Fulfillmentu, Obsługa klienta, Zwroty
Salesupply oferuje szybką i bezproblemową konfigurację dla sprzedawców Prestashop. Dzięki integracji plug & play, nasze usługi fulfillment zapewniają zautomatyzowane przetwarzanie zamówień i usprawnione zarządzanie zapasami, umożliwiając zapewnienie niezwykłego doświadczenia klienta przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.
Kiedy klient naciska „kup”, my kompletujemy, pakujemy i wysyłamy zamówienie – szybko i dokładnie – 7 dni w tygodniu. W Salesupply odpowiadamy za cały proces: od przyjęcia, przez monitorowanie, fulfillment, aż po obsługę zwrotów.. Prestashop doskonale integruje się z naszymi systemami zarządzania zamówieniami.
Salesupply jako partner Prestashop w zakresie fulfillmentu, zadba o to, by Twoje produkty były zawsze dostępne dla klientów. Zapewnimy płynną integrację i zajmiemy się planowaniem zapasów, dzięki czemu nigdy nie będziesz musiał martwić się o nadwyżki, niedobory, straty i braki.
W Salesupply to Ty masz kontrolę, dlatego włożyliśmy wiele wysiłku w zapewnienie Ci całodobowego podglądu procesu fulfillmentu w czasie rzeczywistym. Dzięki naszej aplikacji dashboard klienci zawsze mają aktualny wgląd w proces fulfillmentu. W portalu Fulfillment masz dostęp do wszystkich (dziennych/tygodniowych/miesięcznych/rocznych) raportów dotyczących fulfillmentu.
Prawidłowo przeprowadzone zwroty nie muszą być kosztowne. Ponadto zwroty mogą pomóc zwiększyć lojalność klientów i sprzyjać pozytywnym opiniom. W Salesupply możemy zapewnić pełną obsługę zwrotów, w tym: zwroty dla klientów tego samego dnia, zoptymalizowany powrót do magazynu oraz odnawianie i naprawę produktów.
W Salesupply to Ty masz kontrolę, dlatego włożyliśmy wiele wysiłku w zapewnienie Ci całodobowego podglądu procesu fulfillmentu w czasie rzeczywistym. Dzięki naszej aplikacji dashboard klienci zawsze mają aktualny wgląd w proces fulfillmentu. W portalu Fulfillment masz dostęp do wszystkich (dziennych/tygodniowych/miesięcznych/rocznych) raportów dotyczących fulfillmentu.
Outsourcing fulfillmentu może przynieść korzyści wielu rozwijającym się firmom e-commerce. Oto kilka kluczowych punktów odniesienia, aby sprawdzić, czy Twoja firma jest gotowa do outsourcingu fulfillmentu firmie zewnętrznej (3pl), takiej jak Salesupply:
Każdego ranka Salesupply sprawdza zamówienia z poprzedniego dnia (tego samego dnia w przypadku dostawy tego samego dnia): czy wszystkie te zamówienia zostały prawidłowo przetworzone i wysłane? Jeśli nie, natychmiast informujemy klienta, dlaczego te zamówienia nie zostały wysłane, aby mógł poinformować swoich nabywców na czas. W ten sposób klient i kupujący produkt są na bieżąco informowani o postępach, co pozytywnie wpływa na doświadczenia związane z obsługą.
Dla Salesupply optymalne doświadczenie klienta jest jednym z priorytetów współpracy. Proces fulfillmentu jest dostosowywany tak bardzo, jak to możliwe, aby idealnie współgrał z Twoją marką i jej pozycjonowaniem.