28.04.2021

E-commerce fulfilment fakty i liczby 2021

Mimo, że COVID-19 miał negatywny wpływ na całą gospodarkę, to dobrze wpłynął na sektor e-commerce. Oprócz wielu możliwości, które przyniósł ten nieprzewidziany wzrost, wiąże się on również z wieloma wyzwaniami, zwłaszcza jeżeli chodzi o fulfilment i dostawę.
Zamówienia online piętrzą się, a centra fulfilment pracują już na pełnych obrotach. Innowacyjne rozwiązania okazały się niezbędne, aby utrzymać działalność e-commerce w ciągłym ruchu. Organizacje eksperymentowały z różnymi innowacyjnymi rozwiązaniami…

12.04.2021

Outsourcing obsługi klienta? Oto 3 powody dlaczego warto

E-commerce przeżywa ogromny rozwój dzięki pandemii COVID-19. Nastąpiło ogromne przesunięcie z zakupów offline na zakupy online, co przyniosło wielu organizacjom e-commerce nowe możliwości i wyzwania. Konsumenci online stają się z dnia na dzień coraz bardziej wymagający. Jeśli nie maj

16.03.2021

Obsługa Klienta E-commerce Tendencje i Liczby 2021

Od zeszłego roku świat wywrócił się do góry nogami. W wielu krajach handel tradycyjny (prawie) zamarł, a e-commerce stał się głównym sposobem robienia zakupów. Oprócz ogromnych możliwości, stwarza to również poważne wyzwania dla firm zajmujących się e-commerce: zespoły obsługi

Contact Us

Contact Us