Przyjazna obsługa klienta.

Dobra obsługa call center klienta powinna być łatwo dostępna, empatyczna i posiadać wiedzę o produktach. Dzięki ponad 13-letniemu doświadczeniu w obsłudze klienta w e-commerce, Salesupply wie o tym jak nikt inny.

Niezależnie od tego, czy chcesz zlecić na zewnątrz całą obsługę klienta, szukasz wsparcia „po godzinach” wieczorami i w weekendy, eksperci Salesupply są do Twojej dyspozycji.

Obsługa call center dla sklepu internetowego - jak to działa?

Możemy wesprzeć Państwa sklep w następujący sposób

  • Kompleksowe usługi call center
  • Przejmowanie nadmiarowego ruchu (tzw. overflow)
  • Wsparcie obsługi klienta w niestandardowe dni i godziny: weekendy lub wieczory
  • Pomoc w czasie wzmożonego ruchu, np. szczytów sezonowych
  • Przejęcie całej obsługi klienta w sklepie w kilkunastu językach

Co nas wyróżnia?

  • Rozpoczęcie współpracy już przy małym wolumenie (kilka telefonów/maili dziennie)
  • Rozliczanie za tzw. event (za minutę połączenia/mail)
  • Profesjonalna kadra, doświadczona w pracy dla e-commerce
  • Bardzo wysoka jakość obsługi klienta, wskaźniki monitorowane codziennie (świadczymy usługi dla sklepów w całej Europie oraz USA)
Obsługa call center dla sklepu internetowego

Zleć obsługę klienta sklepu internetowego do Salesupply:

  • specjalizacja e-commerce
  • obsługa szczytowa  i sezonowa, także w wieczory i weekendy
  • obsługa międzynarodowa w 36 językach i 3 strefach czasowych
  • telefony, e-mail, czat, media
  • szybka integracja z istniejącymi już interfejsami
  • raportowanie w czasie rzeczywistym za pośrednictwem osobistego pulpitu nawigacyjnego
  • dedykowani i współdzieleni agenci
Zleć obsługę klienta sklepu internetowego do Salesupply

Jesteś zainteresowany?

Integracja Plug & Play

Posiadamy integracje dla najczęściej używanych platform e-commerce i systemów ERP. Dzięki temu, możemy szybko i sprawnie skonfigurować obsługę klienta. Oferujemy standardowe interfejsy do:

  • Demandware / Salesforce
  • Magento (1 & 2)
  • Shopify
  • WooCommerce
  • Prestashop
  • Demandware
  • Intershop
  • Salesforce ecommerce cloud
  • Lightspeed
  • Linnworks
Integracja Plug & Play Salesupply
Zendesk Callcenter

Wsparcie systemu ticketowego

Czy masz własny system ticketowy? Nie ma problemu! Pracujemy z różnymi systemami dla naszych klientów. Mamy doświadczenie z systemami m.in.:

  •  Zendesk
  •  Salesforce
  •  OBI4wan
  •  ROBIN
  •  GREYHOUND
  •  ShopCtrl
 

Ponad 500 silnych marek wybralo Salesupply

Contact Us

Contact Us