Zrealizuj amerykański sen razem z Salesupply

USA to wymarzony rynek dla większości firm e-commerce, jednak nieograniczonym możliwościom towarzyszą zacięte wyzwania. Sama wielkość kraju, w połączeniu z ostrą konkurencją i wygórowanymi oczekiwaniami klientów oznacza, że będziesz musiał prowadzić niemal perfekcyjną działalność, aby zrealizować amerykański sen.

Realizacja fulfillmentu w e-commerce jest kluczowym elementem Twojego sukcesu. Musisz być w stanie zapewnić dostawy w krótkim czasie po najniższej możliwej stawce, jeśli nie za darmo. Dzięki naszej sieci fulfillment w Stanach Zjednoczonych, Salesupply gwarantuje szybką dostawę w ciągu 1-2 dni standardowej wysyłki lokalnej. Ta sieć umożliwia nam działanie jako zewnętrzny dostawca usług logistycznych dla Amazon Prime (Fulfillment by Merchant).

Dowiedz się więcej o naszej sieci Logistycznej w USA

5 strategicznych centrów logistycznych w USA

Salesupply oferuje wyspecjalizowane centra fulfillment dla handlu elektronicznego w 5 strategicznych lokalizacjach w kontynentalnej części Stanów Zjednoczonych, które umożliwiają lokalne przechowywanie i dostarczanie produktów. Amerykańska sieć Fulfillmentu w e-commerce firmy Salesupply obejmuje magazyny w Miami, New Jersey, magazyn w Atlancie, Denver i Pensylwanii. Amerykański Fulfillment od Salesupply oferuje następujące korzyści:

  • tickStandardowa wysyłka lokalna w ciągu 1-2 dni na terenie całego USA
  • tickNiższe koszty wysyłki
  • tickSzybszy czas dostawy
  • tickMniejszy ślad węglowy
  • tickZwiększona satysfakcja klienta

Co obejmuje nasza usługa fulfillmentu w USA

W naszych centrach fulfillment w USA służymy pomocą w zakresie:

Zarządzanie zamówieniami

Klient klika przycisk "kup", a my kompletujemy, pakujemy i wysyłamy zamówienie - szybko i dokładnie - 7 dni w tygodniu. W Salesupply bierzemy na siebie cały proces, w tym odbiór, śledzenie, fulfillment. Możesz łatwo zintegrować swój koszyk, wspieramy dziś popularne systemy e-commerce, CRM i zarządzania zamówieniami.

Zarządzanie zwrotami

Jeśli jest to zrobione dobrze, zwroty nie muszą kosztować tyle, ile się obecnie pobiera. Ponadto, zwroty mogą pomóc w zwiększeniu powtarzalnej sprzedaży i promowaniu pozytywnego przekazu ustnego. W Salesupply zapewniamy pełną obsługę zwrotów, w tym: zwrot pieniędzy od klienta w tym samym dniu, optymalizację zwrotu do magazynu oraz odnawianie i naprawę produktów.

Zarządzanie zapasami

Dzięki Salesupply jako partnerowi fulfillmentu, Twoi klienci nigdy nie przegapią Twoich produktów. Zajmiemy się planowaniem zapasów, abyś nigdy nie musiał się martwić o nadwyżki, niedobory, straty i braki.

Usługi FbM, w tym Amazon Prime

W Salesupply jesteśmy w stanie dostarczyć towar w dowolne miejsce w USA w ciągu 1 do 2 dni po przystępnej stawce lokalnej. Dlatego właśnie Salesupply uzyskał akredytację do oferowania usługi realizacji przez sprzedawcę (FbM), dzięki której klienci mogą sprzedawać przy niższych kosztach za pośrednictwem Amazon Prime. Dzięki FbM sklepy internetowe mają pełną kontrolę nad całym procesem obsługi i wysyłki.

Salesupply USA fulfillment w e-commerce: skalowalny, elastyczny, korzystny

Salesupply oferuje jedno z najbardziej skalowalnych i elastycznych globalnych rozwiązań w zakresie fulfillmentu w e-commerce dostępnych na rynku. Łączność naszego rozwiązania gwarantuje bezproblemową, szybką konfigurację. Nasze połączenie z systemem WMS zapewnia zawsze wgląd w czasie rzeczywistym.

