Od zeszłego roku świat wywrócił się do góry nogami. W wielu krajach handel tradycyjny (prawie) zamarł, a e-commerce stał się głównym sposobem robienia zakupów. Oprócz ogromnych możliwości, stwarza to również poważne wyzwania dla firm zajmujących się e-commerce: zespoły obsługi klienta są pod stałą presją, a liczba zwrotów rośnie.
Pod taką presją sprzedawcy online i marki wymyślili innowacyjne rozwiązania, aby zaoferować konsumentom jak najbardziej realistyczne i spersonalizowane doświadczenia z zakupów online. Te doświadczenia w sklepie w dużej mierze opierały się na doświadczeniu i udziale zespołów obsługi klienta. Wspaniale jest widzieć zmianę, jaką przeszła obsługa klienta z tradycyjnej roli centrum kosztów w ważny atut dla generowania zysków.
W przewodniku Salesupply Obsługa Klienta E-commerce 2021 przeczytasz o innowacjach w doświadczeniach zakupowych online w poszczególnych branżach oraz o zwiększonej wartości dodanej obsługi klienta w e-commerce. Pobierz whitepaper i znajdź inspirację!