Obsługa klienta w branży modowej

Lojalność jest rzadkością w niestabilnej branży modowej. Szczególnie dla marek e-commerce, interakcja z klientem jest sposobem na budowanie zaufania i bliższej relacji. Silnie reprezentowana młodsza publiczność oznacza jeszcze większe wyzwania, ponieważ interakcje z klientami muszą odbywać się na szybko zmieniających się różnych kanałach.

Moda jako szybko zmieniająca się branża

Branża modowa ulega ciągłym zmianom. Trendy przychodzą, odchodzą i to nie tylko w oferowanych przez Ciebie artykułach modowych. Z tak dużą, młodą i zróżnicowaną publicznością, sklepy internetowe muszą wyprzedzać oczekiwania odnośnie doświadczeń klienta i obsługi. Na szczęście Salesupply służy Ci pomocą. Dzięki zleceniu obsługi klienta firmie Salesupply, możesz skupić się na swojej podstawowej działalności, podczas gdy twoi obecni klienci stają się zadowolonymi i powracającymi.

Dowiedz się więcej o naszych rozwiązaniach w zakresie obsługi klienta z branży modowej

Rozwiązania w zakresie obsługi klientów z branży modowej

Bez względu na to czy jesteś marką fast fashion, czy marką bardziej skupioną na segmencie high-end, możemy zapewnić odpowiednie wsparcie obsługi klienta dostosowane do twoich potrzeb. Wesprzemy Twoją markę w następujących wyzwaniach związanych z modą:

Moda: powtarzalny biznes

Przy stale rosnących kosztach sprzedaży niezwykle ważne jest przekształcenie nowych klientów w klientów lojalnych. Obsługa klienta odgrywa tu ważną rolę. W Salesupply wiemy o tym jak nikt inny. Dzięki ponad 800 wyszkolonym agentom oferujemy rodzimą obsługę klienta w 36 językach w 3 strefach czasowych. Zapewniamy obsługę klienta przez telefon, czat (na żywo), e-mail, obsługę recenzji, media społecznościowe i WhatsApp, dostosowując się do preferencji klientów. Nasi doświadczeni agenci zadbają o to, aby doświadczenie obsługi klienta było najwyższej klasy.

Sezonowość

Sezonowość, liczne kolekcje i szczyty sprzedaży: branża mody jest zmienna, co powoduje wahania zapotrzebowania na obsługę klienta. Dlatego nasza obsługa klienta modowego jest wysoce skalowalna. Niezależnie od wielkości sklepu i ilości obsługiwanych klientów, możemy zaoferować Ci przyjazne cenowo rozwiązanie. Bez względu na to czy chcesz zlecić całą obsługę klienta, szukasz wsparcia po godzinach w godzinach wieczornych i w weekendy, czy też tymczasowego wsparcia tylko w szczycie sezonu, wyspecjalizowani agenci Salesupply zajmujący się e-commerce są do Twojej dyspozycji.

Zwroty

W branży modowej, zwroty są często problemem. Konsumenci używają swojego salonu jako przymierzalni, co powoduje, że odsetek zwrotów wynosi ponad 40%. Problemem jest często to, że klient wybiera zły rozmiar. Obsługa klienta może pomóc w podjęciu właściwej decyzji. Nasi dobrze wyszkoleni agenci znają Twoją firmę i cechy jej produktów. W ten sposób mogą doradzić w kwestii dopasowania odzieży, aby klient mógł zdecydować się na rozmiar większy lub mniejszy - tym samym zmniejszając niedopasowanie i liczbę zwrotów.

 

Marki modowe, które stawiają na Salesupply

'Analiza przypadku: HIRMER'

Salesupply wspiera HIRMER w ekspansji zagranicznej.


Kto? 
Hirmer to niemiecka marka odzieżowa specjalizująca się w odzieży męskiej plus-size.


Usługi:
Zapotrzebowanie na doradztwo ze strony klientów "HIRMER BIG & TALL" jest duże. HIRMER działa w niszy: w sektorze średniej i wysokiej klasy produktów. Doświadczenie pokazuje, że oznacza to częste i intensywne komunikowanie się klientów podczas zakupów. Dlatego bardzo ważne jest, aby centrum telefoniczne mogło zagwarantować wysoką jakość porad. Salesupply jest w stanie tego dokonać. Obecnie współpracujemy w Wielkiej Brytanii, Polsce, Czechach i Niemczech.


Przeczytaj więcej o tym, jak Salesupply wspiera HIRMER
tutaj. 

'Analiza przypadku: Tamaris'

Tamaris oferuje lokalną obsługę klienta na potrzeby rozwoju międzynarodowego


Kto? 
Tamaris to marka obuwia, mody i akcesoriów, obecna online w 25 krajach europejskich. 