  • tickDemandware / Salesforce 
  • tickMagento (1 & 2)
  • tickShopify
  • tickWooCommerce
  • tickPrestashop
  • tickIntershop
  • tickSalesforce e-commerce Cloud
  • tickLightspeed
  • tickLinnworks

Centrum fulfillmentu e-commerce w New Jersey

Magazyn o powierzchni 140 000 stóp kwadratowych w Wayne, New Jersey znajduje się blisko Nowego Jorku i portów New Jersey - idealny dla dystrybucji na wschodnim wybrzeżu. Magazyn w New Jersey oferuje następujące korzyści:

  • tickCzas dotarcia do magazynu - 24 godziny
  • tick99,8% dokładności zamówienia
  • tick24-godzinna realizacja zamówienia
  • tick140 000 stóp kwadratowych Powierzchnia magazynowa
  • tick10,000+ stóp kwadratowych przestrzeni z kontrolą klimatu
  • tickStrategiczna lokalizacja w New Jersey
  • tickIntegracja z wszystkimi popularnymi platformami e-commerce
  • tickZarówno B2B jak i B2C
  • tickStandardowa wysyłka tego samego dnia
  • tickKontrola zapasów FEFO/FIFO

Centrum fulfillmentu e-commerce w Miami

Dzięki strategicznej lokalizacji, magazyn w Miami na Florydzie jest świetnym miejscem dla firm obsługujących klientów na południowym wschodzie i w całym kraju. Magazyn w Miami oferuje następujące korzyści:

  • tickStrategiczna lokalizacja w Miami
  • tickponad 10 lat doświadczenia fulfillment w e-commerce
  • tickZarówno B2C jak i B2B
  • tickMożliwość wysyłki z dnia na dzień
  • tickCzas dotarcia do magazynu 48 godzin
  • tickLimit czasu dla fulfillmentu tego samego dnia 14:00
  • tickElastyczne rozwiązania w zakresie opakowań
  • tickWielokanałowy fulfillment
  • tickPowiadomienia e-mail o wysyłce zamówienia
  • tickIntegracja zamówień, śledzenia i zapasów w czasie rzeczywistym
  • tickZniżka na paczki i fracht

Centrum Fulfillmentu E-commerce w Atlantcie

Magazyn w Atlancie o powierzchni 155 000 stóp kwadratowych, oddalony o 2 godziny lotu od 70% powierzchni Stanów Zjednoczonych, prosperuje jako centrum logistyczne dla firm obsługujących klientów na południowym wschodzie i w całym kraju. Magazyn w Atlancie oferuje następujące korzyści:

  • tickStrategiczna lokalizacja w Georgii
  • tick155.000 stóp kwadratowych powierzchni magazynowej
  • tickŚrednio ponad 7 000 zamówień wysyłanych dziennie
  • tick99,8% dokładności zamówienia
  • tickCzas dotarcia do magazynu 24 godziny
  • tick24-godzinna realizacja zamówienia
  • tick48-godzinna realizacja zwrotów
  • tickIntegracja z wszystkimi popularnymi platformami e-commerce
  • tickZarówno B2B jak i B2C
  • tickWysoki poziom bezpieczeństwa z systemem alarmowym, monitoringiem wideo i systemem mokrych zraszaczy
  • tickKontrola zapasów FEFO/FIFO

Centrum fulfillmentu e-commerce w Pensylwanii

Dzięki strategicznej lokalizacji, magazyn o powierzchni 110 000 stóp kwadratowych w Reading, Pensylwania jest idealna do dystrybucji na wschodnim wybrzeżu. Magazyn w Pensylwanii oferuje następujące korzyści:

  • tickŚrednio 3 000 – 5 000 zamówień wysyłanych dziennie
  • tick110 000 stóp kwadratowych Powierzchnia magazynowa
  • tickStrategiczna lokalizacja w Reading, Pensylwania
  • tickIntegracja z wszystkimi popularnymi platformami e-commerce
  • tickZarówno B2B jak i B2C
  • tickBezpieczne magazynowanie
  • tickFulfillment na zamówienie typu pick & pack
  • tickStandardowa wysyłka tego samego/następnego dnia
  • tickWybór metody wysyłki z wieloma przewoźnikami

