Dania jest znaczącym graczem w Europie i zajmuje szanowaną pozycję na świecie.
W 2023 r. duński rynek e-commerce osiągnął wartość około 14 mld USD, wykazując silny wzrost napędzany przez obeznaną z technologią populację i powszechne korzystanie z zakupów online. Godną uwagi cechą duńskiego sektora e-commerce jest to, że ma najwyższe w Europie wydatki na zakupy online, przypadające na mieszkańca. W 2023 r. duńscy konsumenci wydali średnio około 3000 euro na osobę na zakupy w e-commerce, co jest wynikiem znacznie powyżej średniej europejskiej.
Dania, licząca około 5,8 miliona mieszkańców, ma dobrze prosperujący sektor e-commerce, który w 2023 roku osiągnął około 7 miliardów euro przychodów. Prognozy wskazują, że duński rynek e-commerce wzrośnie o około 7% w 2024 roku, osiągając ostatecznie prawie 16 miliardów dolarów do końca roku. Wzrost duńskiego e-commerce jest napędzany przez zaawansowaną infrastrukturę cyfrową i duże zaufanie konsumentów do transakcji online.
Duńscy konsumenci preferują wygodę i wydajność, co prowadzi do preferowania dostaw do domu i rynków internetowych, które oferują szybką i niezawodną obsługę. Są oni bardzo otwarci, jeśli chodzi o korzystanie z nowych technologii, a prawie połowa populacji dokonała już zakupu za pośrednictwem kanałów mediów społecznościowych. Główni giganci rynku w Danii, to międzynarodowe platformy, takie jak Amazon i Shein, co wskazuje na silną akceptację transgranicznych zakupów online.
Zyski e-commerce są w dużej mierze zależne od działań konkurencji, co sprawia, że redukcja kosztów ma kluczowe znaczenie dla zrównoważonego rozwoju wielu sklepów internetowych. Dostawy transgraniczne do Skandynawii oferują znaczne możliwości obniżenia kosztów. Począwszy od dość niskich wolumenów zamówień 300-400 miesięcznie, sprzedawcy mogą zaoszczędzić do 5 euro na paczce, podczas dostaw ostatniej mili, gdy produkty są przechowywane lokalnie.
Centrum fulfillmentu Salesupply w Danii, zlokalizowane w Ui, oferuje szereg rozwiązań logistycznych dostosowanych do potrzeb firm z branży e-commerce. Strategiczna lokalizacja w pobliżu szwedzkiej granicy zapewnia łatwy dostęp do transgranicznego fulfillmentu. Centrum fulfillmentu zapewnia wydajne przetwarzanie zamówień dla B2C, oferując specjalistyczne rozwiązania e-commerce i oparte na chmurze systemy zarządzania zamówieniami. Dzięki takim funkcjom jak kompleksowe śledzenie przesyłek, szybka integracja i globalny zasięg za pośrednictwem lokalnych magazynów i przewoźników, Salesupply zapewnia większą szybkość dostaw, niższe koszty i wyższy poziom satysfakcji klientów. Zalety te sprawiają, że jest to atrakcyjny wybór dla firm działających na rynku duńskim i szwedzkim.
Klient klika przycisk „kup”, a my kompletujemy, pakujemy i wysyłamy zamówienie – szybko i dokładnie – 7 dni w tygodniu. W Salesupply zajmujemy się całym procesem, w tym przyjmowaniem, śledzeniem, fulfillmentem i zwrotem zamówień. Nasz system zarządzania zamówieniami (OMS) posiada integracje plug & play dla najczęściej używanych platform e-commerce, rynków i systemów ERP.
W Salesupply to Ty masz kontrolę, dlatego włożyliśmy wiele wysiłku w zapewnienie Ci całodobowego wglądu w proces fulfillmentu w czasie rzeczywistym. Dzięki naszej aplikacji dashboard nasi klienci zawsze mają najnowszy wgląd w proces fulfillmentu. W portalu Fulfillment masz dostęp do wszystkich (dziennych/tygodniowych/miesięcznych/rocznych) raportów dotyczących fulfillmentu.
