Jesteśmy jedynym call center dedykowanym dla sklepów internetowych z wsparciem fulfillment. Jeśli:

  • - Potrzebujesz pomocy z nadmiarowych ruchem na linii telefonicznej
  • - Twoi klienci nie mogą się do Ciebie dodzwonić w szczytach sezonowych
  • - Chcesz wyjść ze sklepem za granicę, ale potrzebujesz obsługi klienta w obcym języku lub magazynu

My możemy Ci pomóc. Od lat realizujemy outsourcing obsługi klienta. Posiadamy międzynarodowe call center z zespołem w każdym kraju Europy. Ponadto wspieramy logistykę e-commerce poprzez sieć magazynów w całej Europie i na świecie.

Ponad 500 silnych marek wybralo Salesupply



Doskonała obsługa klienta - fulfillment dla e-commerce i call center dla e-commerce



Weltweites Logistik Fulfillment

Call center dla sklepu internetowego

  • tickSpecjalizacja w e-commerce
  • tickDostępne w 36 językach i 3 strefach czasowych
  • tickRóżne kanały komunikacji: telefon, chat, e-mail, social-media
  • tickAgenci dedykowani lub współdzieleni
Weltweites Logistik Fulfillment

Fulfillment dla e-commerce

  • tickGlobalna sieć fulfillment dla sklepów internetowych
  • tickPlug & play interfejs
  • tickLokalnie i międzynarodowo
  • tickMiędzynarodowa obsługa zwrotów

Jesteś zainteresowany?



Co mówią o nas nasi klienci:

""Z Salesupply potroiliśmy nasz współczynnik konwersji". Philipp Tippkemper, "

Philipp Tippkemper, CEO

"Praca z Salesupply umożliwiła nam realizację naszej międzynarodowej strategii rozwoju!"

Patrick Kerssemakers fonq.nl

"Dzięki Salesupply rozszerzyliśmy działalność i dokonaliśmy szybkiej ekspansji za granicą"

Wilhelm Verton omoda.nl

""Dzięki Salesupply mamy teraz skuteczne i szybkie rozwiązanie, które przyspiesza nasz rozwój w Europie"."

Yannick Morat, CEO ekosport.fr

Contact Us

Contact Us