Centrum fulfillmentu e-commerce w Denver

Dzięki centralnej lokalizacji, magazyn w Denver o powierzchni 105 000 stóp kwadratowych umożliwia szybkie i skuteczne wysyłanie przesyłek w dowolne miejsce w Stanach Zjednoczonych. Magazyn w Denver oferuje następujące korzyści:

  • tickCzas dotarcia do magazynu 24 godziny
  • tick99,8% dokładności zamówienia
  • tick24-godzinna realizacja zamówienia
  • tickŚrednio ponad 9 000 zamówień wysyłanych dziennie
  • tick105 000 stóp kwadratowych Powierzchnia magazynowa
  • tickStrategiczna lokalizacja w Kolorado
  • tickIntegracja z wszystkimi popularnymi platformami e-commerce
  • tickZarówno B2B jak i B2C
  • tickWysoki poziom bezpieczeństwa z systemem alarmowym, monitoringiem wideo i systemem mokrych zraszaczy
  • tickKontrola zapasów FEFO/FIFO

Centrum Fulfillmentu E-commerce w USA najczęściej zadawane pytania

Myślenie o outsourcingu logistyki w USA może rodzić wątpliwości. Jest to całkowicie normalne. Przeczytaj, w jaki sposób Salesupply dba o to, aby Twoje zamówienia były zgodne z marką i dostarczane do klienta na czas, informując Cię na bieżąco o całym procesie.

Outsourcing fulfillmentu może przynieść korzyści wielu rozwijającym się firmom e-commerce. Oto kilka kluczowych punktów odniesienia, które pozwolą sprawdzić, czy Twoja firma jest gotowa na zlecenie fulfillmentu stronie trzeciej (3pl), takiej jak Salesupply:
  • tickKończy Ci się przestrzeń magazynowa
  • tickSpędzasz kilka godzin tygodniowo na pakowaniu i wysyłaniu zamówień
  • tickWysyłasz ponad 1000 zamówień miesięcznie
  • tickPotrzebujesz więcej czasu, aby skupić się na swoim podstawowym biznesie
  • tickNie chcesz inwestować w magazyny, wózki widłowe, siłę roboczą itp.
  • tickChcesz zmniejszyć koszty wysyłki (w tym koszty zwrotów) i chcesz skrócić czas dostawy
Dla Salesupply kluczowe jest to, że nasi klienci zachowują "kontrolę". Tylko wtedy współpraca może być naprawdę udana. Oto jak:
Aplikacja dashboard. Stworzyliśmy aplikację dashboard, która oferuje klientom wgląd w proces fulfillment w czasie rzeczywistym.
Portal fulfillment. Jako klient masz pełny dostęp do naszego portalu fulfillment, gdzie znajdują się wszystkie raporty (dzienne/tygodniowe/miesięczne/roczne).
Konsultacja. Z naszymi klientami umawiamy się na cotygodniowe lub comiesięczne rozmowy. Podczas tych rozmów omawiamy cały proces, jakie postępy zostały poczynione w porównaniu z poprzednim tygodniem/miesiącem oraz jakie potencjalne obszary do poprawy zidentyfikowaliśmy.
Codziennie rano Salesupply sprawdza zamówienia z poprzedniego dnia (tego samego dnia w przypadku dostaw tego samego dnia): czy wszystkie te zamówienia zostały prawidłowo zrealizowane i wysłane? Jeśli nie, natychmiast wskazujemy w naszej informacji zwrotnej do klienta, dlaczego te zamówienia nie zostały wysłane, tak aby mogli oni poinformować konsumenta w odpowiednim czasie. W ten sposób klient i konsument są na bieżąco informowani o postępach, a proces fulfillment ma pozytywny wpływ na doświadczenie klienta.
Dla Salesupply, optymalne doświadczenie klienta jest jednym z głównych elementów współpracy. Fulfillment jest w jak największym stopniu dostosowany do potrzeb klienta, tak aby idealnie pasował do jego marki i pozycjonowania. Oczywiście, częścią tego jest również doświadczenie związane z dostawą i rozpakowaniem. Dlatego jako klient masz pełny wpływ na proces fulfillmentu.

Przeczytaj ten artykuł aby uzyskać rozszerzoną odpowiedź na powyższe pytania. Chcesz wiedzieć więcej o tym, jak obsługujemy Twoje zamówienia jako dostawca usług dotyczących zamówień? Skontaktuj się z nami.

Contact Us

Contact Us