Dzięki Salesupply jako partnerowi w zakresie fulfillmentu, Twoi klienci nigdy nie przegapią Twoich produktów. Dzięki płynnej integracji zajmiemy się planowaniem zapasów, dzięki czemu nigdy nie będziesz musiał martwić się o nadwyżki, niedobory, straty i braki.
Prawidłowo dokonane zwroty nie muszą kosztować tyle, ile są obecnie naliczane. Ponadto zwroty mogą pomóc w zwiększeniu powtarzalności sprzedaży i promowaniu pozytywnych opinii. W Salesupply możemy zapewnić pełną obsługę zwrotów, w tym: zwroty dla klientów tego samego dnia, zoptymalizowany zwrot do magazynu oraz odnawianie i naprawę produktów.
Dania jest bardzo silnym rynkiem dla Amazon, a udział firmy w rynku wynosi ponad 20%. W Salesupply zapewniamy Amazon FbM (Fulfillment by Merchant), umożliwiając szybką i niedrogą dostawę. Wybierając Salesupply FbM, sklepy internetowe mają pełną kontrolę nad całym procesem obsługi i wysyłki.
Nasza globalna sieć e-commerce fulfillment obejmuje 27 centrów na 3 kontynentach, zapewniając lokalne usługi na całym świecie. Infrastruktura ta skraca czas i koszty dostawy, umożliwiając firmom e-commerce oferowanie szybkich, niedrogich dostaw na całym świecie, a wszystko to zarządzane za pośrednictwem jednej, zintegrowanej platformy, która zapewnia pełne informacje. Dzięki Salesupply możesz konkurować lokalnie wszędzie, korzystając z szybkiej dostawy po lokalnych stawkach. Nasza scentralizowana platforma oferuje jeden punkt kontaktowy i jedną fakturę, zapewniając usprawnienie operacji. Nasza lokalizacja fulfillment w Dania jest częścią tej rozległej sieci.
Outsourcing fulfillmentu może przynieść korzyści wielu rozwijającym się firmom e-commerce. Oto kilka kluczowych punktów odniesienia, aby sprawdzić, czy Twoja firma jest gotowa do outsourcingu fulfillmentu do strony trzeciej (3pl), takiej jak Salesupply:
Każdego ranka Salesupply sprawdza zamówienia z poprzedniego dnia (tego samego dnia w przypadku dostawy tego samego dnia): czy wszystkie te zamówienia zostały prawidłowo przetworzone i wysłane? Jeśli nie, natychmiast informujemy klienta w naszej informacji zwrotnej, dlaczego te zamówienia nie zostały wysłane, aby mógł poinformować konsumenta na czas. W ten sposób klient i konsument są przez cały czas informowani o postępach, a w rezultacie proces fulfillmentu ma pozytywny wpływ na doświadczenie klienta
Dla Salesupply optymalne doświadczenie klienta jest jednym z filarów współpracy. Proces fulfillmentu jest dostosowywany w jak największym stopniu, tak aby idealnie pasował do Twojej marki i pozycjonowania.
W Salesupply oferujemy nie tylko outsourcing usług fulfillment, ale także kompleksowe opcje outsourcingu obsługi zwrotów. Międzynarodowa usługa zwrotów Salesupply umożliwia oferowanie lokalnego adresu zwrotnego klientom w 25 krajach, w tym w Danii.
W naszych centrach obsługi zwrotów możemy zająć się testowaniem i niszczeniem zwracanych produktów, a także lokalnym przetwarzaniem i przechowywaniem.
W Salesupply zapewniamy również wyjątkową obsługę klienta w Danii. Nasz dedykowany zespół oferuje natywną obsługę klienta w języku duńskim, zapewniając jasną i skuteczną komunikację. Jesteśmy dostępni w dni robocze w ciągu dnia i wieczorem, a także w weekendy, aby spełnić Twoje potrzeby. Ponadto oferujemy elastyczne rozwiązania na okresy szczytu sezonu, pozwalając na outsourcing tylko przepełnionej obsługi klienta, zapewniając płynne wsparcie w okresach wysokiego zapotrzebowania.