Order fulfillment

14.12.2022

Wyjaśnienie kosztów fulfillmentu w e-commerce – co musisz wiedzieć

Rynek e-commerce w USA był wart szacunkowo 599,2 mld dolarów w 2021 roku, co czyni go drugim największym podmiotem tego typu za Chinami. Co więcej, oczekuje się, że do końca tego roku wartość globalnego rynku wyniesie 5,5 biliona dolarów, a ten trend przyspieszonego wzrostu (k

Woman Order Fulfillment Ecommerce Business

28.11.2022

Czym jest fulfillment zamówień? Kompletny przewodnik

Sprzedaż e-commerce w Wielkiej Brytanii nadal rośnie, stanowiąc 35.9% całkowitej sprzedaży detalicznej na przestrzeni 2022 roku. W najbliższym czasie spodziewany jest dalszy wzrost, napędzany częściowo przez zwiększone zamówienia mobilne oraz rosnącą wartość obrotów typu

customer service operator

21.11.2022

Obsługa klienta - pięć niezbędnych elementów

Istnieje wiele powodów, aby inwestować w dobrą jakość obsługi klienta. Jednym z nich jest to, że 68% konsumentów jest skłonnych zapłacić więcej za produkty i usługi marek znanych z tego, że ich klienci mają pozytywne doświadczenia po interakcji z nią.  W dłuższej

Outsourcing call center

28.10.2022

Jak wybrać najlepszego partnera do outsourcingu obsługi klienta

Znaczenie obsługi klienta dla firmy jest często niedoceniane - szczególnie jako sposób na tworzenie możliwości zwiększenia sprzedaży w czasie, gdy konsumenci są najbardziej zaangażowani w markę. Nawet na poziomie podstawowym, 42% klientów jest zniechęconych przez niep

Just Brands

18.10.2022

Jak Just Brands gwarantuje doskonałą obsługę klienta w Niemczech

PME Legend, Vanguard i Cast Iron to trzy legendarne marki premium firmy modowej Just Brands. Założona w 1992 roku firma jest znaną marką w Holandii. Prężnie działa w Belgii, Polsce i krajach DACH. Podobnie jak wiele firm rozwijających się na skalę międzynarodową, Just Brands postanowiło

Shopify customer service

07.10.2022

3 sposoby na poprawienie obsługi klienta w Twoim sklepie Shopify

Od dawna mówi się, że obsługa klienta ma kluczowe znaczenie dla długofalowego sukcesu firmy, zwłaszcza jeśli chodzi o zapewnienie satysfakcji i optymalne zatrzymanie konsumenta w dłuższej perspektywie czasowej. Potwierdzają to również liczby. Według McKinsey, 70% doświadcz

Contact Us

Contact Us