Elektronika: obiecująca, ale złożona branża

Rynek elektroniki online wynosi 344 mld dolarów w 2021 roku, jest to 6,2% całej branży e-commerce. Widać więc, że Twoi odbiorcy są przyzwyczajeni do kupowania elektroniki w sieci. Jednak nie jest to najłatwiejsza branża, w której można odnieść sukces. Lojalność jest znikoma, ludzie chętnie porównują ceny, funkcje i recenzje przed zakupem. Wraz z rosnącą różnorodnością i złożonością elektroniki użytkowej konsumenci domagają się informacji i różnych sposobów zadawania pytań. Dlatego interakcja z klientem jest sposobem na budowanie zaufania w tej branży.

Dowiedz się więcej o naszych rozwiązaniach w zakresie obsługi klientów w branży elektronicznej

Elektronika: rozwiązania z zakresu obsługi klienta

W Salesupply specjalizujemy się w obsłudze klienta w branży elektroniki użytkowej. Jak nikt inny wiemy, jakie są punkty krytyczne i jak je rozwiązać. Możemy wesprzeć Twoją markę w następujących wyzwaniach związanych z elektroniką użytkową:

Złożoność obsługi klienta

Obsługa klienta elektroniki użytkowej jest skomplikowana. Musisz poradzić sobie z potrzebą szybkości, połączoną z wysoką średnią kwotą zakupu i skomplikowaną strukturą produktów. Co więcej, nabywcy elektroniki użytkowej są znani z przeprowadzania dokładnych badań przed nawiązaniem kontaktu, dlatego dostęp do treści produktowych w czasie (prawie) rzeczywistym jest kluczowy dla pracowników obsługi klienta. W Salesupply robimy to codziennie. Dzięki ponad 800 wyszkolonym agentom oferujemy rodzimą obsługę klienta w 36 językach w 3 strefach czasowych. Oferujemy obsługę klienta przez telefon, czat (na żywo), e-mail, obsługę recenzji, media społecznościowe i WhatsApp, oferując tym samym Twoim klientom najlepszą możliwą obsługę niezależnie od kanału.

Empatia przede wszystkim

W tym segmencie, gdzie życie produktów może zakończyć się w nieoczekiwany sposób, istnieje wyjątkowa potrzeba empatii. Klienci chcą być wysłuchani, usłyszani i zrozumiani. Kiedy rozczarowani, sfrustrowani klienci kontaktują się z Twoją firmą, ponieważ ich zakupiony produkt przestał działać, doskonała obsługa klienta może pomóc utrzymać klientów, a nawet zamienić ich w fanów.

Zwroty

W branży elektroniki użytkowej zwroty są często problemem. Urządzenia elektroniczne są podatne na uszkodzenia, a w grę wchodzi wiele technologii. Dlatego do procesu zwrotów należy podchodzić z ostrożnością. W Salesupply kontrolujemy zwroty od A do Z. Po przybyciu na miejsce sprawdzamy paczkę, zwracamy koszty klientowi i uruchamiamy specjalne oprogramowanie w celu przetestowania produktu. W ten sposób możemy zaoszczędzić koszty i dodać wartość do procesu.

Okresy o dużym obłożeniu

Momenty szczytowe są w branży elektroniki użytkowej czymś oczywistym. Sezon zakupów świątecznych, Czarny Piątek, premiery produktów - wszystkie te momenty skutkują okresami o dużym obłożeniu. W takich momentach niezwykle ważna jest możliwość szybkiego zwiększenia możliwości obsługi klienta. W Salesupply jesteśmy w stanie tego dokonać. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz agentów współdzielonych czy dedykowanych, mamy możliwość skalowania, gdy tylko zajdzie taka potrzeba.

Elektronika: marki, które stawiają na Salesupply

Elektronika: marki, które korzystają z naszych rozwiązań w zakresie obsługi klienta:

'Analiza przypadku: Expert'

 expert stawia na Salesupply w zakresie wsparcia swoich klientów online


Kto? expert jest największą niemiecką grupą zajmującą się elektroniką użytkową

 

Usługi: Salesupply obejmuje konwencjonalne kanały wsparcia dla sklepu internetowego expert: odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon i e-mail. Salesupply reaguje również na oceny i opinie klientów. Pandemia była poważnym testem dla elastyczności skalowania rozwiązania obsługi klienta expert-Salesupply. Salesupply udało się w bardzo krótkim czasie powiększyć zespół obsługi klienta sklepu internetowego o 80%, umożliwiając ekspertowi osiągnięcie celów związanych z obsługą klienta nawet przy silnym wzroście sprzedaży online.

 

Przeczytaj więcej o tym, jak Salesupply wspiera Expert tutaj.

