Olga Poland

Nowa twarz w zespole – poznajcie Olgę!  

Sales-Supply-Warehouse-fotos-28-1-5-scaled

Ulepszenie międzynarodowych zwrotów: większe przychody, niższe koszty 

phone

Salesupply MarketplaceCare 365: tanie rozwiązanie do obsługi klienta dla sprzedawców Marketplace 

image-1

Doświadczenie klienta w e-handlu – ewolucja, rewolucja czy rynkowa konieczność?

z-1536x1024

Jak sprzedawcy internetowi radzą sobie w szczycie sezonu: 10 wskazówek na ostatnią chwilę dotyczących fulfillmentu w e-commerce

blog-qrv5hp2ofwuhswm29rwkqpwskby21j1f2oor49orz2

O czym musisz pamiętać wychodzącna rynki zagraniczne ze swoim e-sklepem

Untitled-design-2-1-qqkfspyzjgtduvr91lsu90v0fypf8pkc4ohs8ae8im

Przewodnik: Jak obniżyć koszty i poprawić jakość obsługi klienta w sklepie z oświetleniem

Danish, Swedish, Finish and Norwegian flag on poles

Na północ! Jak sprzedawcy internetowi podbijają serca skandynawskich konsumentów jakością i zrównoważonym rozwojem