Problemy związane z nieudanymi dostawami są powszechne w handlu elektronicznym. Tam, gdzie wypełnia się formularze, popełnia się błędy. Badania pokazują, że aż 25% nieudanych dostaw jest spowodowanych złymi danymi adresowymi. Takie nieudane dostawy kosztują Twoją firmę średnio 14 euro więcej za zamówienie i prowadzą do niezadowolenia klientów. Aby pomóc Ci uniknąć kosztów i kłopotów związanych z nieudanymi dostawami, stworzyliśmy Salesupply Address Validation. Aplikacja ta automatycznie wykrywa błędne dane adresowe i natychmiast kontaktuje się z klientem przez Whatsapp, aby poprawić adres.
Walidacja adresów – Jak to działa?
#1. Przychodzące zamówienie

Podczas wypełniania formularza jest wiele rzeczy, które mogą pójść nie tak. Na przykład zapominając części nazwy swojej ulicy, numeru domu lub kodu pocztowego. W tym procesie błąd został popełniony w tej części, w kroku 1.
Gdy zamówienie z błędnymi danymi adresowymi pojawi się w systemie zamówień, narzędzie sygnalizuje, że adres jest niekompletny. Klient zostanie automatycznie powiadomiony za pośrednictwem Whatsapp.
#2. Powiadomienie klienta poprzez Whatsapp

Klient otrzymuje wiadomość z prośbą o potwierdzenie aktualnego adresu lub jego aktualizację. Gdy klient będzie chciał zmienić adres natychmiast pojawi się formularz adresowy.
#3. Zamówienie zawiera teraz poprawny adres

Po wypełnieniu formularza, narzędzie aktualizuje adres wysyłki. Klient otrzyma swoją przesyłkę z minimalnym opóźnieniem, a sklep uniknie dodatkowych kosztów nieudanej dostawy.
Zacznij redukować koszty nieudanej dostawy już dziś
Narzędzie Salesupply Address Validation jest dostępne we wszystkich językach i współpracuje ze wszystkimi platformami e-commerce.
Jesteś zainteresowany tym, jak to narzędzie może być wartością dodaną dla Twojej firmy? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.