E-marketing

Linki sponsorowane

Aby dotrzeć do docelowego odbiorcy za pomocą wyszukiwarki internetowej tworzymy kampanie z zastosowaniem linków sponsorowanych. Ta metoda pozwala na szybkie osiągnięcie rentowności, nawet przy niewielkim kapitale początkowym. Zastosowanie linków sponsorowanych jest elastyczną metodą, która nie tylko pomoże przyciągnąć potencjalnych klientów do twojego sklepu, ale także wzmocnić świadomość twojej marki.



SEO

Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych jest doskonałym sposobem na zwiększenie świadomości twojego sklepu dzięki zastosowaniu metod SEO onsite i offsite. Pomożemy ci dokonać optymalizacji twojej strony internetowej tak aby odpowiadała kryteriom Google oraz przeprowadzimy dokładną analizę słów kluczowych. Co więcej, tworzymy linki powiązane, które pozwalają jeszcze bardziej uatrakcyjnić twój sklep internetowy i stworzyć strategię zarządzania jego zawartością.

Google Zakupy

Jeśli Google będzie w stanie ustalić związek pomiędzy zapytaniem wpisywanym w okno wyszukiwarki a informacją na temat twojego produktu, automatycznie wyświetli produkty najpełniej odpowiadające zapytaniu, ich zdjęcia, ceny i nazwy. Ponieważ usługa ta oparta jest na modelu CPA (Cost per Action), opłaty będą naliczane wyłącznie wtedy, gdy użytkownik Internetu wykona określoną pożądaną czynność.

 

Retargeting

Retargeting jest efektywnym sposobem na przypomnienie potencjalnym docelowym odbiorcom o twoich produktach. Technologia oparta na plikach cookie (ciasteczka) pozwala na zaprezentowanie osobie odwiedzającej wcześniej twoją stronę reklamy wygenerowanej w czasie rzeczywistym, której treść odpowiada jej wcześniejszym wyszukiwaniom. Retargeting jest stosowany po zaistnieniu kilku możliwych zdarzeń: odwiedzenia witryny sklepu, użycia przeglądarki Google lub powiązanych sieci.

 

Banery internetowe

Aby przeprowadzić kampanię opartą na banerach internetowych należy zdefiniować środowisko, w którym będą one zastosowane. Narzędzia systemu Adserver umożliwiają użytkownikowi wdrażanie i modyfikowanie kampanii reklamowych oraz ich śledzenie i raportowanie. Regularne raportowanie pozwala na ocenę rentowności kampanii oraz jej optymalizowanie w celu uzyskania jak największej liczby pożądanych zachowań użytkowników.

 

Bing

Google jest niewątpliwie najpopularniejszą wyszukiwarką internetową na świecie. Nie oznacza to jednak, że nie należy brać pod uwagę wyszukiwarki Bing, zwłaszcza w przypadku niektórych państw, w których będziesz chciał w przyszłości prowadzić sprzedaż. Bing jest wyszukiwarką popularną zwłaszcza w USA. W październiku 2012 roku jej udział w rynku wyniósł 16%. Warto zatem wziąć pod uwagę wyszukiwarkę Bing przy opracowywaniu strategii marketingowej.

 

Analiza danych

Niezależnie od tego, jaki rodzaj kampanii marketingowej zostanie zastosowany i jakie kanały komunikacji będzie ona wykorzystywać, regularnie opracowujemy szczegółowe raporty dotyczące efektywności kampanii. Dzięki temu, zawsze możesz mieć kontrolę nad jej wynikami. Ponadto formułujemy wskazówki i rekomendacje odnośnie najlepszego wykorzystania posiadanych przez ciebie zasobów.

 

 

Zarejestruj się już dziś lub skontaktuj się z nami.

Jesteśmy do twojej dyspozycji


Nasi klienci

TennisPointAuto-Teile-UngerFonqBergtoysOmoda
FuturumshopAce & TateBagageonlineGstarAzalp
ExpressoSloggiesMarks and SpencerSchuhLighting Ever
Light11.deImpericon.comGlamiraGlanbia PLCReifen Champion
Stocker Point - Country & MoreDestock GolfekoiPower Sante - ma parapharmacieVente a la Propriete
ekosport - le espécialiste du skiunisportstadiumAmerican SodaMM Direct Biggest Brands - Lowest Prices
HammerHechteHealth