
Rozpoczęliśmy współpracę z Callback24, ponieważ wiemy, że dostarczy on większą liczbę klientów, zmierzy działania sprzedażowe i zwiększy wartość koszyka zakupowego w Twoim sklepie, a wspólnymi siłami zwiększymy Twoją sprzedaż.
Callback24 to widget słuchawki, który umieszczamy w sklepie internetowym.
Jego działanie jest bardzo proste. Klient poszukujący rozmowy z konsultantem podaje swój numer a następnie sprzedawca, korzystając z dedykowanej aplikacji, oddzwania do niego.
zwiększ wartość koszyka zakupowego nawet do 169%!
Odbierz dodatkowy bonus w ramach usług łączonych!
Ilu Twoich klientów kupiło, dzięki wcześniejszej rozmowie telefonicznej?
Z pomocą aplikacji Callback24 zaczniesz to mierzyć!
To co widzisz u góry, ten zrzut z Google Analytics, to transakcje poprzedzone callbackiem.
W tym konkretnym przykładzie pokazuje, że połączenia pozyskane przez narzędzie przyniosły ponad 60 000zł przychodu. Integracja z Google Analytics pozwala nam dopasować dzwoniącego klienta to transakcji w sklepie.
Callback24 w e-commerce – jakie problemy rozwiązuje?
1. Zmniejszenie liczby porzuconych koszyków
Według badań, nawet 7 na 10 koszyków w sklepach internetowych może zostać porzuconych. Powodem mogą być dodatkowe koszty, konieczność założenia konta, zbyt skomplikowany proces zamówienia, błędy, brak zaufania do marki i wiele innych powodów.Exit pop up, który oferuje Callback24 i który pojawia się przy próbie opuszczenia sklepu, pozwala zawrócić około 15% klientów.
2. Większa wartość zamówienia
Doświadczenie sprzedawców pokazuje, że transakcje sprzedażowe poprzedzone rozmową z klientem są wyższe, niż transakcje bez kontaktu. Dlaczego? Ponieważ niezdecydowany klient potrzebuje potwierdzenia wyboru lub pomocy w doborze produktów uzupełniających. Ma to miejsce szczególnie przy produktach specjalistycznych lub droższych.
3. Prostszy kontakt z klientem
44% klientów poinformowało, że rozmowa z żywą osobą podczas kupowania produktów na stronie, jest jedną z najważniejszych rzeczy, jaką strona może zaoferować.
Callback24 łączy w jednym widgecie możliwość zostawienia numeru, kontaktu poprzez chat i wysłanie wiadomości e-mail. To daje możliwość wyboru najlepszego rozwiązania dla każdego klienta.
4. Większa liczba dzwoniących
Skuteczne mechanizmy wzywające do akcji (widget, pop up, exit pop op) pozwolą pozyskać do 30% klientów więcej. Widget do oddzwaniania to wygoda dla klienta.
5. Poznanie potrzeb klienta
Możesz mieć najlepsze produkty, ale jeśli nie będą dopasowane do oczekiwań konsumentów, to ich nie sprzedaż. Rozmowa z klientem, analiza tematów połączeń, powtarzających się pytań pozwoli sprecyzować potrzeby klientów.
6. Wszystkie dane w jednym CRM-ie
W sprzedaży liczą się konkretne wyniki, liczba klientów i transakcji. Każdą rozmowę możesz oznaczyć a w panelu pojawi się stosowna informacja.
7. Oddzwanianie do klientów z Facebooka
Jeśli prowadzisz kampanie Facebook Lead Ads, to znaczy pozyskujesz klientów za pomocą kampanii formularzowych to callback24 pozwoli Ci do nich dodzwonić w 15 sekund.
8. Poprawa jakości obsługi klienta wspólnie z Callback24
Wiemy, że nie wszyscy mają CZAS, żeby oddzwaniać do klientów w jak najszybszym czasie.
A to właśnie szybka reakcja ma tu znaczenie!
Razem z Callback24 stworzyliśmy wspólną usługę:
1. Podpisujesz umowę, wybierasz pakiet Obsługi klienta zależnie od spodziewanego wolumenu. Rozliczamy się za wykonane połączenia.
2. Realizujemy szkolenie produktowe dla naszych agentów.
3. Implementujesz wtyczkę Callback24 w swoim sklepie – samodzielnie lub z naszą pomocą.
4. Połączenia są przesyłane do naszych agentów.
5. Nasi agenci oddzwaniają i efekt rozmów widoczny jest w arkuszu.
6. Zwiększasz sprzedaż :)
Salesupply + Callback24 = jeszcze większa wartość!
Skorzystaj z oferty łączonej i zyskaj od Callback możliwość odebrania do 800 klientów w 60 dni bezpłatnie, a od Salesupply pierwszy miesiąc bez kosztów stałych.
Skontaktuj się z nami tutaj i skorzystaj z promocji!