Usługi:
Tamaris koncentruje się na zapewnieniu swoim klientom w pełni lokalnego doświadczenia, w tym płatności, logistyki i obsługi klienta. Obsługa klienta to sposób na bezpośredni kontakt z klientem. To osobiste doświadczenie z marką Tamaris jest ważne i możliwość zaoferowania go w lokalnym języku klientów jest niezbędna. To właśnie tutaj do gry wkracza Salesupply. Tamaris współpracuje z Salesupply w języku niemieckim, angielskim, francuskim i włoskim. Kolejnym krokiem jest uruchomienie rodzimej obsługi klienta w Grecji, Polsce i Czechach.


Przeczytaj więcej o tym, jak Salesupply wspiera Tamaris
tutaj.

Dlaczego warto zlecić obsługę klienta do Salesupply

  • tickW 100% wyspecjalizowane w e-commerce
  • tickPonad 15 lat doświadczenia w branży modowej
  • tickMiędzynarodowy zasięg w 36 językach w 3 strefach czasowych
  • tickUsługi obejmują: obsługa klientów szczytowych i sezonowych, wieczory i weekendy
  • tickTelefon, e-mail, czat, WhatsApp, media społecznościowe i więcej
  • tickSzybka integracja z istniejącymi interfejsami
  • tickRaportowanie w czasie rzeczywistym za pomocą osobistego pulpitu nawigacyjnego
  • tickAgenci dedykowani lub współdzieleni, w zależności od wielkości zamówienia

Często zadawane pytania

Myślenie o outsourcingu obsługi klienta może rodzić wątpliwości. Jest to całkowicie normalne. Przeczytaj, jak Salesupply zapewnia, że obsługa będzie są zgodna z marką firmy: twoi klienci nawet nie zorientują się, że mają do czynienia z zewnętrznym dostawcą usług. 

Dla Salesupply kluczowe jest to, że nasi klienci zachowują "kontrolę". Tylko wtedy współpraca może być naprawdę udana. Oto jak:
Aplikacja dashboard. Stworzyliśmy aplikację dashboard, która oferuje klientom wgląd w proces obsługi klienta w czasie rzeczywistym.
System CMS. Masz również dostęp do naszego systemu CMS, gdzie możesz znaleźć wszystkie wydarzenia i odsłuchać rozmowy telefoniczne..
Konsultacja. Z naszymi klientami umawiamy się na cotygodniowe lub comiesięczne rozmowy. Podczas tych rozmów rozmawiamy o tym, jaka była objętość, jak działali agenci, jak szybko udzielano odpowiedzi, czy osiągnięto SLA, czy wystąpiły jakieś problemy itp.
Sposób, w jaki komunikujesz się ze swoimi klientami, ma duży wpływ na pozycjonowanie Twojej marki. Dlatego też jako klient masz pełny wpływ na proces obsługi klienta. Podczas procesu konfiguracji szczegółowo omawiane są preferowane doświadczenia związane z obsługą klienta. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad tym, jak nasi agenci postępują z Twoimi klientami, a Twoi klienci nigdy nie odniosą wrażenia, że korzystali z pomocy zewnętrznego dostawcy usług.
Agenci zewnętrznego dostawcy usług oczywiście nie zawsze są zaznajomieni z Twoją marką. Salesupply opracowało jednak sprawdzoną metodę szkoleniową, która pozwala agentom w krótkim czasie zapoznać się ze wszystkimi aspektami działalności firmy. Dzięki stworzonemu wspólnie z klientem "wiki" i zapewnionemu przez niego szkoleniu produktowemu nasi agenci w krótkim czasie przekształcają się w zdalnych współpracowników.

Obsługa klienta zawsze odgrywała ważną rolę w sygnalizowaniu wąskich gardeł i problemów. Salesupply opracowało metodologię rozpoznawania tych sygnałów od konsumentów i dzielenia się nimi z klientem. Wszystkie zapytania klientów są kategoryzowane. Jako klient uzyskujesz bezpośredni wgląd w te kategorie za pośrednictwem naszego pulpitu nawigacyjnego w czasie rzeczywistym, a także będziesz okresowo otrzymywać obszerny raport. W rezultacie wielu naszych klientów było w stanie poprawić swoje procesy organizacyjne, a nawet swoje produkty, a wszystko to dzięki sygnałom od naszych agentów..

 

Przeczytaj ten artykuł aby uzyskać rozszerzoną odpowiedź na powyższe pytania. Chcesz wiedzieć więcej o tym, jak obsługujemy Twoje zamówienia jako dostawca usług dla klientów? Get in touch.

Contact Us

Contact Us