24.09.2020

Dobrze Prosperujacy Biznes W Kryzysie 1


Kryzys kredytowy z lat 2008-2009 przyniósł alarmujące spadki na giełdzie, głęboką recesję i prawie doprowadził do bankructwa wiele światowych gospodarek. Nieodwracalnie zmienił nasze przyzwyczajenia finansowe.…

10.09.2020

Oczekiwania Klientów B2B


"W dzisiejszych czasach kupujący B2B mają oczekiwania podobne do B2C, jeśli chodzi o obsługę, wydajność, a także usługi posprzedażowe ”- mówi Harold van der Horst, dyrektor marketingu EMEA w Intershop. Decydowanie o tym jak, gdzie i…

30.07.2020

Kobiety w e-commerce


Kathrin Hösl kocha sport na świeżym powietrzu i lubi spędzać czas z przyjaciółmi i rodziną. Rozpoczęłaswoją karierę w e-commerce w 2011 roku jako Kierownik ds. kluczowych klientów w neckermann.de. W grudniu 2012 roku dołączyła do Tradebyte jako szef…

14.07.2020

Przechowywanie, pakowanie i wysyłanie produktów w E-COMMERCE


Obecnie klienci mają wysokie oczekiwania. Szukają szybkiej wysyłki, najlepszych cen, łatwych zwrotów i ciągłej komunikacji od momentu złożenia zamówienia do dostawy (POD). Operatorzy magazynów i sprzedawcy internetowi również wiedzą,…

28.02.2020

Trendy w obsłudze Klienta – bądź na bieżąco!


Trendy w obsłudze Klienta – bądź na bieżąco! Zastanawiasz się nad rozszerzeniem swojej działalności w innych krajach? Z pewnością dynamicznie rozwijający się rynek e-commerce zachęca do podjęcia tego typu decyzji.…