Obsługa klienta
Lojalność jest rzadkością w niestabilnej branży modowej. Szczególnie dla marek e-commerce, interakcja z klientem jest sposobem na budowanie zaufania i bliższej relacji. Silnie reprezentowana młodsza publiczność oznacza jeszcze większe wyzwania, ponieważ interakcje z klientami muszą odbywać się na szybko zmieniających się różnych kanałach.
Branża modowa ulega ciągłym zmianom. Trendy przychodzą, odchodzą i to nie tylko w oferowanych przez Ciebie artykułach modowych. Z tak dużą, młodą i zróżnicowaną publicznością, sklepy internetowe muszą wyprzedzać oczekiwania odnośnie doświadczeń klienta i obsługi. Na szczęście Salesupply służy Ci pomocą. Dzięki zleceniu obsługi klienta firmie Salesupply, możesz skupić się na swojej podstawowej działalności, podczas gdy twoi obecni klienci stają się zadowolonymi i powracającymi.
Przy stale rosnących kosztach sprzedaży niezwykle ważne jest
przekształcenie nowych klientów w klientów lojalnych. Obsługa klienta
odgrywa tu ważną rolę. W Salesupply wiemy o tym jak nikt inny. Dzięki
ponad 800 wyszkolonym agentom oferujemy rodzimą obsługę klienta w
36 językach w 3 strefach czasowych. Zapewniamy obsługę klienta przez
telefon, czat (na żywo), e-mail, obsługę recenzji, media społecznościowe i
WhatsApp, dostosowując się do preferencji klientów. Nasi doświadczeni
agenci zadbają o to, aby doświadczenie obsługi klienta było najwyższej
klasy.
Sezonowość, liczne kolekcje i szczyty sprzedaży: branża mody jest
zmienna, co powoduje wahania zapotrzebowania na obsługę klienta.
Dlatego nasza obsługa klienta modowego jest wysoce skalowalna.
Niezależnie od wielkości sklepu i ilości obsługiwanych klientów, możemy
zaoferować Ci przyjazne cenowo rozwiązanie. Bez względu na to czy
chcesz zlecić całą obsługę klienta, szukasz wsparcia po godzinach w
godzinach wieczornych i w weekendy, czy też tymczasowego wsparcia
tylko w szczycie sezonu, wyspecjalizowani agenci Salesupply zajmujący się
e-commerce są do Twojej dyspozycji.
W branży modowej, zwroty są często problemem. Konsumenci używają
swojego salonu jako przymierzalni, co powoduje, że odsetek zwrotów
wynosi ponad 40%. Problemem jest często to, że klient wybiera zły
rozmiar. Obsługa klienta może pomóc w podjęciu właściwej decyzji. Nasi
dobrze wyszkoleni agenci znają Twoją firmę i cechy jej produktów. W ten
sposób mogą doradzić w kwestii dopasowania odzieży, aby klient mógł
zdecydować się na rozmiar większy lub mniejszy – tym samym
zmniejszając niedopasowanie i liczbę zwrotów.
Sposób, w jaki komunikujesz się ze swoimi klientami, ma duży wpływ na pozycjonowanie Twojej marki. Dlatego też jako klient masz pełny wpływ na proces obsługi klienta. Podczas procesu konfiguracji szczegółowo omawiane są preferowane doświadczenia związane z obsługą klienta. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad tym, jak nasi agenci postępują z Twoimi klientami, a Twoi klienci nigdy nie odniosą wrażenia, że korzystali z pomocy zewnętrznego dostawcy usług.
Agenci zewnętrznego dostawcy usług oczywiście nie zawsze są zaznajomieni z Twoją marką. Salesupply opracowało jednak sprawdzoną metodę szkoleniową, która pozwala agentom w krótkim czasie zapoznać się ze wszystkimi aspektami działalności firmy. Dzięki stworzonemu wspólnie z klientem „wiki” i zapewnionemu przez niego szkoleniu produktowemu nasi agenci w krótkim czasie przekształcają się w zdalnych współpracowników.
Obsługa klienta zawsze odgrywała ważną rolę w sygnalizowaniu wąskich gardeł i problemów. Salesupply opracowało metodologię rozpoznawania tych sygnałów od konsumentów i dzielenia się nimi z klientem. Wszystkie zapytania klientów są kategoryzowane. Jako klient uzyskujesz bezpośredni wgląd w te kategorie za pośrednictwem naszego pulpitu nawigacyjnego w czasie rzeczywistym, a także będziesz okresowo otrzymywać obszerny raport. W rezultacie wielu naszych klientów było w stanie poprawić swoje procesy organizacyjne, a nawet swoje produkty, a wszystko to dzięki sygnałom od naszych agentów..