• Dostawa do każdego miejsca w kontynentalnej części USA w ciągu 1-2 dni standardową wysyłką lokalną
  • Usługi FbM na terenie Stanów Zjednoczonych, w tym Amazon Prime
  • Nowe magazyny w Atlancie i Denver

Salesupply – dostawca usług e-commerce, rozszerzył swoją sieć dystrybucyjną e-commerce w USA do 5 specjalistycznych magazynów. Dzięki usłudze fulfillment, Salesupply oferuje sklepom internetowym standardowy lokalny zasięg wysyłki na terenie całych Stanów Zjednoczonych. Klienci Salesupply mają teraz możliwość dostarczenia przesyłki w dowolne miejsce w ciągu 1-2 dni po przystępnej stawce lokalnej. W rezultacie Salesupply uzyskało akredytację do oferowania usługi fulfillment przez sprzedawcę (FbM), dzięki której klienci mogą prowadzić korzystniejszą sprzedaż za pośrednictwem Amazon Prime.

Lokalny zasięg wysyłki na terenie całego kraju

Oprócz istniejących magazynów w Miami, New Jersey i Pensylwanii, sieć Salesupply obejmuje teraz specjalistyczne magazyny e-commerce w Atlancie i Denver. „Dzięki dodatkowym magazynom w Atlancie i Denver możemy teraz zaoferować naszym klientom prawdziwie lokalny zasięg na terenie całych Stanów Zjednoczonych”, mówi Björn van Brakel, wiceprezes Salesupply USA. „Korzyści związane z kosztami są oczywiste, ale taki zasięg ma również duży wpływ na zrównoważony rozwój. Dzięki możliwości oferowania 1-2-dniowej wysyłki standardowej, dostawa lotnicza w USA nie jest już konieczna”.

Oto główne zalety rozbudowanej amerykańskiej sieci dystrybucyjnej dla klientów Salesupply:

  • Obniżenie kosztów: bycie bliżej klientów przekłada się na niższe koszty dostawy.
  • Zrównoważony rozwój: zmniejszenie odległości do klientów obniża emisję dwutlenku węgla, zwłaszcza w przypadku zastąpienia dostawy lotniczej standardową wysyłką lokalną.
  • Większa odporność: bycie przygotowanym na nieoczekiwane zdarzenia. Jeśli posiadasz tylko jedną lokalizację dystrybucji, to różne czynniki społeczne i środowiskowe, takie jak zła pogoda, mogą spowodować utknięcie w miejscu. Rozmieszczenie zapasów w wielu lokalizacjach pozwala także szybciej reagować na nieprzewidziane problemy.
  • Większe zadowolenie klienta: koszt wysyłki i czas dostawy to dwie z trzech głównych przyczyn porzucania koszyka podczas procesu realizacji zamówienia w USA. Poprawiając czas dostawy i zmniejszając koszty, nie tylko zadowolisz swoich obecnych klientów, ale także zmniejszysz wskaźnik porzuconych koszyków i przyciągniesz nowych klientów.

FbM, przystępna cenowo alternatywa dla usługi FbA

Dzięki rozszerzeniu fulfillmentu Salesupply oferuje teraz również usługę dystrybucji przez sprzedawcę (ang. Fulfillment by Merchant, FbM) we wszystkich stanach USA. Za pomocą FbM sklepy internetowe mają pełną kontrolę nad całym procesem obsługi i wysyłki. Kilka powodów, dla których warto rozważyć to rozwiązanie:

  • Zachowanie kontroli nad każdym aspektem działalności przez sklep internetowy.
  • Widoczne korzyści z punktu widzenia budowania marki.
  • Większe marże, ponieważ nie trzeba płacić Amazonowi opłat za usługi FbA.
  • Brak potrzeby martwienia się o zmiany w polityce firmy Amazon.

Björn wspomina o niedawnym ogłoszeniu przez firmę Amazon podwyższenia o 5% opłat za usługi FbA: „To rzeczywiście dobry moment na ogłoszenie naszych usług FbM”. „Nie jest tajemnicą, że FbM ma przewagę nad FbA, a koszt jest jedną z nich. Jeszcze bardziej interesujące jest to, że dzięki szybkiej dostawie, klienci korzystający z usługi FbM w Salesupply mogą sprzedawać nawet za pośrednictwem Amazon Prime”.

Wysyłka lokalna na całym świecie za pośrednictwem 1 platformy

Sieć dystrybucyjna w sektorze e-commerce firmy Salesupply obejmuje obecnie ponad 15 magazynów na całym świecie. Wszystkie magazyny stanowią część jednej połączonej platformy. Sklepy internetowe mają szeroki wybór magazynów, które charakteryzują się takim samym sposobem działania. Ponadto klienci mają jeden centralny punkt kontaktowy i otrzymują jedną przejrzystą fakturę.

Pawel Bilczynski_circle

Pawel Bilczynski