callback24 woman online shopping

Twój sklep internetowy codziennie odwiedza kilkunastu, może nawet kilkudziesięciu użytkowników. Ilu z nich zostanie Twoimi klientami? Co powinieneś o nich wiedzieć? Jak ich przekonać, żeby kupili właśnie u Ciebie?

W artykule przedstawimy, jak zmienić użytkowników w klientów, opowiemy o sprzedawcach, którzy nie odbierają telefonów i pokażemy narzędzie, które zwiększa sprzedaż w ecommerce.

Poznaj 5 filarów budujących pozytywne doświadczenia klienta!

 

 

1. Atrakcyjna oferta produktowa

Czy wiesz, kto jest Twoim klientem? Jakie ma potrzeby? Te świadome i ukryte? Co nim kieruje?
Klient, który szuka kosiarki – co nim kieruje? Przeszkadza mu zbyt bujna trawa, czy krępuje spojrzenie sąsiadów spod idealnego trawnika?
Kobieta, która szuka eleganckiej bluzki. Czy liczy się dla niej tylko kolor, czy również wrażenie, które wywoła na bliskich?

Tworząc ofertę produktową, kreacje marketingowe zastanów się głębiej nad tym, co kieruje Twoimi klientami. Dobrze byłoby, żebyś znał asortyment, żebyś mógł doradzić klientowi na każdym etapie procesu zakupowego.

 

2. Szybka i serdeczna obsługa klienta

 

 

Dzięki nowoczesnym narzędziom dasz klientom możliwość konsultacji w ciągu 15 sekund. Błyskawiczny kontakt telefoniczny, poprzez czat lub e-mail zwiększy szansę sprzedaży oraz może wpłynąć na powrót klienta do sklepu. Przeszkolona i wykwalifikowana obsługa klienta, własna lub z outsourcingu, zadba o pozytywne doświadczenia klienta.

Przeprowadziliśmy w sierpniu badanie – dzwoniliśmy do 100 wybranych sklepów internetowych. 54% sprzedawców nie odebrało od nas telefonu a oddzwoniło do nas tylko 5 (w ciągu 24 godzin)! Pamiętaj, odbieranie połączeń i oddzwanianie do klientów jest bardzo ważne, być może warto skorzystać z pomocy wykwalifikowanego zespołu.

 

3. Sprawna logistyka i wysyłka.

Klienci przyzwyczaili się do dostarczania produktów w niemal 48 godzin. Jeśli tylko masz taką możliwość, zadbaj o szybkie i bezpieczne dostarczanie zamówień, na pewno klienci to zauważą.

 

4. Analiza i wyprzedzanie konkurencji

Trzymaj rękę na pulsie, staraj się dostarczać jak najlepszych doświadczeń. Obsługa klienta i szybkość reakcji to filary, które wyróżnią Cię spośród konkurencji.

 

5. Reklama i promocja sklepu

Jeśli chcesz zarabiać, Twój sklep nie może być anonimowy. Zadbaj o promocję, bierz udział w dyskusjach, buduj wizerunek eksperta.

 

Callback24 – jedno narzędzie a większa sprzedaż

Callback24 to kompletne rozwiązanie lead generation, które pozwala odpowiadać na powyższe potrzeby klientów w 15 sekund. Pozyskuje klientów, zwiększa wartość koszyka.

Każda osoba, która odwiedza Twój sklep internetowy jest Twoim potencjalnym klientem. Umieszczając widget, pop up i exit pop w swoim sklepie internetowym zyskujesz szansę na pozyskanie do 30% więcej klientów.

 

 

Callback24 zwiększa wartość zamówienia w sklepie internetowym o 169%!

Przykładem sklepu korzystającego z naszej usługi jest sklep muzyczny – Ragtime. Po 3 miesiącach aktywnego korzystania z callback24 okazało się, że zakupy poprzedzone rozmową telefoniczną wyróżnia o 169% wyższa średnia wartość zamówienia.

Co więcej, rozmowy prowadzone w trakcie procesu zakupowego klienta miały kilka razy większy współczynnik konwersji – częściej kończyły się sprzedażą. 

Jakie czynniki miały wpływ na zwiększenie wartości koszyka?

- telefoniczny kontakt ze sprzedawcą, który przyczynił się do rekomendacji potencjalnemu nabywcy więcej produktów;

- analiza przeprowadzonych rozmów, która nie tylko pozwala zwiększyć skuteczność sprzedawców, ale również zweryfikować potrzeby klientów i dopasować ofertę produktową.

To doświadczenie pokazuje, że szybki kontakt telefoniczny wpływa na domknięcie sprzedaży i zwiększenie wartości zamówienia.

 

Dlaczego zapytania telefoniczne są ważne dla Twojego sklepu?

Google Analytics pokazuje, że Callback24 generuje więcej konwersji (klienci nawet 3x częściej dzwonią, niż wypełniają formularz).

 

                 

         

 

Integracja z Google Analytics pokaże, skąd przyszli Twoi klienci, oraz czy rozmowy z użyciem callback24 zakończyły się sprzedażą. Przy odpowiedniej konfiguracji pokaże również, ile narzędzie zarobiło dla Twojego biznesu. 

 

Twoi klienci są na Facebooku - Oddzwaniaj do nich w 15 sekund

Prowadzisz kampanie Facebook Lead Ads?
Są to kampanie formularzowe, gdzie poprzez wypełnienie przez użytkownika formularza pozyskujesz jego dane. Otrzymujesz najczęściej adres e-mail i/lub numer telefonu. Te dane znajdują się później w panelu reklamowym Facebooka i czekają na pobranie i oddzwonienie.

Dzięki integracji z Facebook Lead Ads nie musisz pobierać danych, oddzwonisz do klienta w 15 sekund!

 

Callback24 w ecommerce – jakie korzyści?

  • Pozyskasz do 30% więcej połączeń od potencjalnych klientów.
  • zwiększysz wartość koszyka nawet o 169%.
  • przeanalizujesz i zweryfikujesz pracę sprzedawców.
  • dowiesz się, kim jest Twój klient i jakie ma potrzeby
  • poprawisz jakość obsługi klienta
  • oddzwonisz do klientów z Facebooka w 15 sekund.

 

 

Callback24 jest dostępny na zawsze za darmo (w wybranym pakiecie).

Kliknij i przetestuj Pakiet Premium przez 30 dni za darmo! ⬇️ https://panel.callback24.io/partners/invite/1761?utm_source=PP&utm_medium=salesupplypolanddamiankuczyski

 

Aleksandra Strugalska
Customer Success Manager w callback24. Mocno zaangażowana w budowanie relacji z Klientami, aktywnie szuka rozwiązań zwiększających liczbę rozmów sprzedażowych ze strony internetowej. Planuje i koordynuje wdrażanie nowych funkcjonalności. Zawsze z listą zadań i planem na kolejny tydzień.