
Prowadzenie sklepu internetowego charakteryzuje się tym, że jego Klientami są nie tylko mieszkańcy miasta czy państwa, w którym on się znajduje, ale także odbiorcy zagraniczni. Liczba Klientów z zagranicy stale rośnie. Powoduje to konieczność rozwijania swojej firmy pod kątem obsługi w językach obcych. Coraz więcej konsumentów z zagranicy oczekuje, że osoba po drugiej stronie telefonu będzie mówiła po włosku, hiszpańsku, niemiecku czy w innym rodzimym dla nich języku.
Zbuduj przewagę
W dobie tak ogromnej konkurencji na rynku firmy zmuszone są stale podnosić jakość obsługi, by zdobyć uwagę Klientów. A ci oczekują, że w praktycznie każdej chwili będą mogli z łatwością nawiązać kontakt ze sklepem, w którym chcą coś kupić. Dlatego tak ważne jest, by zadbać o każdego odbiorcę w ten sam – priorytetowy – sposób. Nie warto również zmarnować takiej okazji na rozwój jak zdobywanie zagranicznych konsumentów. Jeśli oferta jest bogata i ciekawa, z pewnością wiele osób także z innych krajów się nią zainteresuje. Jedyne, co trzeba zrobić, to zadbać o wysokiej jakości obsługę w ich rodzimym języku.
Obsługa Klientapo hiszpańsku, angielsku lub włosku
Każdy przedsiębiorca wie, że aby zyskać, najpierw należy zainwestować. W celu zdobycia Klienta z zagranicy wymagani są wykwalifikowani pracownicy, które potrafią porozumieć się w językach obcych. Jeśli w firmie nie ma takich osób, należy zatrudnić specjalistów mówiących w najpopularniejszych językach – po angielsku, niemiecku, włosku, hiszpańsku czy rosyjsku. Dzięki takiemu zabiegowi obsługa Klienta w Twojej firmie wejdzie na wyższy poziom, a zadowolenie konsumentów i ich zainteresowanie ofertą znacznie wzrośnie.
Sprzedaż za granicą – obsługa Klientów z całego świata
Istnieje również rozwiązanie, które nie obliguje Cię do rekrutowania nowych pracowników. Z pomocą przychodzi bowiem Salesupply z gronem specjalistów posługujących się aż 15 językami obcymi i pracujących przez całą dobę. Współpracujemy z native speakerami, dzięki czemu realizujemy obsługę Klientów po hiszpańsku, włosku oraz w wielu innych językach. Międzynarodowa sieć fulfillment pozwoli zwiększyć zadowolenie Twoich Klientów – zapewniając obsługę w rodzimym języku, a także pełną dostępność. Postaw na profesjonalizm i wysoką jakość – daj się poznać zagranicznym Klientom!