Centrum Obsługi Klienta dla sklepów E-commerce

Jak możemy pomóc Twojemu sklepowi?

  • Przejmowanie nadmiarowego ruchu (tzw. overflow)
  • Wsparcie obsługi klienta w niestandardowe dni i godziny: weekendy lub wieczory
  • Pomoc w czasie wzmożonego ruchu np. szczytów sezonowych
  • Przejęcie całej obsługi klienta w sklepie w kilkunastu językach

Co nas wyróżnia?

  • Rozpoczęcie współpracy już przy małym wolumenie (kilka telefonów/maili dziennie)
  • Rozliczanie za tzw. event (za minutę połączenia/mail)
  • Profesjonalna kadra, doświadczona w pracy dla e-commerce
  • Bardzo wysoka jakość obsługi klienta, wskaźniki monitorowane codziennie (świadczymy usługi dla sklepów w całej Europie oraz USA)

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej skontaktuj się z nami:
Sylwia Kuczyńska
s.kuczynska@salesupply.com
tel. 0048 505 254 214

Centrum Obsługi Klienta dla sklepów E-commerce

Ponad 250 silnych marek wybralo Salesupply

Jesteś zainteresowany?

Kontakt

Kontakt