Ponieważ marże w handlu elektronicznym spadają, strategia zwrotów ma kluczowe znaczenie dla sukcesu online – zwłaszcza na skalę międzynarodową. Właśnie dlatego Salesupply i Returnless połączyły siły, aby zapewnić najlepsze rozwiązanie do obsługi zwrotów w e-commerce:
Kompleksowa platforma zwrotów Returnless w połączeniu z globalną lokalną siecią zwrotów Salesupply
To partnerstwo umożliwia transgranicznym firmom e-commerce oferowanie swoim klientom najlepszych możliwych lokalnych doświadczeń w zakresie zwrotów, przy jednoczesnym posiadaniu potężnych informacji na temat wszystkich zwrotów, umożliwiając firmom obniżenie całkowitych kosztów zwrotu i zapobieganie przyszłym zwrotom.
Starannie wybraliśmy kompleksową platformę zwrotów Returnless ze względu na jej elastyczność, łączność i ogólną wartość dodaną. Platforma nie tylko zapewnia przegląd i narzędzia do szybszej obsługi zwrotów przy niższych kosztach, ale także aktywnie zapewnia sklepowi e-commerce dodatkową wartość. Portal zwrotów umożliwia firmom e-commerce:
Coraz więcej kupujących online wymienia politykę zwrotów i refundacji sklepów internetowych jako głównego zabójcę konwersji. W międzynarodowym handlu elektronicznym jest to zdecydowanie prawda. Nikt nie chce zadawać sobie trudu wysyłania zwrotów za granicę. Aby odnieść sukces na arenie międzynarodowej, sklepy internetowe muszą konkurować jak lokalne. W przypadku zwrotów oznacza to: zapewnienie klientom lokalnego adresu zwrotów.
Dzięki usłudze zarządzania zwrotami e-commerce Salesupply, sklepy internetowe mogą zaoferować swoim klientom lokalny adres zwrotny w 17 różnych krajach, aby proces zwrotu był jak najbardziej płynny i łatwy.