Outsourcing obsługi klienta, 4 najczęściej zadawane pytania

28.07.2021

Outsourcing obsługi klienta, 4 najczęściej zadawane pytania

To logiczne, że outsourcing obsługi klienta budzi wątpliwości: 'Czy moi klienci otrzymają ten sam poziom obsługi?' 'Czy otrzymają pomoc i będą traktowani w ten sam sposób?' 'Czy dostawca usług wie wystarczająco dużo o naszych produktach?' 'Czy nadal mam kontrolę?' Wszystkie pytania są

Jak rosnące koszty wysyłki z Chin zagrażają rentowności ecommerce

15.06.2021

Jak rosnące koszty wysyłki z Chin zagrażają rentowności ecommerce

Zmiana partnera ds. fulfilmentu w e-commerce może uratować Twoje marże Od miesięcy było to przyczyną bólu głowy dla przedsiębiorców ecommerce sprzedających produkty wyprodukowane w Chinach lub innych częściach Azji: rosnące koszty wysyłki tych produktów z Azji do ich magazynu w USA.

Contact Us

Contact Us