
Rynek e-commerce zarówno w Polsce, jak i na świecie rozwija się w bardzo szybkim tempie. Z roku na rok liczba internautów korzystających z wygodnych zakupów w Internecie stale rośnie. Przewidywania analityków mówią, że w nadchodzących latach trend ten nie ulegnie zmianie – pojawiać będzie się coraz więcej sklepów internetowych o szerokim asortymencie. Jak wyróżnić się spośród licznej konkurencji oraz zachęcić potencjalnych klientów, aby wybrali właśnie nasze usługi lub produkt? Perfekcyjny, sprawny call center wykorzystujący podstawową technikę komunikacji w sprzedaży, czyli język korzyści – to sposób na zwiększenie konwersji, a także zdobycie lojalnych klientów!
Efektywna obsługa klientów – przemyślany proces zwrotów produktów i nie tylko
Każdy nastawiony na rozwój biznes powinien sprostać wymaganiom i oczekiwaniom Klientów. Warto zadbać o funkcjonalny call center, który sprawnie obsłuży, szybko odpowie na pytania, czy rozwiąże dany problem konsumentów. System obsługi powinien być również zaprojektowany w sposób zwiększający poziom sprzedaży. Dzięki indywidualnemu podejściu do Klienta, kreatywności, a także wykorzystaniu nowoczesnych technik, sprzedawcy osiągają sukces. Stosowanie specyficznego języka, zwrotów i wyrażeń skierowanych bezpośrednio do odbiorcy w połączeniu z odpowiednią prezentacją zalet oraz cech produktu zachęca i wzbudza potrzebę zakupów. Wielokanałowa, profesjonalna obsługa gwarantuje nie tylko wysoką konwersję, ale także pozytywne opinie wśród Klientów.
Outsourcing sprzedaży i obsługi Klienta
Salesupply wychodząc naprzeciw rosnącym potrzebom Klientów, oferuje możliwość realizacji obsługi dla sklepów internetowych, skutecznie działając poprzez różne kanały komunikacji – telefon, chat, e-mail czy social media. Zespół ponad 150 doświadczonych pracowników znających 15 języków obcych dostarcza usługę międzynarodowego call center na najwyższym poziomie. Pracownicy Salesupply współpracując z native speakerami w danym kraju, prowadzą obsługę Klienta m.in. po hiszpańsku, włosku czy niemiecku. Atrakcyjna oferta kierowana jest głównie do dynamicznie rozwijających się firm e-commerce, sprzedawców, producentów oraz przedsiębiorców działających zarówno lokalnie, jak i międzynarodowo. Wyprzedź konkurencję – skorzystaj z usługi fulfillment i zdobądź rynek zagraniczny!