- Test porównawczy wydajności przewoźnika ostatniej mili
- Drastyczne zmniejszenie ilości zgłoszeń do obsługi klienta Wismo
- Proaktywna komunikacja dla zwiększenia zadowolenia klientó
W Salesupply wierzymy, że proces realizacji zamówień powinien być jak najbardziej inteligentny i wartościowy. Dlatego z radością ogłaszamy integrację technologii Tracey z naszą platformą realizacji zamówień.
Tracey – niedawno przejęty przez platformę automatyzacji wysyłek Sendcloud – zapewnia analizę wysyłek e-commerce.
Tracey umożliwia handlowcom podejmowanie mądrzejszych decyzji dotyczących wysyłki i proaktywne zarządzanie oczekiwaniami klientów. Dzięki integracji Tracey platforma Salesupply Fulfillment umożliwia teraz:
- Porównanie wydajności przewoźników ostatniej mili
- Wybranie przewoźników, którzy najlepiej pasują do Twojej firmy
- Dokładne przewidywania dostaw i opóźnień
- Podgląd statusu doręczenia poszczególnych przesyłek w czasie rzeczywistym
- Proaktywne informowanie o problemach z dostawą, zmieniając negatywną sytuację w pozytywne doświadczenie
- Drastyczne zmniejszenie liczby zapytań obsługi klienta „gdzie jest moje zamówienie” (wismo).
Po wprowadzeniu weryfikacji adresu oraz integracji internetowego portalu zwrotów firmy Returnless, to już trzecie tak duże zoptymalizowanie naszej oferty fulfilment w tym roku.