USA to wymarzony rynek dla większości firm z branży e-commerce. Jednak nieograniczone możliwości wiążą się z poważnymi wyzwaniami. Sam rozmiar kraju, w połączeniu z dużą konkurencją i wysokimi oczekiwaniami klientów oznacza, że będziesz musiał prowadzić niemal idealną obsługę, aby osiągnąć amerykański sen. Fulfillment w e-commerce jest kluczowym elementem Twojego sukcesu. Musisz być w stanie dostarczyć towar w krótkim czasie i po najniższej możliwej stawce. Dzięki naszej amerykańskiej sieci e-commerce fulfillment, Salesupply gwarantuje szybką dostawę z 1-2 dniową standardową wysyłką lokalną. Sieć ta umożliwia nam działanie jako Twój zewnętrzny dostawca usług fulfillment dla Amazon Prime (Fulfilment by Merchant).
Salesupply oferuje wyspecjalizowane centra e-commerce fulfillment w 5 strategicznych lokalizacjach na terenie USA, które umożliwiają lokalne przechowywanie i dostawę Twoich produktów. Sieć fulfillmentu e-commerce w USA, firmy Salesupply, obejmuje magazyny na Florydzie, w New Jersey, Atlancie, Denver i Pensylwanii. Fulfillment Salesupply w USA oferuje następujące korzyści:
Konsument klika „kup”, a my pakujemy i wysyłamy zamówienie – szybko i dokładnie – 7 dni w tygodniu. W Salesupply obsługujemy cały proces, w tym przyjmowanie, śledzenie, wysyłkę i zwroty zamówień. Integracja jest łatwa do skonfigurowania; obsługujemy popularne systemy e-commerce, CRM i zarządzania zamówieniami.
Dzięki Salesupply jako partnerowi w zakresie fulfillmentu, Twoi klienci nigdy nie przegapią Twoich produktów. Dzięki płynnej integracji zajmiemy się planowaniem zapasów, dzięki czemu nigdy nie będziesz musiał martwić się o nadwyżki, niedobory, straty i braki.
Prawidłowo dokonane zwroty nie muszą kosztować tyle, ile są obecnie naliczane. Ponadto zwroty mogą pomóc w zwiększeniu powtarzalności sprzedaży i promowaniu pozytywnych opinii. W Salesupply możemy zapewnić pełną obsługę zwrotów, w tym: zwroty dla klientów tego samego dnia, zoptymalizowany zwrot do magazynu oraz odnawianie i naprawę produktów.
W Salesupply jesteśmy w stanie dostarczyć towar w dowolne miejsce w USA w ciągu 1 do 2 dni po przystępnej stawce lokalnej. Właśnie dlatego Salesupply posiada akredytację do oferowania FbM (Fulfillment by Merchant), co pozwala klientom na korzystniejszą sprzedaż za pośrednictwem Amazon Prime. Dzięki FbM sprzedawcy mają pełną kontrolę nad całym procesem fulfillmentu i wysyłki.
Salesupply oferuje jedno z najbardziej skalowalnych i elastycznych globalnych rozwiązań fulfillmentu e-commerce dostępnych na rynku. Łączność naszego rozwiązania gwarantuje bezproblemową i szybką konfigurację. Nasze połączenie z WMS gwarantuje, że zawsze masz wgląd w dane w czasie rzeczywistym. Następujące platformy integrują się z usługą fulfillment Salesupply:
Magazyn o powierzchni 140 000 stóp kwadratowych w Wayne w stanie New Jersey, znajduje się w pobliżu Nowego Jorku i portów w New Jersey – idealnie nadaje się do dystrybucji na wschodnim wybrzeżu. Magazyn w New Jersey oferuje następujące korzyści:
Dzięki strategicznej lokalizacji magazyn w Miami na Florydzie jest doskonałym miejscem dla firm obsługujących klientów na południowym wschodzie i w całym kraju. Magazyn w Miami oferuje następujące korzyści:
Oddalony o zaledwie 2 godziny lotu od 70% Stanów Zjednoczonych, magazyn w Atlancie o powierzchni 155 000 stóp kwadratowych rozwija się jako centrum logistyki dla firm obsługujących klientów na południowym wschodzie i w całym kraju. Magazyn w Atlancie oferuje następujące korzyści:
Dzięki strategicznej lokalizacji magazyn o powierzchni 110 000 stóp kwadratowych w Reading w Pensylwanii jest idealnym miejscem do dystrybucji na wschodnim wybrzeżu. Magazyn w Pensylwanii oferuje następujące korzyści:
Dzięki centralnej lokalizacji magazyn w Denver o powierzchni 105 000 stóp kwadratowych umożliwia szybkie i sprawne wysyłanie przesyłek w dowolne miejsce w Stanach Zjednoczonych. Magazyn w Denver oferuje następujące korzyści:
Outsourcing fulfillmentu może przynieść korzyści wielu rozwijającym się firmom e-commerce. Oto kilka kluczowych punktów odniesienia, aby sprawdzić, czy Twoja firma jest gotowa do outsourcingu fulfillmentu do strony trzeciej (3pl), takiej jak Salesupply:
Każdego ranka Salesupply sprawdza zamówienia z poprzedniego dnia (tego samego dnia w przypadku dostawy tego samego dnia): czy wszystkie te zamówienia zostały prawidłowo przetworzone i wysłane? Jeśli nie, natychmiast informujemy klienta w naszej informacji zwrotnej, dlaczego te zamówienia nie zostały wysłane, aby mógł poinformować konsumenta na czas. W ten sposób klient i konsument są przez cały czas informowani o postępach, a w rezultacie proces fulfillmentu ma pozytywny wpływ na doświadczenie klienta
Dla Salesupply optymalne doświadczenie klienta jest jednym z filarów współpracy. Proces fulfillmentu jest dostosowywany w jak największym stopniu, tak aby idealnie pasował do Twojej marki i pozycjonowania.