17.10.2019

Outsourcing call center – dlaczego warto?


Call center jest telefonicznym centrum obsługi klienta i w wielu przypadkach stanowi formę pierwszego kontaktu z Klientem. Pracownicy call center odbierają telefony oraz odpowiadają na pytania dotyczące sprzedawanych…

17.10.2019

Jak zacząć sprzedawać za granicą?


Jeżeli prowadzisz dobrze prosperujący sklep internetowy, naturalnym kolejnym krokiem w rozwoju firmy jest ekspansja na zagraniczne rynki. Nie musisz od razu szykować się na podbicie całego świata, ale sprzedaż…

13.08.2019

Logistyka w handlu zagranicznym


Logistyka zagraniczna to jeden z głównych elementów oraz źródeł przewagi konkurencyjnej w dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce. Rola logistyki w sprzedaży internetowej…

18.07.2019

Czym się różni fulfillment od dropshippingu?


Jeżeli właśnie założyłeś sklep internetowy i zamierzasz prowadzić sprzedaż wysyłkową, musisz podjąć ważną decyzję związaną z modelem logistycznym. Jest ich sporo – różnią się od siebie bardziej…

04.07.2019

Rynek e-commerce w Hiszpanii


Jeśli chcesz zacząć sprzedaż w Hiszpanii, lub potrzebujesz wsparcia w postaci zwrotów, obsługi klienta skontaktuj się z nami s.kuczynska@salesupply.com