Nie chcesz przegapić tej aplikacji do obsługi klienta

Wszyscy widzieliśmy szum wokół aplikacji sztucznej inteligencji (AI) ChatGPT. Od pisania kodu oprogramowania do zawartości strony internetowej. Wydaje się, że nie ma prawie nic, czego ta aplikacja nie mogłaby zrobić bardziej wydajnie i szybciej niż my, ludzie.

O to oznacza dla obsługi klienta ecommerce?

– Czy może sprawić, że Twój dział obsługi klienta będzie bardziej wydajny i produktywny? 

– Czy całkowicie zastąpi Twój zespół obsługi klienta? 

– Co to oznacza dla jakości obsługi klienta i doświadczeń Twoich klientów?

– I jakiego rodzaju inwestycji wymaga w zakresie zasobów technologicznych?

To wszystko są ważne pytania. Jednak na wysoce konkurencyjnej arenie e-commerce, nie możesz ryzykować, nie badając możliwości Chatu GPT, aby zmniejszyć koszty operacyjne.

Nie ma potrzeby, aby się denerwować. Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Przez ostatnie miesiące nasz zespół ds. innowacji badał i rozwijał rozwiązania mające na celu optymalizację obsługi klienta z pomocą Chatu GPT. Rozwiązania te musiały zarówno poprawić doświadczenie obsługi klienta, jak i drastycznie zmniejszyć koszty operacji obsługi klienta.

Dobra wiadomość! Wkrótce uruchomimy wersję beta rozwiązania opartego na Chacie GPT, które oferuje to co najlepsze z obu światów: ulepszone doświadczenie obsługi przy znacznie niższych kosztach.  

Oto czego możesz się spodziewać

– Poprzez skanowanie przez ChatGPT wszystkich otrzymanych zgłoszeń serwisowych z ostatnich lat (anonimowych), aplikacja jest w stanie stworzyć specyficzną kategoryzację wszystkich często zadawanych pytań przez Twoich klientów. 

– Te kategorie, konkretne pytania i szablonowe odpowiedzi (zdefiniowane z pomocą AI) są następnie zaprogramowane w module szkoleniowym rozwiązania czatu. Dzięki temu rozwiązanie hybrydowe może za każdym razem automatycznie obsłużyć więcej zapytań.

– Bot nie serwuje im tej samej zaprogramowanej odpowiedzi za każdym razem. Dzięki integracji ChatGPT z chatbotem, aplikacja jest w stanie stworzyć odpowiedź dostosowaną do konkretnego pytania zadanego przez klienta. Poprawia to doświadczenie klienta. 

– To hybrydowe rozwiązanie jest dostępne poprzez czat, a wkrótce zostanie zintegrowane również z kanałami telefonicznymi, mailowymi i whatsapp.

– Kiedy klient nie chce być obsługiwany przez bota lub kiedy bot nie ma odpowiedzi, klient jest przekierowywany do agenta obsługi klienta.

– Rozwiązanie jest stale monitorowane pod względem jakości przez naszych agentów oraz przez ChatGPT w celu aktualizacji treści i ulepszeń.

– Bezpieczeństwo i zgodność są najważniejsze, dlatego prawa dotyczące prywatności były wiodące podczas opracowywania tego rozwiązania. Będzie to również stale monitorowane podczas stosowania rozwiązania. 

Jakie są korzyści dla Twojego biznesu online?

Naszym zdaniem jest to idealne połączenie sztucznej i ludzkiej inteligencji, w którym mocne strony obu są w pełni wykorzystywane. Co więc jest w tym dla Ciebie?

– Redukcja kosztów: Automatyczna obsługa często zadawanych pytań zmniejszy koszty operacji kosztowej obsługi klienta.

– Posiadając w pełni funkcjonalnego hybrydowego chatbota zasilanego tak potężnym narzędziem, jesteś w stanie pomóc większości swoich klientów z ich pytaniami w krótkim czasie. To poprawi Twój współczynnik pierwszego rozwiązania, jak również doświadczenie Twoich klientów.

– Ponadto, agenci obsługi klienta mają teraz naprawdę czas, aby pomóc klientom z bardziej skomplikowanymi pytaniami na miejscu. To również skutkuje szczęśliwszymi klientami i pozytywnymi recenzjami.

Obecnie finalizujemy to rozwiązanie, spodziewaj się, że wkrótce usłyszysz o nim więcej. W międzyczasie daj nam znać, czy jesteś zainteresowany tą usługą, wysyłając e-mail na adres info@www.salesupply.com. Skontaktujemy się z Tobą, jak tylko będzie na żywo.

Pawel Bilczynski_circle

Pawel Bilczynski