W trudnych czasach wciąż istnieją rynki wzrostowe. Jednym z nich, którego zdecydowanie nie powinniśmy przeoczyć, jest Polska.

Ponieważ oczekuje się, że rynek odnotuje 11,47% roczną stopę wzrostu, istnieje wiele możliwości, z których handlowcy mogą skorzystać. Teraz nadszedł czas, aby odebrać swój udział w torcie.

We współpracy z naszym polskim biurem stworzyliśmy krótki przegląd wszystkiego, co musisz wiedzieć o polskim rynku e-commerce.

Pobierz swój darmowy egzemplarz tutaj!

Co obejmuje przewodnik? Wszystko, od wskaźników wzrostu po lokalne preferencje klientów. Here is a glimpse:

– Obsługa klienta: najczęstsze kanały komunikacji wykorzystywane przez Polaków to e-mail i telefon, a następnie komunikacja osobista i aplikacja mobilna.

– Preferencje dostawy: 81% klientów online w Polsce w 2022 roku wybrało dostawę za pośrednictwem paczkomatów.

– Marketplace’y: dominują na rynku i mają 45% udziału w całej branży e-commerce.

Nie czekaj, rozszerz swój biznes online na Polskę jeszcze w tym roku

Jeśli szukasz nowych europejskich rynków e-commerce w tym roku, polecamy rozwijający się rynek polski. Jak zawsze, sukces w biznesie wymaga lokalizacji i dostosowania strategii do lokalnych preferencji danego kraju.

Salesupply ma długą historię działalności w Polsce i możemy zapewnić rodzimą obsługę klientarealizację zamówień i obsługę zwrotówusługi zwrotów aby rozszerzyć działalność na Polskę w tym roku.

Skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się więcej.

Pawel Bilczynski_circle

Pawel Bilczynski