
W erze globalizacji i międzynarodowości, gdy Polska staje się zbyt mała dla Twojego biznesu, myśli naturalnie sięgają poza jej granice. Coraz częściej zamówienia realizowane są nawet z drugiego końca świata, więc logistycznie staje się to stosunkowo proste. Nadal jednak częstą przeszkodą jest organizacja obsługi klienta, który mieszka w innych kręgach kulturowych oraz mówi w innych językach. Jak sobie z tym poradzić? Na to pytanie i wiele innych odpowiadał Damian Kuczyński gościnnie w podcaście, który prowadził Maciej Buś z Klientomania.
Czym jest Klientomania?
Klientomania to jeden z najdłużej nagrywanych podcastów biznesowych w Polsce. Jej autorem są Maciej Buś i Arek Cempura. Każdy odcinek to solidna dawka rzetelnej wiedzy i inspiracji na takie tematy jak obsługa oraz sprzedaż w różnych sektorach gospodarki i mediach, komunikacja marek z klientami czy technologie wspierające markę. Audycje Klientomanii możesz przesłuchać zarówno na smartfonie, jak i na komputerze. Dostępna jest również transkrypcja przebiegającego podcastu, więc jest wiele możliwości, by przyswoić nową wiedzę.
Czego możesz się dowiedzieć z podcastu?
Szczególnie ważnymi tematami, na które warto zwrócić uwagę, są:
- wpływ nadzwyczajnych wydarzeń, takich jak pandemia COVID19 oraz wybuch wojny w Ukrainie na zachowania klientów, ich doświadczenia oraz oczekiwania.
- temat zacierania się granic w handlu elektronicznym między krajami
- cztery prawdziwe trendy w obsłudze klienta, jakimi są: transgraniczność obsługi klienta, zmiany we wskaźnikach KPI, hybrydowa obsługa klienta oraz samoobsługa.
Sprawdź, czego możesz się od nas dowiedzieć. Do usłyszenia!
https://klientomania.pl/klm-123-jak-zapewnic-obsluge-klienta-na-rynkach-zagranicznych/