100% zgodności z 24-godzinnymi warunkami obsługi klienta ponad 380 marketplace’ów

Dostawca usług obsługi klienta w handlu elektronicznym, Salesupply, uruchomił tanie rozwiązanie obsługi klienta dostosowane do sprzedawców marketplace: Marketplace Care 365. Nowe rozwiązanie do obsługi klienta gwarantuje sprzedawcom marketplace, że zawsze zareagują w wymaganych ramach czasowych określonych przez wiodące marketplace’y. 

Rygorystyczne umowy SLA i rosnące koszty pracy

Rynki e-commerce, takie jak Amazon, eBay, CDiscount, Kaufland, Allegro, Bol i Pigu, wymagają wysokiej jakości obsługi klienta, dostępności 24/7 i obsługi wielojęzycznej. Jest to trudne wymaganie dla sprzedawców marketplace, zwłaszcza w obliczu rosnących kosztów pracy i złożoności zatrudnienia w dziale  obsługi klienta

Nowe rozwiązanie Marketplace Care 365 rozwiązuje te wyzwania, oferując elastyczne, wysokiej jakości i opłacalne wsparcie w ponad 25 językach dla ponad 380 popularnych rynków na całym świecie. 

100% SLA w obsłudze klienta marketplace

Rozwiązanie Salesupply do obsługi klienta marketplace-first zostało zaprojektowane, aby pomóc sprzedawcom: 

Zagwarantuj 100% SLA: Obecnie obsługujemy ponad 380 kanałów marketplace ze 100% SLA.
Dostępność przez cały rok: Boże Narodzenie, Sylwester – nasi agenci obsługi klienta marketplace są dostępni. 
Zmniejsz koszty obsługi klienta: Zamień koszt stały na zmienny i zmniejsz koszt za zdarzenie. 
Dodatkowe: Uzyskaj wycofane roszczenia A-Z. Większość sprzedawców doświadczyła kłopotów związanych z błędnymi roszczeniami A-Z. Nasi natywni agenci mogą skontaktować się z Twoimi klientami, aby wycofać roszczenia natywnie w 25 językach. 

„Marketplaces wymagają całodobowej, wysokiej jakości obsługi klienta, a wielu sprzedawców jest zmuszonych do obsługi klienta z zespołem o niewystarczającej liczbie pracowników, niezdolnym do dostosowania się do wahań sezonowych lub reagowania podczas świąt państwowych. Salesupply MarketplaceCare 365 daje sprzedawcom pewność, że spełniają surowe wymagania rynku, zapewniając im jednocześnie elastyczność, której potrzebują, aby rozwijać się bez nadmiernych wydatków” – mówi Hans Siebum, dyrektor zarządzający Salesupply. 

Nowe rozwiązanie Salesupply do obsługi klienta na rynku jest dostępne natychmiast.

Profile Image of Sales executive Olga Pijanowska

Olga Pijanowska