Mimo, że COVID-19 miał negatywny wpływ na całą gospodarkę, to dobrze wpłynął na sektor e-commerce. Oprócz wielu możliwości, które przyniósł ten nieprzewidziany wzrost, wiąże się on również z wieloma wyzwaniami, zwłaszcza jeżeli chodzi o fulfilment i dostawę.
Zamówienia online piętrzą się, a centra fulfillment pracują już na pełnych obrotach. Innowacyjne rozwiązania okazały się niezbędne, aby utrzymać działalność e-commerce w ciągłym ruchu. Organizacje eksperymentowały z różnymi innowacyjnymi rozwiązaniami w zakresie fulfilment, począwszy od wykorzystania sklepów fizycznych jako punktów sprzedaży, a skończywszy na zachęcaniu konsumentów do powolnej realizacji zamówień dzięki wysyłce bez pośpiechu.
Rosnąca liczba zamówień nie była jedynym wyzwaniem, z którym musiały zmierzyć się organizacje e-commerce, duża część wysłanych zamówień również została zwrócona. Te zwrócone zamówienia również musiały zostać przetworzone i sprawdzone.
W nowym przewodniku E-commerce Fulfillment 2021 można przeczytać wszystko o tym, jak organizacje reagują na rosnący wzrost e-commerce oraz znaleźć wskazówki dotyczące fulfilment z podziałem na branże i kraje. Pobierz whitepaper już dzisiaj!