„Stara normalność nie wróci” to zdanie, które w dzisiejszych czasach można usłyszeć lub przeczytać wszędzie. W przypadku obsługi klienta w e-commerce z pewnością tak jest. Co więcej, oczekiwania i zachowania konsumentów zmieniły się drastycznie, jeśli chodzi o obsługę klienta w handlu internetowym.

Niektóre sklepy internetowe już się do tego dostosowały, a wiele z nich obecnie próbuje dostosować się do nowej normy. I powinny, ponieważ jeśli tego nie zrobisz, najprawdopodobniej zostaniesz w tyle.

Czy jesteś gotowy na klientów jutra?

W naszym przewodniku po obsłudze klienta e-commerce 2022 oferujemy dogłębny wgląd w kluczowe trendy, które zmieniają obsługę klienta e-commerce i zapewniamy szereg najlepszych praktyk z branży mody online, elektroniki, domu i mieszkania oraz branży kosmetycznej.

Czego możesz się spodziewać? Oto wierzchołek góry lodowej:

Globalny wpływ z lokalną wiedzą

40% międzynarodowych kupujących online nigdy nie kupi w witrynach w innych językach, a co ważniejsze, trzech na czterech międzynarodowych kupujących online twierdzi, że jest bardziej skłonnych do ponownego zakupu u tego samego sprzedawcy, jeśli obsługa klienta jest w ich ojczystym języku.

Hybrydowa obsługa klienta dla wymagających konsumentów omnichannel

Wydajność technologiczna jest bardzo ważna w każdej części biznesu e-commerce, w tym w obsłudze klienta. Nie lekceważ jednak potęgi więzi międzyludzkich, a zwłaszcza empatii.

Tworzenie rozwiązań, które płynnie przenoszą klienta z samoobsługowego portalu lub interakcji z chatbotem do agenta na żywo (i z powrotem) staje się świętym Graalem obsługi klienta e-commerce.

Jako bonus dodaliśmy najlepsze praktyki opisujące zaskakujące sposoby włączenia sztucznej inteligencji, transmisji na żywo i wielu innych innowacji do twojego portfolio obsługi klienta.

Pawel Bilczynski_circle

Pawel Bilczynski