Centrum Obsługi Klienta Salesupply

Osiągnij doskonałą jakość obsługi klienta

Salesupply dostarcza usługę międzynarodowego call center. Nasi klienci to szybko rozwijający się sprzedawcy, producenci i marki działające lokalnie oraz międzynarodowo. To dla nich proponujemy skalowalne rozwiązania call center.

Nasz zespół to ponad 150 doświadczonych pracowników, obsługujących 15 języków, pracujących 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Zawsze pracujemy z native speakerami w ramach danego kraju.

Pracujemy z uwzględnieniem modeli jakościowych (QM i KTV). Wykorzystujemy platformę, która bez problemu połączy się z Twoją organizacją.

Centrum Obsługi Klienta Salesupply

Twój wybór dla call center

Jesteśmy partnerem z ponad 10-letnim doświadczeniem, na którym można polegać

Oferujemy:

  • Obsługa klienta: telefon, e-mail, chat oraz social media
  • Pełny outsourcing lub obsługa wyłączne szczytów (ang. overflow/peak)
  • Standardowe godziny pracy oraz wieczory i weekendy
  • Biura wirtualne, lokalne numery telefonu.

Dlaczego Salesupply:

  • Skalowalne rozwiązanie dla Wielkiej Brytanii: 1 do +1000 kontaktów na tydzień
  • Skalowalne rozwiązanie dla 13 krajów, w 15 językach oraz 3 strefach czasowych
  • Elastyczne pakiety rozliczeń - skale z góry lub z dołu, rozliczenia za czas lub event
  • Proste uruchomienie, łatwa integracja z Twoim CRM
  • Pracownicy lokalni specjalizujący się w e-commerce, sprzedaży
E-Commerce Callcenter

Integracja Plug & Play

Posiadamy interfejsy do większości sklepów i systemów sprzedaży. Jeśli czegoś nie mamy, nasz zespół IT może to wykonać.

Posiadamy standardowe interfesy do:  
 Salesforce Commerce Cloud
 Magento (1 &2)
 Descartes
 Shopify
 WooCommerce

Integracja Plug & Play

Wsparcie dla systemów obsługi klienta (Ticket Systems)

Zendesk, Greyhound, Salesforce

Jeśli posiadasz własny system obsługi klienta, zintegrujemy się z nim.

Posiadamy doświadczenie z systemami:
 Zendesk
 Salesforce
 Greyhound
 Userlike

 

Zendesk Callcenter

Case Study: Ingenico ePayment

Globalne wsparcie klienta

Salesupply jest partnerem Igenico (rozwiązania dla płatności) od 2013. Wspieramy Igenico w zakresie obsługi klienta na polu:

tick Obsługa pierwszej linii wsparcia klienta w języku kraju docelowego
tick Obniżaniu kosztów operacyjnych związanych z obsługą klienta 
tick  WIrtualne centrum kontaktu. Kierowanie klientów do konsultantów zależnie od kraju i języku
tick  Międzynarodowa platforma VOIP z lokalnymi numerami telefonów
tick 1 kierownik projektu koordynujący wszystkie usługi

Ponad 250 silnych marek wybralo Salesupply

Jesteś zainteresowany?

Kontakt

Kontakt