utsourcing obsługi klienta Amazon z Salesupply

Prowadzenie sklepu na Amazon wymaga czegoś więcej niż tylko zarządzania ofertami i realizacji zamówień. Odpowiadanie na wiadomości od kupujących, obsługa zwrotów, rozwiązywanie reklamacji i utrzymywanie doskonałych ocen – wszystko to wymaga czasu i energii. A kiedy próbujesz skalować działalność, te codzienne zadania związane z obsługą łatwo moga stanąć w gardle.   

Nasze rozwiązania w zakresie outsourcingu obsługi klienta na Amazon zostały stworzone specjalnie dla sprzedawców takich jak Ty. Niezależnie od tego, czy zarządzasz małą działalnością handlową, czy rozwijasz globalną, wielokanałową markę, zapewniamy ludzi, procesy i doświadczenie, które zdejmą obsługę klienta z Twoich barków i zadbają o zadowolenie zarówno Amazon, jak i Twoich klientów. 

Dlaczego warto zlecić obsługę klienta Amazon na zewnątrz?

Każdy sprzedawca Amazon wie, że czas reakcji i jakość obsługi mają bezpośredni wpływ na wyniki i sukces na rynku. Outsourcing obsługi klienta zapewnia spokój ducha i swobodę skupienia się na rozwoju. 

Korzyści: 

W przeciwieństwie do zwykłych call center, współpracujemy wyłącznie z markami e-commerce i sprzedawcami marketplace. Oznacza to, że rozumiemy pilność, ton i oczekiwania kupujących na Amazon i działamy odpowiednio 

Co zyskujesz dzięki naszym usługom outsourcingu call center Amazon

Salesupply Batch 1-40-min (1)

Doświadczeni agenci obsługi klienta Amazon

Specjalizujemy się we wsparciu sprzedawców Amazon, nasi agenci znają zasady platformy, politykę, zachowania klientów na globalnych rynkach, a także wytyczne Twojej marki 

Obsługa w wielu językach (w tym angielskim i hiszpańskim)

Dotrzyj do klientów na całym świecie dzięki agentom, którzy mogą pomóc Twoim klientom w 27 językach, szczególnie jeśli prowadzisz sprzedaż w Stanach Zjednoczonych lub Europie. 

Pełna integracja z procesami Amazon

Zarządzamy obsługą klienta za pośrednictwem Amazon Seller Central, narzędzi do komunikacji z kupującymi lub zintegrowanych systemów CRM. Nie musisz wykonywać żadnych dodatkowych czynności 

Dostępność 24/7 (w tym w weekendy i święta)

Nigdy nie przegap wiadomości, prośby o zwrot lub reklamacji klienta. Nasz zespół jest online wtedy, gdy Twoi klienci, w tym w weekendy i święta. 

Obsługa klienta white label, która wygląda jak obsługa wewnętrzna

Twoi klienci nie zauważą różnicy. Dopasowujemy ton wypowiedzi, zasady i wiedzę o produktach do Twojej marki. 

Wszystko odbywa się pod nazwą Twojej marki, przy użyciu Twojego tonu wypowiedzi. Twoi klienci mają wrażenie, że rozmawiają bezpośrednio z Tobą, tylko znacznie szybciej.  

Obsługa Amazon w modelu omnichannel, pozostań w kontakcie wszędzie

Dzisiejsi klienci Amazon nie wysyłają wiadomości tylko przez Seller Central, ale kontaktują się również przez e-mail, media społecznościowe, czat na żywo na stronach internetowych marek, a nawet aplikacje do przesyłania wiadomości, takie jak WhatsApp lub Facebook Messenger. Nasza obsługa Amazon w modelu omnichannel zapewnia Ci wsparcie we wszystkich kluczowych punktach kontaktu. Centralizujemy komunikację z Amazon – wiadomości między kupującymi a sprzedającymi, bezpośrednie e-maile, prywatne wiadomości w mediach społecznościowych – całą komunikację w jednym zespole.  

Niezależnie od tego, czy chodzi o pytanie dotyczące produktu na Instagramie, czy prośbę o zwrot produktu za pośrednictwem czatu na Twojej stronie internetowej, nasz zespół reaguje szybko i spójnie, stosując jednolite procesy, które zapewniają płynną obsługę we wszystkich kanałach. 

Chcesz zlecić obsługę klienta Amazon na zewnątrz?

Zajmiemy się obsługą Twoich klientów, abyś mógł skupić się na rozwoju swojej działalności w Amazon. 

Stworzone z myślą o dynamicznych sprzedawcach Amazon

Naszymi klientami zarówno zwinne firmy e-commerce, jak i szybko rozwijające się międzynarodowe sklepy internetowe, które mają jeden wspólny cel: zapewnienie lepszej obsługi klienta bez nadmiernego obciążania swoich wewnętrznych zespołów. Obsługujemy: 

Niezależnie od wielkości firmy i kategorii produktów, jeśli chcesz zlecić obsługę klienta Amazon na zewnątrz, pomożemy Ci zapewnić szybkie, profesjonalne i spójne wsparcie bez konieczności zatrudniania pełnoetatowego zespołu 

Najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych rozwiązań dla Amazon:

Tak, nasi agenci przeszkoleni, aby dostosować język i ton do Twojej marki, nawet w ramach ograniczeń komunikacyjnych Amazon. Podczas wdrażania definiujemy wytyczne dotyczące tonu i szablony dla poszczególnych produktów, aby zapewnić spójną komunikację z klientami zgodną z wizerunkiem marki. Każda wiadomość wspiera Twoją reputację, pozostając zgodna z polityką Amazon.  

Oczywiście. Nasi agenci rozumieją całą podróż klienta Amazon, od zapytań dotyczących zamówień i zwrotów po spory dotyczące opinii i reklamacje A-to-Z. przeszkoleni w zakresie szybkiego rozwiązywania problemów zgodnie z zasadami Amazon, pomagając ci uniknąć spadku wydajności i utrzymać wysokie oceny sprzedawców 

Tak. Niezależnie od tego, czy działacie jako sprzedawca zewnętrzny (Seller Central), czy współpracujecie bezpośrednio z Amazon jako dostawca, możemy dostosować nasze wsparcie do struktury waszego konta. Nasi agenci znają oba modele i różne sposoby komunikacji 

Oferujemy elastyczne skalowanie w zależności od sezonowych potrzeb. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz dodatkowego wsparcia podczas Prime Day, Black Friday, czy własnej kampanii sprzedażowej, nasi przeszkoleni agenci Amazon mogą zostać szybko dodani, dzięki czemu nigdy nie przegapisz SLA klienta ani celu wydajności 

Tak. Nasz zespół zna narzędzia, z których korzystają sprzedawcy Amazon, w tym Seller Central, a także może współpracować z platformami takimi jak Zendesk, Freshdesk lub Twoimi własnymi systemami wsparcia. Dostosowujemy się do Twojej istniejącej konfiguracji, więc nie ma potrzeby zmiany narzędzi ani przepływu pracy. Wszystko działa płynnie od pierwszego dnia. 

Segway-Ninebot EMEA
Segway-Ninebot EMEADennis Hardholt / President at Segway-Ninebot EMEA
“Working with Salesupply helped us manage the complexities of international markets.”
Bissell
BissellHenrique Nogueira / Sr. Insights and eCommerce Data Specialist
“Salesupply helps us drive sales in digital marketplaces and provide customer support that our brand promises.”

Customer service cases

Ready to become an ecommerce global player?