Outsourcing Zarządzanie Zwrotami
Outsourcing zarządzania zwrotami - całkowicie beztrosko
Sprzedaż międzynarodowa oznacza międzynarodowe zwroty. Dzięki rozwiązaniu Salesupply do obsługi zwrotów międzynarodowych można zaoszczędzić na kosztownych zwrotach międzynarodowych. Jednocześnie oferujesz swoim międzynarodowym klientom lepsze lokalne doświadczenia. Salesupply pozwala zaoferować klientom w ponad 20 krajach lokalny adres zwrotny. W naszych centrach zwrotów oferujemy testowanie, odnawianie, a nawet niszczenie zwracanych produktów, a także lokalne przetwarzanie i przechowywanie.
Dlaczego Salesupply
Ulga
Zajmiemy się wszystkim, abyś mógł skoncentrować się na tym, w czym jesteś naprawdę dobry: rozwijaniu swojego sklepu internetowego.
Płatność za użycie
Brak bolesnych kosztów stałych, u nas płacisz za to, czego używasz.
Skalowalność
Nasze elastyczne rozwiązania rozwijają się wraz z Tobą
Innowacja
Stale rozwijamy nasze rozwiązania, aby zwiększyć zarówno rentowność, jak i zadowolenie klientów.
Ekonomiczne rozwiązanie do zarządzania zwrotami
Międzynarodowe zwroty powodują ból głowy zarówno dla sklepu internetowego, jak i klienta. Koszt wysyłki międzynarodowej – zwłaszcza poza UE – i (dłuższa) niepewność co do zwrotu pieniędzy sprawiają, że doświadczenie klienta jest mniej przyjemne. Nie jest to konieczne. Międzynarodowe rozwiązanie zwrotów Salesupply umożliwia klientom zwrot lokalnie w ponad 25 krajach. Jako sklep internetowy masz do wyboru trzy opcje:
- Salesupply odbiera i konsoliduje zwrócone produkty do wysyłki zbiorczej do Twojego centrum fulfillmentu
- Salesupply odbiera, konsoliduje i ocenia stan zwróconych produktów w celu późniejszych zwrotów zbiorczych.
- Całkowicie beztrosko: Wszystkie aspekty opcji B plus korzyści płynące z internetowej platformy zwrotów, na której klienci rejestrują swoje zwroty. Daje to klientowi jasność co do zwrotu w krótkim czasie, a Tobie wgląd i kontrolę nad zwrotami. Co otrzymuje partner
Wszystkie trzy opcje międzynarodowego rozwiązania do obsługi zwrotów są płatne w zależności od wykorzystania i zapewniają elastyczność umożliwiającą łatwe otwieranie nowych rynków.
Czy jesteś gotowy, aby stać się graczem światowej klasy?
Portal automatycznych zwrotów
Dzięki potężnej, kompleksowej platformie zwrotów i naszej globalnej lokalnej sieci zwrotów możesz zaoferować swoim międzynarodowym klientom najlepsze możliwe lokalne doświadczenie w zakresie zwrotów, obniżyć koszty zwrotów, a nawet zapobiec przyszłym zwrotom. Niektóre z korzyści:
- Jeden przegląd wszystkich międzynarodowych zwrotów e-commerce.
- Jasny wgląd w to, co jest zwracane, kiedy i dlaczego.
- Zapobieganie przyszłym zwrotom poprzez zastosowanie analizy zwrotów.
- Integracja z obecną platformą internetową i/lub rynkiem.
Skutkuje to niższymi całkowitymi kosztami zwrotów, mniejszą liczbą przyszłych zwrotów i zadowoleniem klientów.
Rozwiązania dotyczące zwrotów (międzynarodowe) Marketplaces
Prowadzisz sprzedaż za pośrednictwem (między)krajowych rynków, takich jak Amazon, eBay, Bol.com lub CDiscount i szukasz lokalnego rozwiązania w zakresie zwrotów? Dzięki naszym konkretnym usługom zwrotu na rynku, takim jak nasza usługa zwrotu Amazon, przestrzegasz ustalonych wytycznych i możesz zaoferować adres zwrotny. Zapytaj o możliwości już dziś!
Nasze międzynarodowe lokalizacje zwrotów
- Belgia
- Niemcy
- Węgry
- Norwegia
- Hiszpania
- Szwecja
- Kanada
- Finlandia
- Włochy
- Austria
- Stany Zjednoczone
- Szwajcaria
- Dania
- Francja
- Holandia
- Polska
- Wielka Brytania
- Chiny
Projekty, które kończymy wcześniej
Najczęściej zadawane pytania dotyczące międzynarodowych zwrotów w e-commerce
Dlaczego warto zlecić obsługę zwrotów na zewnątrz?
Outsourcing zwrotów pozwala zaoszczędzić czas, obniżyć koszty operacyjne i zapewnić płynniejszą obsługę klienta. Salesupply przejmuje cały proces, od odbioru i kontroli po informację zwrotną i ponowne uzupełnienie zapasów.
Jak działa obsługa zwrotów w Salesupply?
Zwroty trafiają do jednego z naszych lokalnych centrów zwrotów. Tam są sprawdzane, rejestrowane i – w zależności od Twojch oczekiwań – ponownie magazynowane, niszczone lub odsyłane. Dzięki naszemu systemowi masz zawsze wgląd w sytuację w czasie rzeczywistym.
Jakie opcje zwrotu są dostępne dla moich klientów?
Oferujemy różne opcje zwrotu, takie jak etykiety zwrotne, usługi odbioru i punkty nadania. Dzięki temu twoi klienci mogą łatwo i wygodnie dokonywać zwrotów, dostosowanych do lokalnego rynku.
Czy mogę samodzielnie ustalać zasady zwrotów?
Tak, jako marka to Ty decydujesz o zasadach zwrotów. Salesupply w pełni dostosowuje proces zwrotów do twoich zasad, tak aby był on zgodny z Twoją obietnicą dla klientów i strategią logistyczną.