W trudnych czasach wciąż istnieją rynki wzrostowe. Jednym z nich, którego zdecydowanie nie powinniśmy przeoczyć, jest Polska.
Ponieważ oczekuje się, że rynek odnotuje 11,47% roczną stopę wzrostu, istnieje wiele możliwości, z których handlowcy mogą skorzystać. Teraz nadszedł czas, aby odebrać swój udział w torcie.
We współpracy z naszym polskim biurem stworzyliśmy krótki przegląd wszystkiego, co musisz wiedzieć o polskim rynku e-commerce.
Pobierz swój darmowy egzemplarz tutaj!
Co obejmuje przewodnik? Wszystko, od wskaźników wzrostu po lokalne preferencje klientów. Here is a glimpse:
– Obsługa klienta: najczęstsze kanały komunikacji wykorzystywane przez Polaków to e-mail i telefon, a następnie komunikacja osobista i aplikacja mobilna.
– Preferencje dostawy: 81% klientów online w Polsce w 2022 roku wybrało dostawę za pośrednictwem paczkomatów.
– Marketplace’y: dominują na rynku i mają 45% udziału w całej branży e-commerce.
Nie czekaj, rozszerz swój biznes online na Polskę jeszcze w tym roku
Jeśli szukasz nowych europejskich rynków e-commerce w tym roku, polecamy rozwijający się rynek polski. Jak zawsze, sukces w biznesie wymaga lokalizacji i dostosowania strategii do lokalnych preferencji danego kraju.
Salesupply ma długą historię działalności w Polsce i możemy zapewnić rodzimą obsługę klienta, realizację zamówień i obsługę zwrotów. usługi zwrotów aby rozszerzyć działalność na Polskę w tym roku.
Skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się więcej.