Dobra obsługa call center klienta powinna być łatwo dostępna, empatyczna i posiadać wiedzę o produktach. Dzięki ponad 13-letniemu doświadczeniu w obsłudze klienta w e-commerce, Salesupply wie o tym jak nikt inny.
Niezależnie od tego, czy chcesz zlecić na zewnątrz całą obsługę klienta, szukasz wsparcia „po godzinach” wieczorami i w weekendy, eksperci Salesupply są do Twojej dyspozycji.
Możemy wesprzeć Państwa sklep w następujący sposób
Co nas wyróżnia?
Jesteś zainteresowany?
Posiadamy integracje dla najczęściej używanych platform e-commerce i systemów ERP. Dzięki temu, możemy szybko i sprawnie skonfigurować obsługę klienta. Oferujemy standardowe interfejsy do:
Czy masz własny system ticketowy? Nie ma problemu! Pracujemy z różnymi systemami dla naszych klientów. Mamy doświadczenie z systemami m.in.:
Copyright © 2008-2023 Salesupply, All rights reserved.