Polska, strategicznie położona w sercu Europy, stała się dynamicznie rozwijającym się krajem na europejskim rynku e-commerce. Korzystanie z fulfillmentu w Polsce może znacznie zwiększyć wydajność, skrócić czas dostawy i poprawić zadowolenie klientów, oferując inteligentne, opłacalne rozwiązania dla firm e-commerce, które chcą rozszerzyć swój zasięg w całej Europie. Dlatego właśnie Salesupply oferuje strategicznie zlokalizowane centra fulfillmentu w Zielonej Górze oraz w Poznaniu.
Dzięki usytuowaniu naszych magazynów blisko granicy, możliwa jest również obsługa rynków krajów sąsiadujących, w bardzo krótkim czasie: Niemiec (tego samego dnia), Czech, Słowacji, a nawet Rumunii i Węgier, dzięki dostępności linii logistycznych w tych obszarach. Nasze usługi obejmują kompleksowe wsparcie i elastyczne rozwiązania do zarządzania popytem w szczycie sezonu, umożliwiając firmom rozwój na tym dynamicznym rynku.
Z dużą populacją (38 milionów mieszkańców) i rozwijającą się gospodarką, polski rynek e-commerce jest jednym z najbardziej rozwijających się w Europie. Polscy klienci sklepów online są bardzo wrażliwi na ceny, często korzystając z usług porównywania cen przed dokonaniem zakupów. Opcja „kup teraz, zapłać później” również zyskuje na popularności wśród polskich kupujących, podkreślając ich preferencje w zakresie elastycznych rozwiązań płatniczych (TradeGov). Sprzedawcy internetowi w Polsce powinni również eksperymentować z handlem w mediach społecznościowych, ponieważ według prognoz badacza rynku, sprzedaż tutaj wzrośnie prawie dwukrotnie w bardzo krótkim czasie – z 391 mln euro w 2024 roku do 682 mln euro w 2028 roku.
Według prognoz, polski rynek e-commerce wzrośnie z obecnej równowartości 21 mld euro do 33,3 mld euro do 2029 roku – co oznacza roczny wzrost o prawie 10 procent. Potencjał dostrzegli tacy giganci jak Amazon, który przez długi czas ignorował Europę Wschodnią, jednak to Allegro jest największym rynkiem w Polsce, dominującym w rynku e-commerce i służącym jako kluczowa platforma zarówno dla kupujących, jak i sprzedających.
Salesupply oferuje fulfillment w Polsce z dwóch centrów, zlokalizowanych w Zielonej Górze i Poznaniu, oferując szereg rozwiązań logistycznych dostosowanych do potrzeb firm z branży e-commerce. Obiekty te zapewniają wydajne przetwarzanie zamówień zarówno dla przesyłek B2C, jak i B2B, oferując specjalistyczne rozwiązania e-commerce i oparte na chmurze systemy zarządzania zamówieniami. Dzięki takim funkcjom jak kompleksowe śledzenie przesyłek, szybka integracja i globalny zasięg za pośrednictwem lokalnych magazynów i przewoźników, Salesupply zapewnia większą szybkość dostaw, niższe koszty i wyższy poziom zadowolenia klientów. Te zalety sprawiają, że jest to atrakcyjny wybór dla firm działających na polskim, a także szerszym – europejskim rynku. Ze względu na bliskość granicy z Niemcami, nasz magazyn w Zielonej Górze ma dostęp do usług DHL, GLS i DPD, dzięki czemu zamówienia mogą być dostarczane jeszcze tego samego dnia.
Klient klika przycisk „kup”, a my kompletujemy, pakujemy i wysyłamy zamówienie – szybko i dokładnie – 7 dni w tygodniu. W Salesupply zajmujemy się całym procesem, w tym przyjmowaniem, śledzeniem, fulfillmentem i zwrotem zamówień. Nasz system zarządzania zamówieniami (OMS) posiada integracje plug & play dla najczęściej używanych platform e-commerce, rynków i systemów ERP.
W Salesupply to Ty masz kontrolę, dlatego włożyliśmy wiele wysiłku w zapewnienie Ci całodobowego wglądu w proces fulfillmentu w czasie rzeczywistym. Dzięki naszej aplikacji dashboard nasi klienci zawsze mają najnowszy wgląd w proces fulfillmentu. W portalu Fulfillment masz dostęp do wszystkich (dziennych/tygodniowych/miesięcznych/rocznych) raportów dotyczących fulfillmentu.
