Outsourcing niemieckiej obsługi klienta

Chcesz zaoferować swoim klientom wysokiej jakości obsługę klienta w języku niemieckim w zakresie handlu elektronicznego? Niezależnie od tego, czy prowadzisz działalność w Niemczech, czy w całym regionie DACH, nasza niemiecka obsługa klienta umożliwia Twoim klientom komunikację z pracownikami obsługi w ich ojczystym języku, co przekłada się na wyższy poziom satysfakcji klientów. 

Dzięki naszym doświadczonym pracownikom mówiącym po niemiecku, zaawansowanej technologii i dostępności pomagamy ci oferować elastyczną obsługę klienta, która buduje lojalność klientów. 

Dlaczego warto wybrać niemiecką obsługę klienta Salesupply?

Język niemiecki jako język ojczysty

Wszyscy nasi przedstawiciele obsługi klienta Niemcami. przeszkoleni w zakresie obsługi zapytań klientów z empatią, jasnością i świadomością kultury niemieckiej. 

Specjaliści ds. e-commerce

Nasi pracownicy specjalnie przeszkoleni w zakresie obsługi klienta e-commerce, od mody po zdrowie i urodę, od domu i mieszkania po elektronikę użytkową. Każdy pracownik jest przeszkolony w zakresie tonu komunikacji Twojej marki. 

Elastyczność płatności zgodnie z rzeczywistym wykorzystaniem

Nasz elastyczny model jest dostępny już od niewielkich wolumenów, np. podczas ekspansji międzynarodowejpłacisz tylko za faktycznie zrealizowane zdarzenia.

Bezpieczeństwo i zgodność z przepisami

Przestrzegamy globalnych i europejskich standardów ochrony danych i zapewniamy bezpieczeństwo danych Twoich klientów. 

Dlaczego warto zlecić obsługę klienta w języku niemieckim na zewnątrz?

Zlecając obsługę klienta w języku niemieckim na zewnątrz: 

Niezależnie od tego, czy chcesz zlecić obsługę tylko jednego kanału kontaktowego, weekendów/wieczorów, szukasz usług wspieranych przez sztuczną inteligencję, czy też chcesz zlecić całą obsługę klienta w języku niemieckim, nasza elastyczna obsługa klienta może być dostosowana do twoich potrzeb. 

Wsparcie wielokanałowe, spójne doświadczenie w języku ojczystym

Wszystkie interakcje obsługiwane przez pracowników posługujących się językiem niemieckim jako językiem ojczystym, którzy doskonale znają asortyment produktów, markę i styl komunikacji. Dzięki temu klienci czują się zrozumiani i otrzymują szybką i skuteczną pomoc za pośrednictwem preferowanego kanału: 

Często zadawane pytania dotyczące naszej niemieckiej obsługi klienta

Tak, nasi niemieccy pracownicy przeszkoleni, aby w pełni dostosować się do tonu i stylu komunikacji twojej marki. Podczas fazy szkoleniowej ściśle współpracujemy z tobą, aby ustalić wytyczne dotyczące komunikacji, preferowane tonacje i spersonalizowane odpowiedzi. Dzięki temu twoi niemieckojęzyczni klienci otrzymują spójną obsługę, która odpowiada twojej marce w każdym punkcie kontaktu. 

Oczywiście, wszyscy nasi agenci obsługi klienta są specjalistami w zakresie e-commerce i wiedzą, jak obsługiwać typowe procesy, takie jak zwroty, refundacje, pytania dotyczące produktów i śledzenie przesyłek. Znają również specyficzne procesy każdej platformy i wiedzą, czego klienci oczekują od zakupów online. Zapewnia to szybsze rozwiązania i wyższą satysfakcję klientów. 

 

Oferujemy elastyczne i skalowalne wsparcie, które idealnie dopasowuje się do twoich potrzeb. Wszyscy pracownicy już przeszkoleni i mogą zostać natychmiast zatrudnieni. 

Tak, nasze zespoły płynnie współpracują z istniejącymi narzędziami, takimi jak Zendesk, Gorgias lub Freshdesk. Od samego początku dostosowujemy się do twoich KPI i dostarczamy jasne raporty dotyczące wydajności. Dzięki temu zachowujesz kontrolę, a my zajmujemy się codziennym wsparciem. 

Segway-Ninebot EMEA
Segway-Ninebot EMEADennis Hardholt / President at Segway-Ninebot EMEA
Współpraca z Salesupply pomogła nam poradzić sobie ze złożonością rynków międzynarodowych
Bissell
BissellHenrique Nogueira / Sr. Insights and eCommerce Data Specialist
Salesupply pomaga nam zwiększać sprzedaż na rynkach cyfrowych i zapewniać obsługę klienta, którą obiecuje nasza marka.

Marki elektroniczne, które polegają na Salesupply

Dowiedz się więcej o naszych rozwiązaniach w zakresie obsługi klientów w branży elektronicznej