12 lokalizacji dla sprzedaży za granicą

Sprzedajesz za granicę i chciałbyś skrócić czas dostawy oraz zmniejszyć koszty? Możesz polegać na zagranicznym fulfillmencie Salesupply. Wybierz jedną z 12 lokacji do magazynowania i wysyłania Twoich towarów. Korzyści jakie daje zagraniczny fulfillment to m.in.:

  • tickSkrócenie czasu dostawy
  • tickZmniejszenie kosztów dostawy
  • tickSkrócenie czasów zwrotów
  • tickZwiększenie satysfakcji klienta

Zoptymalizuj globalne koszty wysyłki i czas dostawy dzięki Salesupply

Prowadzisz sprzedaż za granicą online i chcesz zoptymalizować czas dostawy
i koszty wysyłki? Salesupply oferuje międzynarodowy fulfilment zamówień dla sklepów internetowych. Dzięki wyspecjalizowanym magazynom w Holandii, Niemczech, Francji, Danii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Polsce, USA
i Chinach możemy pomóc w skróceniu czasu dostawy i obniżeniu kosztów wysyłki.

Dzięki globalnym usługom fulfilment od Salesupply możesz działać lokalnie na całym świecie.

Międzynarodowy fulfillment Salesupply - korzyści:

  • tickNiższe koszty dostawy
  • tickSzybsze czasy dostawy
  • tickRozwiązanie globalne
  • tickBiura w  Europe, USA i Chinach
  • tickKrótsze czasy zwrotów
  • tickSzybka integracja plug & play
  • tickWiększa satysfakcja klienta

Jesteś zainteresowany?

Technologia Plug & Play

Dzięki systemowi zarządzania zamówieniami Salesupply masz pełną kontrolę nad stanem magazynowym, procesem realizacji i dostawami – na całym świecie. Oferujemy interfejs plug & play z najbardziej znanymi platformami internetowymi, marketplaceami i systemami ERP.

Posiadamy połączenia plug & play dla powszechnie używanych systemów, w tym:

  • tick Demandware / Salesforce
  • tick Magento (1 & 2)
  • tick Shopify
  • tick WooCommerce
  • tick Prestashop
  • tick Demandware
  • tick Intershop
  • tick Salesforce ecommerce cloud
  • tick Lightspeed
  • tick Linnworks 

Ponad 500 silnych marek wybralo Salesupply

Co mówią o nas nasi klienci:

""Dzięki Salesupply mamy teraz skuteczne i szybkie rozwiązanie, które przyspiesza nasz rozwój w Europie"."

Yannick Morat, CEO ekosport.fr

Contact Us

Contact Us