Jako pośrednicy w handlu zagranicznym dostarczamy usługę międzynarodowego call center. Nasi Klienci to szybko rozwijający się sprzedawcy, producenci i marki działające lokalnie, a także międzynarodowo. To dla nich przygotowaliśmy skalowalne rozwiązania call center.
Profesjonalna obsługa zwrotu produktów
Nasz zespół to ponad 150 doświadczonych pracowników, pracujących 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Zawsze pracujemy z native speakerami w ramach danego kraju. Mówimy w 15 językach – zajmujemy się obsługą Klientów m.in. po włosku i hiszpańsku. Pracujemy z uwzględnieniem modeli jakościowych (QM i KTV). Wykorzystujemy platformę, która bez problemu połączy się z Twoją organizacją. Zapraszamy do współpracy.
Oferujemy:
Dlaczego Salesupply:
Posiadamy interfejsy do większości sklepów i systemów sprzedaży. Jeśli czegoś nie mamy, nasz zespół IT może to wykonać.
Posiadamy standardowe interfesy do: Salesforce Commerce Cloud
Magento (1 &2)
Descartes
Shopify
WooCommerce
Jeśli posiadasz własny system obsługi klienta, zintegrujemy się z nim.
Posiadamy doświadczenie z systemami:
Zendesk
Salesforce
Greyhound
Userlike
Salesupply jest partnerem Igenico (rozwiązania dla płatności) od 2013. Wspieramy Igenico w zakresie obsługi klienta na polu: Obsługa pierwszej linii wsparcia klienta w języku kraju docelowego
Obniżaniu kosztów operacyjnych związanych z obsługą klienta
WIrtualne centrum kontaktu. Kierowanie klientów do konsultantów zależnie od kraju i języku
Międzynarodowa platforma VOIP z lokalnymi numerami telefonów
1 kierownik projektu koordynujący wszystkie usługi
Jesteś zainteresowany?