Rok 2023 upłynął pod znakiem zarządzania rentownością, a w roku 2024 rentowność i oszczędności
kosztowe pozostają dwoma najważniejszymi tematami w handlu elektronicznym. Nowy bot Salesupply AI pomaga w tym sklepom internetowym. Rozwiązanie umożliwia sprzedawcom znaczne oszczędności na kosztach obsługi klienta, jednocześnie pomagając poprawić jego doświadczenie. Najlepsza część: rozwiązanie AI jest chronione przez agentów obsługi klienta w celu zapewnienia maksymalnej kontroli.

Sztuczna inteligencja sprzedaży: to, co najlepsze z obu światów

Generatywna sztuczna inteligencja to jedna z najbardziej oczekiwanych i najbardziej obiecujących
innowacji wszechczasów. Jego potencjał jest nieograniczony, a mimo to wciąż jesteśmy w fazie
odkrywania. Powierzenie takiej nowej technologii przejęcia komunikacji z klientem jest sporym
ryzykiem. Dlatego Salesupply opracowało sposób na pełne wykorzystanie wszystkich możliwości
sztucznej inteligencji, przy gwarantowanym bezpieczeństwie ludzkiej kontroli. Najlepsze z obu światów.

Zawsze dostępne, od przedsprzedaży po zwroty

Bot Salesupply AI jest przeszkolony i jest w stanie wspierać Twoich klientów na całej ich drodze zakupowej, od przedsprzedaży po zwrot. Posiadanie tak wydajnego rozwiązania pomagającego w fazie przedsprzedażowej sprawia, że ​​obsługa klienta jest naprawdę centrum zysków. Ponadto bot jest zawsze dostępny, także wtedy, gdy nie ma Twojego stałego zespołu obsługi klienta – na przykład około 22:00 przez cały tydzień lub w weekend.

Jak to działa – Twoje dane są najważniejsze

Siła generatywnej sztucznej inteligencji leży w jej możliwościach uczenia się. Oznacza to, że rozwiązanie można i należy trenować, aby uzyskać najlepsze wyniki. W ten sposób rozwiązanie Salesupply AI zyskuje swoje unikalne możliwości:

– Dzięki temu, że narzędzie AI skanuje wszystkie anonimowe rozmowy z obsługą klienta z
niedawnej przeszłości, aplikacja jest w stanie zapewnić przejrzystą kategoryzację często
zadawanych żądań obsługi klienta.

– Wraz ze stroną internetową sklepu, informacjami o produktach i systemem CMS, kategorie FAQ, pytania klientów i szablony odpowiedzi są ładowane do rozwiązania czatu. Dzięki temu
rozwiązanie zawiera wszystkie informacje o produktach i zamówieniach wymagane do pomocy
klientom na całej drodze zakupowej. Aby było jeszcze lepiej, aplikacja za każdym razem będzie
tworzyć odpowiedzi szyte na miarę, dokładnie dopasowane do wymagań klienta.

– Rozwiązanie jest stale monitorowane pod kątem jakości przez naszych agentów i aplikację AI w celu dalszych ulepszeń i aktualizacji.

– Bezpieczeństwo i zgodność z przepisami były głównymi priorytetami podczas opracowywania tego rozwiązania i są stale monitorowane, aby uniknąć problemów.

-Nie chcę wchodzić w interakcje z AI? Bez problemu! Jeśli klient nie chce być obsługiwany przez
bota lub bot nie zna odpowiedzi, jest on kierowany bezpośrednio do agenta obsługi klienta.

Główne zalety Salesupply AI

– Redukcja kosztów: Dzięki dostępowi do bota AI, który automatycznie obsługuje często
zadawane pytania, znacznie obniżysz koszty konfiguracji obsługi klienta.

 – Lepsza obsługa klienta: dzięki tak potężnemu, inteligentnemu rozwiązaniu większość Twoich
klientów natychmiast otrzyma odpowiedź na swoje zapytania. Poprawia to jakość rozwiązania
już przy pierwszym połączeniu, a co za tym idzie, ogólne wrażenia klientów.

Rozpocznij 2024 rok od właściwej decyzji o poprawie zarówno obsługi klienta, jak i ścieżki do
rentowności. Skontaktuj się z Salesupply już dziś.

Pawel Bilczynski_circle

Pawel Bilczynski