Rozszerzenie działalności e-commerce na Skandynawię właśnie stało się łatwiejsze i bardziej przystępne cenowo. Sklepy internetowe mogą teraz oferować natywną obsługę klienta w krajach skandynawskich, nawet jeśli liczba zgłoszeń do obsługi klienta jest niska. Salesupply właśnie nawiązało strategiczne partnerstwo z H1, jednym z wiodących dostawców usług obsługi klienta w Skandynawii.

Będąc jedynym specjalistą w zakresie obsługi klienta wyłącznie dla e-commerce, Salesupply ma na celu uproszczenie międzynarodowej ekspansji sklepów internetowych. Dzięki współdzielonej obsłudze klienta Salesupply, sklepy internetowe mogą korzystać z dobrze wyszkolonych agentów obsługi klienta w 36 językach, nawet jeśli ich wolumen sprzedaży jest (nadal) niski. Partnerstwo z H1 umożliwia Salesupply oferowanie tego płatnego modelu współdzielonej obsługi klienta również we wszystkich językach skandynawskich.

Konkuruj jak lokalny wszędzie

„Jestem niezmiernie szczęśliwy, że możemy teraz wspierać sklepy internetowe w ich ekspansji w Skandynawii. W Salesupply jakość jest zawsze na pierwszym miejscu, dlatego cieszymy się, że możemy współpracować z H1” – mówi Hans Siebum, Managing Director Global w Salesupply. „H1 jest jednym z najbardziej renomowanych dostawców usług dla klientów w Skandynawii. Mamy wiele wspólnego, jeśli chodzi o doskonałość usług, skalowalność i elastyczność klienta”.

Pawel Bilczynski_circle

Pawel Bilczynski