28.01.2020

Obsługa klienta po hiszpańsku lub włosku


Dlaczego warto mówić w języku odbiorcy?   Ekspansja sklepu internetowego na zagraniczne rynki niesie ze sobą tyle samo sukcesów i zysków, co nowych obowiązków, które mogą kolidować z dotychczasowym sposobem działania. Zdarza się, że…

28.01.2020

Salesupply otwiera nowy magazyn fulfilment w Polsce!


Salesupply otwiera nowy magazyn fulfilment w Polsce! Dzięki lokalizacji w Zielonej Górze, w pobliżu zachodniej granicy kraju, Salesupply oferuje strategiczne zalety, dzięki którym dostarczanie zamówień online jest wygodniejsze, szybsze…

08.12.2019

Raport o obsłudze Klienta w 2019 roku


Handel elektroniczny wciąż zyskuje na popularności – Konsumenci coraz częściej decydują się na zakupy w sklepach internetowych zamiast stacjonarnych. Wraz ze wzrostem zainteresowania zakupami online rosną również wymagania…

23.10.2019

Trendy w obsłudze klienta


Handel elektroniczny nie stoi w miejscu – rynek e-commerce stale i dynamicznie się rozwija. Liczba konsumentów robiących zakupy online zwiększa się każdego dnia, a właścicielesklepów internetowych…

17.10.2019

Outsourcing call center – dlaczego warto?


Call center jest telefonicznym centrum obsługi klienta i w wielu przypadkach stanowi formę pierwszego kontaktu z Klientem. Pracownicy call center odbierają telefony oraz odpowiadają na pytania dotyczące sprzedawanych…

17.10.2019

Jak zacząć sprzedawać za granicą?


Jeżeli prowadzisz dobrze prosperujący sklep internetowy, naturalnym kolejnym krokiem w rozwoju firmy jest ekspansja na zagraniczne rynki. Nie musisz od razu szykować się na podbicie całego świata, ale sprzedaż…