Dzięki Salesupply jako partnerowi w zakresie fulfillmentu, Twoi klienci nigdy nie przegapią Twoich produktów. Dzięki płynnej integracji zajmiemy się planowaniem zapasów, dzięki czemu nigdy nie będziesz musiał martwić się o nadwyżki, niedobory, straty i braki.
Prawidłowo dokonane zwroty nie muszą kosztować tyle, ile są obecnie naliczane. Ponadto zwroty mogą pomóc w zwiększeniu powtarzalności sprzedaży i promowaniu pozytywnych opinii. W Salesupply możemy zapewnić pełną obsługę zwrotów, w tym: zwroty dla klientów tego samego dnia, zoptymalizowany zwrot do magazynu oraz odnawianie i naprawę produktów.
Polska jest bardzo silnym rynkiem dla Amazon, a udział firmy w rynku wynosi ponad 20%. W Salesupply zapewniamy Amazon FbM (Fulfillment by Merchant), umożliwiając szybką i niedrogą dostawę. Wybierając Salesupply FbM, sklepy internetowe mają pełną kontrolę nad całym procesem obsługi i wysyłki.
Nasza globalna sieć e-commerce fulfillment obejmuje 27 centrów na 3 kontynentach, zapewniając lokalne usługi na całym świecie. Infrastruktura ta skraca czas i koszty dostawy, umożliwiając firmom e-commerce oferowanie szybkich, niedrogich dostaw na całym świecie, a wszystko to zarządzane za pośrednictwem jednej, zintegrowanej platformy, która zapewnia pełne informacje. Dzięki Salesupply możesz konkurować lokalnie wszędzie, korzystając z szybkiej dostawy po lokalnych stawkach. Nasza scentralizowana platforma oferuje jeden punkt kontaktowy i jedną fakturę, zapewniając usprawnienie operacji. Nasza lokalizacja fulfillment w Polska jest częścią tej rozległej sieci.
Outsourcing fulfillmentu może przynieść korzyści wielu rozwijającym się firmom e-commerce. Oto kilka kluczowych punktów odniesienia, aby sprawdzić, czy Twoja firma jest gotowa do outsourcingu fulfillmentu do strony trzeciej (3pl), takiej jak Salesupply:
Każdego ranka Salesupply sprawdza zamówienia z poprzedniego dnia (tego samego dnia w przypadku dostawy tego samego dnia): czy wszystkie te zamówienia zostały prawidłowo przetworzone i wysłane? Jeśli nie, natychmiast informujemy klienta w naszej informacji zwrotnej, dlaczego te zamówienia nie zostały wysłane, aby mógł poinformować konsumenta na czas. W ten sposób klient i konsument są przez cały czas informowani o postępach, a w rezultacie proces fulfillmentu ma pozytywny wpływ na doświadczenie klienta
Dla Salesupply optymalne doświadczenie klienta jest jednym z filarów współpracy. Proces fulfillmentu jest dostosowywany w jak największym stopniu, tak aby idealnie pasował do Twojej marki i pozycjonowania.
W Salesupply oferujemy nie tylko outsourcing usług fulfillment, ale także kompleksowe opcje outsourcingu obsługi zwrotów. Międzynarodowa usługa zwrotów Salesupply umożliwia oferowanie lokalnego adresu zwrotnego klientom w 25 krajach, w tym w Polsce.
W naszych centrach obsługi zwrotów możemy zająć się testowaniem i niszczeniem zwracanych produktów, a także lokalnym przetwarzaniem i przechowywaniem.
W Salesupply zapewniamy również wyjątkową obsługę klienta w Polsce. Nasz dedykowany zespół oferuje natywną obsługę klienta w języku polskim, zapewniając jasną i skuteczną komunikację. Jesteśmy dostępni w dni robocze w ciągu dnia i wieczorem, a także w weekendy, aby spełnić Twoje potrzeby. Ponadto oferujemy elastyczne rozwiązania na okresy szczytu sezonu, pozwalając na outsourcing tylko przepełnionej obsługi klienta, zapewniając płynne wsparcie w okresach wysokiego zapotrzebowania.