customer service representatives

25.04.2023

4 sposoby na skalowanie obsługi klienta w e-commerce

Istnieje wiele powodów, dla których można potrzebować przeskalować swoją obsługę klienta e-commerce:
1. Ponieważ biznes rośnie wykładniczo i obecny zespół nie może nadążyć za oczekiwanymi poziomami usług.2. Ze względu na międzynarodową ekspansję, wymagana jest większa liczba języków.3. Ze względu na szczyt sezonu…

03.04.2023

Ograniczenie nieudanych dostaw dzięki weryfikacji adresu

Problemy związane z nieudanymi dostawami są powszechne w handlu elektronicznym. Tam, gdzie wypełnia się formularze, popełnia się błędy. Badania pokazują, że aż 25% nieudanych dostaw jest spowodowanych złymi danymi adresowymi. Takie nieudane dostawy kosztują Twoją firmę średnio 14 eur

hand five stars service

27.03.2023

Jak wykorzystać social proof i opinie w crossborder?

Sprzedaż za granicą otwiera szereg dróg dla przedsiębiorstw każdego formatu. Strategie wejścia na zagraniczne rynki są różne, jednak tym, co towarzyszy każdej z nich, są kwestie społeczne i kulturowe. Jeżeli chcesz dotrzeć do zagranicznego klienta, najpierw musisz zdobyć j

artificial intelligence, AI chat bot concept

20.03.2023

Czy ChatGPT (AI) oznacza koniec ludzkiej obsługi klienta?

Nie chcesz przegapić tej aplikacji do obsługi klienta Wszyscy widzieliśmy szum wokół aplikacji sztucznej inteligencji (AI) ChatGPT. Od pisania kodu oprogramowania do zawartości strony internetowej. Wydaje się, że nie ma prawie nic, czego ta aplikacja nie mogłaby zrobić bardziej wyda

Contact Us

Contact Us