Ekspert został uznany przez niemiecki magazyn Wirtschaftswoche za najlepszego dostawcę usług obsługi klienta w handlu detalicznym elektroniką użytkową w kraju po raz drugi w ciągu 3 lat! Z Salesupply jako partnerem w zakresie obsługi klienta, expert wyróżnił się wyjątkową obsługą klienta, wyprzedzając innych głównych sprzedawców detalicznych elektroniki użytkowej, takich jak: Mediamarkt, Saturn, Conrad, EURONICS i wielu innych.
„Nagroda za najlepszą obsługę klienta to wielkie i zasłużone wyróżnienie dla wszystkich zaangażowanych w obsługę klienta w expert i Salesupply” – mówi Henning Heesen, dyrektor zarządzający i założyciel Salesupply Germany. „Zespoły obsługi klienta ciężko pracują każdego dnia, aby zapewnić klientom expert wyjątkowe doświadczenie. Jest to wyraz uznania dla ich ciężkiej pracy i poświęcenia.
expert i Salesupply: udane partnerstwo
W 2019 r. firma expert SE zleciła obsługę klienta online firmie Salesupply. W samą porę na świąteczne zakupy w 2019 r. Salesupply przejęło tradycyjne kanały wsparcia dla sklepu internetowego expert, odpowiadając na zapytania klientów telefonicznie i mailowo. Salesupply zaczęło również reagować na oceny i opinie klientów w kanałach mediów społecznościowych centrali ekspertów.
Jeśli chodzi o obsługę klienta, dla expert SE szczególnie ważny był szybki czas reakcji, krótki czas oczekiwania i najwyższy możliwy poziom zadowolenia klienta.
Marcus Willbold, Head of Ecommerce w expert SE, jest zadowolony z partnerstwa: „Salesupply okazało się bardzo niezawodnym partnerem, nie tylko pod względem skalowania wielkości współpracy, ale także w bliskim kontakcie na poziomie zarządzania. Umożliwiło to szybkie wspólne pokonywanie krótkoterminowych, nieprzewidywalnych wyzwań”.
Więcej informacji na temat nagradzanego partnerstwa w zakresie obsługi klienta można znaleźć tutaj.