
Logistyka e-commerce – jak zwiększyć zagraniczną sprzedaż?
Cross-border e-commerce, czyli sprzedaż lub kupno produktów za pośrednictwem sklepów internetowych z innych krajów rozwija się w błyskawicznym tempie. Wielu przedsiębiorców chcąc zwiększyć swoją przewagę konkurencyjną, podąża za światowymi trendami i stawia na handel transgraniczny. Z prowadzeniem sprzedaży międzynarodowej oraz organizacją całej logistykizagranicznej związane są jednak pewne wyzwania. Jak osiągnąć sukces? Udostępnianie wielu możliwości dostawy, bezpieczne metody płatności szybka wysyłka czy skrócenie czasu realizacji zwrotów to jedne z elementów, które znacząco poprawiają funkcjonowanie sklepu i zwiększają liczbę klientów zainteresowanych zakupami.
Fulfillment zagraniczny – korzyści
Logistyka związana z handlem transgranicznym to kluczowy czynnik, który ma ogromny wpływ na rozwój w cross-border e-commerce. Dobrym rozwiązaniem usprawniającym działanie procesów logistycznych, jest korzystanie ze wsparcia, jakie proponują pośrednicy w handlu zagranicznym. Zewnętrzne firmy oferują kompleksową obsługę zamówień, co zwykle przekłada się na skrócenieczasu wysyłki produktów, szybszą realizację zwrotów, a tym samym na redukcję kosztów przesyłek i zwiększenie zadowolenia odbiorców. Siecifulfillment to także zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów z różnych krajów poprzez wiele kanałów komunikacji – międzynarodowa usługa call center prowadzona jest np. pohiszpańsku, włosku, angielsku czy rosyjsku. Pośrednicy w handlu zagranicznym oferują również innowacyjne i niezawodne systemy zarządzania zamówieniami, które pozwalają na monitoring stanu magazynu czy statusu przesyłki.
Międzynarodowa sieć fulfilment – skuteczna i szybka realizacja strategii rozwoju
Szansą na rozwój firmy oraz uzyskanie satysfakcjonujących obrotów bez wątpienia jest sprzedaż internetowa w wielu krajach. Transgraniczny handel to nieunikniony kierunek, w którym podążają przedsiębiorcy. Gwarancją sukcesu jest szybkie dostosowanie się do tempa zmian, dokładna analiza rynku oraz tworzenie odpowiedniej strategii ekspansji swojego e-commerce.
Chcesz zwiększyć sprzedaż zagraniczną? Wybierz doświadczonych współpracowników o wieloletnim doświadczeniu w doradztwie i wspieraniu międzynarodowego handlu e-commerce – zapraszamy do kontaktu z Salesupply!