Person holding a mobile phone with two chat icons above it

Dlaczego czat na żywo jest ważny dla Twojego biznesu e-commerce

Warehouse employees walking through a warehouse filled with boxes

Dlaczego czat na żywo jest ważny dla Twojego biznesu e-commerce

5EN-768x432

Najlepszą praktyką w zwrotach e-commerce jest automatyzacja zwrotów

4EN-768x432

Zoptymalizuj obsługę zwrotów i usprawnij obsługę klienta

2NL-768x432

Dlaczego dobra polityka zwrotów w międzynarodowym e-commerce jest tak ważna

Three smilies displaying a sad, neutral and happy face with a person pointing at the happy face

Jak ograniczyć zwroty bez szkody dla doświadczenia klienta?

import-export-shipment-truck-graphic-concept-768x519

3 największe wyzwania w obsłudze klienta e-commerce

Customer service representatives with headset smiling at keyboard

Nowość: współdzielona obsługa klienta e-commerce wjęzyku szwedzkim, norweskim, duńskim i fińskim

Customer service representative with headset smiling at computer screen with Expert logo in top left corner

expert uznany przez Wirtschaftswoche za najlepszego dostawcę usług obsługi klienta w 2023 r.