługa klienta od Salesupply

Efulfillment ma kluczowe znaczenie dla transformacji handlu detalicznego B2B w D2C Solis of Switserland

Jak zaoferować swoim klientom internetowym takie same wrażenia, jakie otrzymaliby w sklepie stacjonarnym? Dowiedz się o Karhu i ich lokalnym zespole Fashion Customer Care z Salesupply.
Gotowy na sukces międzyn arodowy?
Skontaktuj się z nami lub umów się na spotkanie od razu