Rodzima obsługa klienta w 6 krajach.
Email, Telefon i Czat.
Pełna obsługa klienta dla firmy Expert Germany.
Skoncentrowani na ciągłej poprawie obsługi i satysfakcji klienta.
Przez Telefon oraz Email.
Obsługa klienta USA.
Zwroty.
Serwis USA.
Rozwój obsługi klienta dla 11 krajów.
Pompy ciepła/ Klimatyzacje Panasonic.
Obsługa klienta przez telefon oraz Email.
Obsługa klienta w 10 krajach.
Fulfillment i zarządzanie zamówieniami z centralnego magazynu.
Zwroty w 6 krajach.
Obsługa klienta branżdy modowej na najwyższym poziomie z influencerami w 4 krajach. Telefon, Email i Czat.
Rodzima obsługa klienta w 6 krajach.
Email, Telefon, Czat oraz Media Społecznościowe.
Jak ISKN zredukował czas dostawy i fulfillment w USA - obsługa zwrotów i reklamacji w Salesupply.
Doradztwo w zakresie strategii Brexit i wsparcie najważniejszego celu klienta: zrównoważonego rozwoju.
Redukcja kosztów i poprawa obsługi klienta dzięki przetwarzaniu zwrotów na miejscu.
Obsługa klienta w języku urzędowym w 6 krajach. "Zarządzanie szczytami wolumenu w zespole obsługi klienta okazało się dużym wyzwaniem".
Jak Bears with Benefits uruchomił swój włoski kanał D2C w zaledwie 7 tygodni dzięki e-fulflilment i obsłudze klienta w języku urzędowym od Salesupply.
Jak Paez przetrwało trudny czas dzięki pełnemu skupieniu na obsłudze klienta, razem z Salesupply.
Jak zaoferować swoim klientom internetowym takie same wrażenia, jakie otrzymaliby w sklepie stacjonarnym? Dowiedz się o Karhu i ich lokalnym zespole Fashion Customer Care z Salesupply.
Obsługa klienta w 5 krajach.
Telefon i Email.
Pierwsza linia obsluga klienta (łącznie z Amazon) z zespołami w Holandii i Niemczech w języku ojczystym. Oraz z anglojęzycznym zespołem z Holandii.
Nasze elastyczne rozwiązanie typu „plug & play” odgrywa ważną rolę w tworzeniu doświadczenia „WOW” dla wymagajácych klientów.
Obsluga klienta w 9 krajach.
Telefon, Email i Czat.
Zarządzanie recenzjami.
W szczycie sezonu w Shoebaloo, połączenia są przekazywane do zespołu obsługi klienta 6 dni w tygodniu.
Jak konkurujesz z USA produktami spożywczymi z Europy? Salesupply pomogło firmie Vinoos rozpocząć działalność w USA.
Wsparcie transgraniczne i obsługa klienta w Niemczech.
Obsługa klienta w Niemczech, Francji i Austrii. Telefon i Email.
Rainkiss pracuje razem z Salesupply w zakresie globalnego fulfillment z 3 regionalnych centrów w USA, Wielkiej Brytanii i Holandii.
Jesteś zainteresowany?
Copyright © 2008-2023 Salesupply, All rights reserved.