Lojalność jest rzadkością w niestabilnej branży modowej. Szczególnie dla marek e-commerce, interakcja z klientem jest sposobem na budowanie zaufania i bliższej relacji. Silnie reprezentowana młodsza publiczność oznacza jeszcze większe wyzwania, ponieważ interakcje z klientami muszą odbywać się na szybko zmieniających się różnych kanałach.
Branża modowa ulega ciągłym zmianom. Trendy przychodzą, odchodzą i to nie tylko w oferowanych przez Ciebie artykułach modowych. Z tak dużą, młodą i zróżnicowaną publicznością, sklepy internetowe muszą wyprzedzać oczekiwania odnośnie doświadczeń klienta i obsługi. Na szczęście Salesupply służy Ci pomocą. Dzięki zleceniu obsługi klienta firmie Salesupply, możesz skupić się na swojej podstawowej działalności, podczas gdy twoi obecni klienci stają się zadowolonymi i powracającymi.
Dowiedz się więcej o naszych rozwiązaniach w zakresie obsługi klienta z branży modowej
Bez względu na to czy jesteś marką fast fashion, czy marką bardziej skupioną na segmencie high-end, możemy zapewnić odpowiednie wsparcie obsługi klienta dostosowane do twoich potrzeb. Wesprzemy Twoją markę w następujących wyzwaniach związanych z modą:
Przy stale rosnących kosztach sprzedaży niezwykle ważne jest przekształcenie nowych klientów w klientów lojalnych. Obsługa klienta odgrywa tu ważną rolę. W Salesupply wiemy o tym jak nikt inny. Dzięki ponad 800 wyszkolonym agentom oferujemy rodzimą obsługę klienta w 36 językach w 3 strefach czasowych. Zapewniamy obsługę klienta przez telefon, czat (na żywo), e-mail, obsługę recenzji, media społecznościowe i WhatsApp, dostosowując się do preferencji klientów. Nasi doświadczeni agenci zadbają o to, aby doświadczenie obsługi klienta było najwyższej klasy.
Sezonowość, liczne kolekcje i szczyty sprzedaży: branża mody jest zmienna, co powoduje wahania zapotrzebowania na obsługę klienta. Dlatego nasza obsługa klienta modowego jest wysoce skalowalna. Niezależnie od wielkości sklepu i ilości obsługiwanych klientów, możemy zaoferować Ci przyjazne cenowo rozwiązanie. Bez względu na to czy chcesz zlecić całą obsługę klienta, szukasz wsparcia po godzinach w godzinach wieczornych i w weekendy, czy też tymczasowego wsparcia tylko w szczycie sezonu, wyspecjalizowani agenci Salesupply zajmujący się e-commerce są do Twojej dyspozycji.
W branży modowej, zwroty są często problemem. Konsumenci używają swojego salonu jako przymierzalni, co powoduje, że odsetek zwrotów wynosi ponad 40%. Problemem jest często to, że klient wybiera zły rozmiar. Obsługa klienta może pomóc w podjęciu właściwej decyzji. Nasi dobrze wyszkoleni agenci znają Twoją firmę i cechy jej produktów. W ten sposób mogą doradzić w kwestii dopasowania odzieży, aby klient mógł zdecydować się na rozmiar większy lub mniejszy - tym samym zmniejszając niedopasowanie i liczbę zwrotów.
Salesupply wspiera HIRMER w ekspansji zagranicznej.
Kto? Hirmer to niemiecka marka odzieżowa specjalizująca się w odzieży męskiej plus-size.
Usługi: Zapotrzebowanie na doradztwo ze strony klientów "HIRMER BIG & TALL" jest duże. HIRMER działa w niszy: w sektorze średniej i wysokiej klasy produktów. Doświadczenie pokazuje, że oznacza to częste i intensywne komunikowanie się klientów podczas zakupów. Dlatego bardzo ważne jest, aby centrum telefoniczne mogło zagwarantować wysoką jakość porad. Salesupply jest w stanie tego dokonać. Obecnie współpracujemy w Wielkiej Brytanii, Polsce, Czechach i Niemczech.
Przeczytaj więcej o tym, jak Salesupply wspiera HIRMER tutaj.
Tamaris oferuje lokalną obsługę klienta na potrzeby rozwoju międzynarodowego
Kto? Tamaris to marka obuwia, mody i akcesoriów, obecna online w 25 krajach europejskich.
Usługi: Tamaris koncentruje się na zapewnieniu swoim klientom w pełni lokalnego doświadczenia, w tym płatności, logistyki i obsługi klienta. Obsługa klienta to sposób na bezpośredni kontakt z klientem. To osobiste doświadczenie z marką Tamaris jest ważne i możliwość zaoferowania go w lokalnym języku klientów jest niezbędna. To właśnie tutaj do gry wkracza Salesupply. Tamaris współpracuje z Salesupply w języku niemieckim, angielskim, francuskim i włoskim. Kolejnym krokiem jest uruchomienie rodzimej obsługi klienta w Grecji, Polsce i Czechach.
Przeczytaj więcej o tym, jak Salesupply wspiera Tamaris tutaj.
Myślenie o outsourcingu obsługi klienta może rodzić wątpliwości. Jest to całkowicie normalne. Przeczytaj, jak Salesupply zapewnia, że obsługa będzie są zgodna z marką firmy: twoi klienci nawet nie zorientują się, że mają do czynienia z zewnętrznym dostawcą usług.
Obsługa klienta zawsze odgrywała ważną rolę w sygnalizowaniu wąskich gardeł i problemów. Salesupply opracowało metodologię rozpoznawania tych sygnałów od konsumentów i dzielenia się nimi z klientem. Wszystkie zapytania klientów są kategoryzowane. Jako klient uzyskujesz bezpośredni wgląd w te kategorie za pośrednictwem naszego pulpitu nawigacyjnego w czasie rzeczywistym, a także będziesz okresowo otrzymywać obszerny raport. W rezultacie wielu naszych klientów było w stanie poprawić swoje procesy organizacyjne, a nawet swoje produkty, a wszystko to dzięki sygnałom od naszych agentów..
Przeczytaj ten artykuł aby uzyskać rozszerzoną odpowiedź na powyższe pytania. Chcesz wiedzieć więcej o tym, jak obsługujemy Twoje zamówienia jako dostawca usług dla klientów? Get in touch.
Copyright © 2008-2023 Salesupply, All rights reserved.