'Analiza przypadku: TonerPartner'

Obsługa klienta w TonerPartner nastawiona na lojalność klienta


Kto?
 TonerPartner to wiodący sprzedawca internetowy tonerów, wkładów atramentowych i akcesoriów do drukarek, który działa w większości krajów Europy.

 

Usługi: Salesupply zajmuje się całościową obsługą klientów TonerPartnera poza granicami Niemiec. Dla TonerPartner lojalni, powtarzający się klienci są kluczowi. Dla sklepów internetowych, które cenią sobie lojalność klientów, dział obsługi powinien być najsilniejszym ogniwem. "Salesupply jest bardzo pragmatyczne, potrafi się szybko zorganizować, a jakość usług jest dobra", wyjaśnia Oliver Ahrens, CEO firmy TonerPartner.

 

Przeczytaj więcej o tym, jak Salesupply wspiera TonerPartner tutaj.

Dlaczego warto zlecić obsługę klienta do Salesupply

  • tickW 100% wyspecjalizowane w e-commerce
  • tickPonad 15 lat doświadczenia
  • tickMiędzynarodowy zasięg w 36 językach w 3 strefach czasowych
  • tickUsługi obejmują: Obsługa klientów szczytowych i sezonowych, wieczory i weekendy
  • tickTelefon, e-mail, czat, WhatsApp, media społecznościowe i więcej
  • tickSzybka integracja z istniejącymi interfejsami
  • tickRaportowanie w czasie rzeczywistym za pomocą osobistego pulpitu nawigacyjnego
  • tickAgenci dedykowani lub współdzieleni, w zależności od wielkości zamówienia

Często zadawane pytania

Myślenie o outsourcingu obsługi klienta może rodzić wątpliwości. Jest to całkowicie normalne. Przeczytaj, jak Salesupply zapewnia, że Twoje usługi są zgodne z marką firmy: twoi klienci nawet nie zorientują się, że mają do czynienia z zewnętrznym dostawcą usług.

Dla Salesupply kluczowe jest to, że nasi klienci zachowują "kontrolę". Tylko wtedy współpraca może być naprawdę udana. Oto jak:
Aplikacja dashboard. Stworzyliśmy aplikację dashboard, która oferuje klientom wgląd w proces obsługi klienta w czasie rzeczywistym.
System CMS. Masz również dostęp do naszego systemu CMS, gdzie możesz znaleźć wszystkie wydarzenia i odsłuchać rozmowy telefoniczne.
Konsultacja. Z naszymi klientami umawiamy się na cotygodniowe lub comiesięczne rozmowy. Podczas tych rozmów rozmawiamy o tym, jaka była objętość, jak działali agenci, jak szybko udzielano odpowiedzi, czy osiągnięto SLA, czy wystąpiły jakieś problemy itp.
Sposób, w jaki komunikujesz się ze swoimi klientami, ma duży wpływ na pozycjonowanie Twojej marki. Dlatego też jako klient masz pełny wpływ na proces obsługi klienta. Podczas procesu konfiguracji szczegółowo omawiane są preferowane doświadczenia związane z obsługą klienta. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad tym, jak nasi agenci postępują z Twoimi klientami, a Twoi klienci nigdy nie odniosą wrażenia, że korzystali z pomocy zewnętrznego dostawcy usług.
Agenci zewnętrznego dostawcy usług oczywiście nie zawsze są zaznajomieni z Twoją marką. Salesupply opracowało jednak sprawdzoną metodę szkoleniową, która pozwala agentom w krótkim czasie zapoznać się z wszystkimi aspektami działalności firmy. Dzięki stworzonemu wspólnie z klientem "wiki" i zapewnionemu przez niego szkoleniu produktowemu nasi agenci w krótkim czasie przekształcają się w zdalnych współpracowników.

Obsługa klienta zawsze odgrywała ważną rolę w sygnalizowaniu wąskich gardeł i problemów. Salesupply opracowało metodologię rozpoznawania tych sygnałów od konsumentów i dzielenia się nimi z klientem. Wszystkie zdarzenia klientów są powiązane z (konsultowaną) predefiniowaną kategorią. Jako klient uzyskujesz bezpośredni wgląd w te kategorie za pośrednictwem naszego pulpitu nawigacyjnego w czasie rzeczywistym, a także będziesz okresowo otrzymywać obszerny raport. W rezultacie wielu naszych klientów było w stanie poprawić swoje procesy organizacyjne, a nawet swoje produkty, a wszystko to dzięki sygnałom od naszych agentów.

 

Przeczytaj ten artykuł aby uzyskać rozszerzoną odpowiedź na powyższe pytania. Chcesz wiedzieć więcej o tym, jak obsługujemy Twoje zamówienia jako dostawca usług dla klientów?

Contact Us

Contact Us