Pomożemy Ci zautomatyzować zwroty za granicą

Ponieważ marże w handlu elektronicznym spadają, strategia zwrotów ma kluczowe znaczenie dla sukcesu online - zwłaszcza na skalę międzynarodową. Właśnie dlatego Salesupply i Returnless połączyły siły, aby zapewnić najlepsze rozwiązanie do obsługi zwrotów w e-commerce:

Kompleksowa platforma zwrotów Returnless w połączeniu z globalną lokalną siecią zwrotów Salesupply

To partnerstwo umożliwia transgranicznym firmom e-commerce oferowanie swoim klientom najlepszych możliwych lokalnych doświadczeń w zakresie zwrotów, przy jednoczesnym posiadaniu potężnych informacji na temat wszystkich zwrotów, umożliwiając firmom obniżenie całkowitych kosztów zwrotu i zapobieganie przyszłym zwrotom.

Korzyści z międzynarodowego rozwiązania do obsługi zwrotów Returnless i Salesupply

  • tickPrzejrzysty przegląd wszystkich zwrotów z dowolnego źródła w środowisku Salesupply.
  • tickPrzejrzysty przegląd tego, co zostało zwrócone, kiedy i dlaczego.
  • tickAutomatyczne przetwarzanie zwrotów za pomocą zautomatyzowanych reguł zwrotów
  • tickZapobieganie przyszłym zwrotom poprzez zastosowanie analizy zwrotów.
  • tickLokalny adres zwrotów i przetwarzanie w 17 krajach.
  • tickMiędzynarodowa logistyka zwrotów z Europy, USA i Chin
  • tickIntegracja plug & play z obecną platformą internetową i/lub rynkiem

Skutkuje to niższym całkowitym kosztem zwrotów, mniejszą liczbą zwrotów w przyszłości i szczęśliwszymi, powracającymi klientami!

czy jesteś zainteresowany?

Kompleksowa platforma zwrotów - oto dlaczego

Starannie wybraliśmy kompleksową platformę zwrotów Returnless ze względu na jej elastyczność, łączność i ogólną wartość dodaną. Platforma nie tylko zapewnia przegląd i narzędzia do szybszej obsługi zwrotów przy niższych kosztach, ale także aktywnie zapewnia sklepowi e-commerce dodatkową wartość. Portal zwrotów umożliwia firmom e-commerce:

  • tickOszczędność przychodów: Zamiast zwykłego oferowania zwrotów, sklepy mogą zaoferować klientom kod kuponu z kredytem sklepowym jako kolejną opcję zwrotu. (Średnio 30% wszystkich klientów decyduje się na kupon!)
  • tickAktywne obniżanie liczby zwrotów: Returnless zapewnia wgląd w czasie rzeczywistym w dane dotyczące zwrotów. Umożliwienie firmom e-commerce optymalizacji wydajności asortymentu produktów i uniknięcia przyszłych zwrotów
  • Podobnie jak wszystkie usługi oferowane przez Salesupply, platforma Returnless jest bardzo elastyczna i współpracuje ze wszystkimi platformami e-commerce, platformami logistycznymi, platformami handlowymi i przewoźnikami.

Znaczenie lokalnych zwrotów w międzynarodowym handlu elektronicznym

Coraz więcej kupujących online wymienia politykę zwrotów i refundacji sklepów internetowych jako głównego zabójcę konwersji. W międzynarodowym handlu elektronicznym jest to zdecydowanie prawda. Nikt nie chce zadawać sobie trudu wysyłania zwrotów za granicę. Aby odnieść sukces na arenie międzynarodowej, sklepy internetowe muszą konkurować jak lokalne. W przypadku zwrotów oznacza to: zapewnienie klientom lokalnego adresu zwrotów.

Dzięki usłudze zarządzania zwrotami e-commerce Salesupply, sklepy internetowe mogą zaoferować swoim klientom lokalny adres zwrotny w 17 różnych krajach, aby proces zwrotu był jak najbardziej płynny i łatwy.

Contact Us

Contact Us