W świecie e-commerce, każdy detal ma znaczenie, szczególnie po zakończeniu
transakcji. Czy najlepsze niemieckie sklepy internetowe optymalizują procesy
pozakupowe, by zwiększyć satysfakcję i lojalność klientów? Sprawdziliśmy to!
To tylko niektóre z odkryć z „Badania doświadczenia pozakupowego dla e-commerce
w Niemczech”, które obejmuje pełne zestawienie usług po zakupie w 100 największych
sklepach internetowych w Niemczech. Badanie to zostało przeprowadzone przez
parcelLab, dostawcę oprogramowania do obsługi po zakupie oraz Salesupply,
specjalistów od obsługi klienta i fulfillmentu w e-commerce. Analizowano wszystko: od
procesu składania zamówień, przez komunikację dotyczącą wysyłki, aż po obsługę
klienta i procesy zwrotów.
Zdobądź wartościową wiedzę, która pomoże Ci porównać i usprawnić swoje
operacje e-commerce, dzięki czemu wyprzedzisz konkurencję.